قیمت خرید تازه ترین آلوچه در بازار


قیمت آلوچه در بازار داخلی در فصول مختلف متفاوت است. در ابتدای سال یا فصل بهار که آلوچه تازه وارد بازار می شود؛ قیمت بالایی دارد. آلوچه تازه خشک شده دارای قیمت متفاوتی نسبت به آلوچه سال قبل است. این شرکت عرضه کننده عمده آلوچه تازه با قیمت خرید مناسب در سطح کشور است. محصولی که به صورت کاملا تضمینی عرضه می گردد.

قیمت خرید تازه ترین آلوچه در بازار

نمایندگی های فروش عمده آلوچه در تهران

نمایندگی های فروش عمده آلوچه در تهرانآلوچه نوعی از گوجه سبز است اما از نظر ابعاد کوچکتر و ترش تر است. این میوه پوستی نازک دارد و در رنگ های سبز و قرمز در بازار عرضه می گردد. اگر به صورت تازه خوری آلوچه را تهیه می کنید، حدود 4 روز می توانید آن را نگهداری کنید. البته باید گفت، آلوچه بصورت خشک شده و در خورشت های مختلف مصرف می شود.

آلوچه قدمتی 2000 ساله دارد و اولین کسانی که این نوع درخت را پرورش دادند؛ چینی ها بودند. بهترین آب و هوایی که برای رشد عالی این میوه مناسب است؛ آب و هوای ملایم است. هوای سرد تاثیر منفی در طعم و رنگ آلوچه دارد.

آلوچه با طعم ویژه ای که دارد، در فصلی که وارد بازار می شود، اغلب با فروش خوبی برخوردار است. زیرا افراد در سنین مختلف طرفدار این میوه با خواص بالا هستند.
خریداران عمده آلوچه، این محصول را اغلب برای تهیه مربا، لواشک، ترشک و همچنین خشک کردن خریداری می کنند.

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید، آلوچه مناطق مختلف دارای کیفیت های متفاوتی است و همچنین از نظر قیمت نیز نسبت به هم متفاوت هستند. بنابراین حین خرید حتما باید این موضوع را مد نظر قرار دهید.

این مجموعه از نمایندگی های فروش عمده آلوچه تازه و خشک شده در تهران و سراسر کشور است. جهت خرید تازه ترین آلوچه با قیمت ارزان تر و با کیفیت بالا با کارشناس فروش ارتباط بگیرید. جهت سفارش می توانید هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین اقدام کنید.

همه چیز درباره آلوچه نیشابور

اکثر شهر های ایران دارای اماکن تاریخی هستند اما علاوه بر آن، دارای خوردنی های منحصر به فردی هم هستند که با شنیدن نام هر شهر ناخودآگاه به یاد می آوریم.

برای مثال اصفهان خوردنی گز را دارد؛ کاشان پشمک و گلاب دارد، بیرجند عناب دارد و… اگر بخواهیم تمامی شهر ها را نام ببریم می توان برای هر شهر یک خوردنی نام برد. اما نیشابور نیز از جمله شهر هایی است که دارای خوردنی هایی با تنوع بالاست. آلوچه نیشابور از جمله برترین آنهاست.

در این منطقه با توجه به اینکه باغات آلوچه بسیار است، هر خانه به عنوان تولید کننده باکیفیت ترین آلوچه به شمار می رود. البته آلوچه هایی که در این منطقه تولید می شود به صورت طبیعی و صنعتی به لواشک، ترشک تبدیل می شود. البته اگر در فصل برداشت این محصول به نیشابور بروید، خواهید دید که پشت بام هر خانه پر از آلو هایی است که برای خشک شدن آماده شده اند.

این آلوچه ها بصورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی وارد بازار داخلی می گردد. همچنین بهترین نوع آن برای صادرات بسته بندی و با قیمت های بسیار مناسب عرضه می شود. کشور روسیه از مقاصد اصلی صادرات آلوچه تولید شده در ایران است.

آلوچه این منطقه در ایران معروف است و به عنوان بزرگترین منطقه تولید آلوچه شناخته شده است. شاید در مناطق دیگر هم آلوچه تولید می شود؛ اما از دلایل کیفیت آلوچه در این منطقه، آب و هوای مناسب برای رشد و پرورش این محصول می باشد.

فواید فراوان آلوچه برای درمان شب کوری

فواید فراوان آلوچه برای درمان شب کوریفواید فراوان آلوچه، استفاده از آن را در سراسر کشور و حتی دنیا گسترش داده است. در این به طور کلی با فواید آلوچه آشنا خواهیم شد.

فواید آلوچه برای سلامتی به شرح زیر است.

  1. ایجاد تعادل در اسید معده
  2. جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان و فشار خون بالا
  3. جلوگیری از پیری سلول های بدن
  4. موثر در برابر میکروب ها و انواع ویروس ها
  5. درمان سیستم گوارشی
  6. سرشار از آنتی اکسیدان
  7. مفید برای درمان کم خونی و اعصاب
  8. منبع‌ ویتامین های گروه B و املاح معدنی
  9. بهترین میوه برای سلامتی پوست
  10. گوجه سبز یا آلوچه باعث کاهش استرس
  11. سوخت و ساز طبیعی چربی بدن
  12. درمان حالت اسیدی خون
  13. دارای خاصیت ضد میکروبی
  14. ضد قارچ و دارای خاصیت نرم کنندگی
  15. دارای ویتامین سی
  16. درمان شب کوری
  17. درمان رماتیسم
  18. درمان نقرس

یکی از مهمترین فواید مصرف آلوچه، درمان شب کوری است. شب کوری به نوعی اختلال دید در شب گفته می شود که به دلیل کمبود ویتامین A، بیماری های چشم مانند التهابات شبکیه و… ایجاد می شود. با مصرف آلوچه می توان ویتامین A و انواع مواد مفید برای درمان شب کوری را تامین کرد که این امر در درمان این بیماری بسیار موثر است.

موارد گفته شده، تنها تعدادی از فواید آلوچه است. با مصرف این محصول درجه یک که در شهر های مختلف ایران تولید می گردد؛ می توانید نیاز بدن خود به بسیاری از ویتامین ها و مواد مفید که در ابتدای این بخش نام بردیم، تامین کنید.

ویتامین های آلوچه نیز شامل موارد زیر است.

ویتامین های A، B، C، 2B از جمله انواع ویتامین های موجود در آلوچه یا گوجه سبز هستند که با مصرف آن می توان به خوبی این ویتامین ها را برای بدن تامین کرد. هم آلوچه تازه و هم آلوچه خشک شده، دارای مقدار فراوانی از ویتامین های مورد نیاز برای سلامتی هستند.

میوه گوجه سبز علاوه بر اینکه خودش فواید بسیاری دارد؛ برگ درخت آن نیز خواص فراوانی دارد که در طب سنتی از آن استفاده می شود.

بهترین مدت نگهداری آلوچه در یخچال چقدر است؟

در عصر حاضر این تکنولوژی های جدید هست که بسیار به کار می آید و زندگی را آسان تر می کند. یخچال و فریزر جزو محصولاتی است که کاربرد فراوانی در هر خانه دارد و جزو وسایل برقی پر مصرف به شمار می رود. زیرا برای نگهداری هر نوع ماده غذایی به مدت طولانی، از یخچال و فریزر استفاده می شود؛ که بهترین روش است.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که هر نوع میوه، سبزی، غذا و… مدت زمان مشخصی برای نگهداری دارد. اگر از زمان تعیین شده بگذرد، بدون شک ارزش غذایی خود را از دست خواهد داد.

هستند افرادی که برای خشک کردن و یا تهیه لواشک، مقدار زیادی آلوچه تهیه می کنند. اما مقداری از آن باقی می ماند. که در این صورت می توان آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کرد.

یکی از روش ها فریز کردن است که می توان تا حدود یک سال بدون هیچ گونه فاسد شدگی، ماده غذایی مورد نظر را سالم نگه داشت. روش دیگر نگهداری در یخچال است. شاید مدت نگهداری آلوچه در یخچال کم باشد؛ اما کاملا ارزش غذایی خود را حفظ می کند. شما به مدت 4 روز می توانید آلوچه را تازه در یخچال نگهداری کنید.

با مصرف حدود 100 گرم آلوچه یا گوجه سبز تازه مواد مفید زیر را دریافت خواهید کرد.

  1. انرژی 46 کیلو کالری
  2. کربوهیدرات 11.4 گرم
  3. انواع قند ها 9.9 گرم
  4. فیبر 1.4 گرم
  5. چربی 0.28 گرم
  6. پروتئین 0.70 گرم
  7. ویتامین آ
  8. ویتامین ث
  9. فسفر 16 میلی گرم
  10. پتاسیم 157 میلی گرم

با تازه خوری آلوچه، بهترین مواد را برای سلامتی دریافت خواهید کرد. آلوچه میوه ای است که به وفور در شمال غربی ایران تولید می گردد. گفتنی است نوعی از گوجه سبز هم وجود دارد که به گوجه سبز سردرود معروف است که دارای طعم عالی بوده و خریدار بالایی دارد.

عوامل موثر در قیمت گذاری آلوچه چیست؟

عوامل موثر در قیمت گذاری آلوچه چیست؟در هر فصلی از سال میوه خاصی وارد بازار می شود که قیمت های خاصی دارد. که اغلب قیمت میوه های مختلف در میادین میوه و تره بار مشخص می گردد. میوه ای که در شروع فصل تازه، وارد بازار می شود؛ اغلب دارای قیمت بالایی بوده و رفته رفته از قیمت آن کاسته می شود. البته نوسانات مختلف نیز، در قیمت نهایی آلوچه و سایر میوه ها تاثیر گذار است.

عوامل زیر از جمله مواردی است که در قیمت گذاری آلوچه تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد.

  • رنگ آلوچه
  • اندازه و سایز آلوچه
  • میزان رطوبت آلوچه
  • طعم آلوچه
  • هزینه حمل و نقل

آلوچه انواع مختلفی دارد و هر کدام با توجه به نوع خاص، دارای رنگ خاصی نیز هست. اما در این بخش به رنگ آلوچه یا گوجه سبز اشاره داریم. یعنی اگر آلوچه تازه باشد و کیفیت خوبی هم داشته باشد؛ بدون شک دارای رنگ خوبی هم خواهد بود. چرا که رنگ آلوچه در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.

سایز و اندازه آلوچه از عوامل دیگر موثر در قیمت است. چرا که هر چقدر آلوچه درشت و یک دست باشد؛ بدون شک قیمت آن بالاتر خواهد بود.

رطوبت از جمله عواملی است که کیفیت آلوچه در طولانی مدت به آن بستگی دارد. زیرا اگر آلوچه رطوبت بالایی داشته باشد؛ به سرعت فاسد خواهد شد. یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید؛ رطوبت آلوچه به شهد آن کاملا متفاوت است.

در بین موارد ذکر شده طعم آلوچه، بیشترین تاثیر را در قیمت آلوچه دارد.
چرا که هستند آلوچه هایی که سایز بزرگی دارند و از نظر رنگ بسیار عالی هستند؛ اما طعم خاصی ندارند و می توان گفت بی طعم هستند. این نوع از آلوچه ها دارای قیمت و ارزش پایینی هستند.

تا به این بخش ویژگی های خود محصول بود که تاثیر آن را در قیمت بیان کردیم. اما موارد غیر مستقیم مانند هزینه حمل و نقل یا هزینه کارگری، از موارد تاثیر گذار دیگر در قیمت هستند که بسته به مسافت های طی شده، می تواند متغیر باشد.

بیشترین آلوچه در کدام شهر های ایران برداشت می شود؟

بیشترین آلوچه در کدام شهر های ایران برداشت می شود؟شهر های بسیاری در ایران تولید کننده بهترین آلوچه یا گوجه سبز هستند. از جمله شهر ابر کوه، که حدود 440 هکتار زمین زیر کشت برای آلوچه در این شهر وجود دارد. با توجه به آب و هوای عالی این منطقه، محصول برداشتی از هر هکتار بیشتر از 15 تن بوده و برداشت آن حدود 2 ماه زمان نیاز دارد.

باغداران این منطقه اغلب محصول خود را بصورت کاملا ارگانیک و با مرغوب ترین کیفیت تولید می کنند. علاوه بر این شهر، شهر مهریز نیز از جمله شهر های تولید کننده گوجه سبز یا آلوچه است که هر ساله 90 هکتار از زمین های کشاورزی به این محصول اختصاص داده می شود.
در شهر مهریز، دهستان های میانکوه و خورمیز به همراه حومه شهر مهریز از اصلی ترین مراکز برداشت آلوچه هستند.

شهر خرو از دیگر مناطق تولید کننده آلوچه در ایران است. این شهر به نام بزرگترین تولید کننده آلوچه در کشور شناخته شده و مرغوب ترین آلوچه های تازه و خشک شده را وارد بازار سراسر کشور می کند.

اما تنها این سه شهر تولید آلوچه را در دست ندارند. بلکه استان گلستان نیز از دیگر تولید کننده گوجه سبز در کشور است. آب و هوای این منطقه نیز بهترین شرایط را برای رشد آلوچه فراهم می کند. طعم عالی آلوچه های این منطقه اغلب به نام آلوچه نیشابور در شناخته شده است.

استان آذربایجان شرقی از دیگر تولید کننده های آلوچه در سطح کشور است. که در شهر های مختلف آن تولید آلوچه وجود دارد. اما شهرستان مراغه از تولید کننده های برتر آلوچه در سطح استان است. چرا که کشاورزان در این منطقه دانش خوبی در تولید محصول باکیفیت دارند. از این رو بیشتر محصولات تولیدی در این شهرستان به کشور های مختلف صادر می گردد.

به طور کلی از میان تولیدات آلوچه که در کشور وجود دارد؛ اغلب محصولات برای تولید ترشک، لواشک و محصولاتی از این قبیل به کارخانه جات عرضه می گردد. البته میزان قابل توجهی از آن در فصل برداشت بصورت تازه خوری مصرف می گردد.
نوع خشک این محصول نیز برای بسیار طرفدار دارد و برای انواع خورشت ها از آن استفاده می شود.

آخرین قیمت خرید تازه ترین آلوچه در بازار نیشابور

آلوچه هر منطقه قیمت خاص خود را دارد که اغلب براساس کیفیت محصول ارائه می شود. اما نکته ای که وجود دارد؛ آلوچه هایی که تازه وارد بازار می شود و در اصطلاح نوبرانه هستند؛ دارای قیمت های بسیاری بالایی می باشند. اما به مرور از قیمت آن کاسته می شود.

آلوچه نیشابور از انواع آلوچه های موجود در بازار کشور است که بصورت تازه و خشک شده عرضه می گردد. این نوع آلوچه به دلیل کیفیت بالایی که دارد؛ در بازار بسیار مشهور است. آلوچه این منطقه در بسته بندی های مخصوص بصورت عمده و جزئی وارد بازار می شود.

آخرین قیمت خرید عمده آلوچه در بازار نیشابور را می توانید از این طریق دریافت کنید. این مجموعه علاوه بر عرضه بهترین آلوچه نیشابور در بازار سراسر کشور، عرضه عمده آلو های مختلف را نیز بر عهده دارد. شما می توانید آلوچه را بصورت بسته بندی شده و یا فله ای سفارش دهید.

اشاره به این نکته نیز اهمیت بسیاری دارد؛ که قیمت نهایی آلوچه با خرید در تناژ های بالاتر، با تخفیف ارائه می گردد. همچنین محصولی که عرضه می گردد، با کیفیت تضمینی به مشتری تحویل داده می شود. با خرید از بهترین مرکز فروش عمده، محصولی درجه یک تهیه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

72 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر مجموعه ی رایکا الوچه بسیار با کفیت واز نظره مزه وطمع بسیار عالی هست ایا در تولید اون از مواد نگهدارنده و یا برای براق بودنش از رنگهای طبیعی استفاده میشود ؟

    • سرکار خانوم مشایخ سلام
      این محصولات کاملا طبیعی هستن و از هیچ گونه مواد نگهدارنده در تولید اونها استفاده نشده
      همچنین لازم به ذکره که براق بودن این محصولات به سبب تیزابی بودن اون ها هستش و نه استفاده از رنگ های طبیعی

  • سلام وقت بخیر.ازمحصولات آلوچه تازه این سایت خریداری کردم کیفیت بسیار خوبی داشت ازخریدم بسیارراضی هستم به شماهم توصیه میکنم از محصولات این سایت خرید کنید

  • سلام خدمت کارکنان سایت من مطالب سایت شما را مطالعه کردم از این همه فواید آلوچه آگاهی نداشتم ممنون از اینکه معلومات دقیق در مورد آلوچه دادید

  • سلام. من سفارش دادن آلوچه هاشون واقعا تازه و عالی بود. خیلی هم سریع به دستم رسید
    مرسی از سایت خوبتون

  • آخ که دهنم آب افتاد نمیتونم صبر کنم تا یه ماه دیگه آلوچه تازه بخورم برا همین از سایت شما که از کیفیت و بهداشتی بودنش مطمینم آلوچه خشک سفارش میدم😋

      • سلام وقت بخیر
        آلوچه واقعاخوبه من آلوچه واسه خورشت زیاداستفاده میکنم ویه چیزدیگه آلوچه واسه یبوست خیلی عالیه من که ازش استفاده کردم ونتیجه گرفتم واسه اینایی که یبوست دارن توصیه میکنم بخرن وازش استفاده کنن روزچهارتاپنچ دونه بخورین .

  • باسلام به شما مشتریان عزیزو سایت زحمت کش که این سایت برای ما گذاشتن که بتونیم راحت الوچه تازه ومقوی خرید کنیم این الوچه ها که ضد سرطان هستن و مزه های خوبی دارن مخصوصا گوجه سبزش بسیار خوشمزه است وهمه ی مردم پرطرف دارترین این الوچه ها هستن ممنونم ازشما که کاملا بهداشتی وتمیز هستن

  • سلام و خسته نباشید وای آلوچه خیلی خوبه من که دوست دارم و به صورت عمده خرید خواهم کرد

  • سلام دختر من عا شق آلوچه است من براش از محصول آلوچه این سایت خریداری کردم بسیار عالی بود .ولی نمیدونستم این همه خواص داره.

  • سلام آلوچه شما مال کدام منطقه هست از آن جایی که کیفیت آلوچه های هر منطقه متفاوت هست خواستم بپرسم، در ضمن مزنه قیمت هم میشه بهم بگید؟

    • سرکار خانوم عباس زاده سلام
      شما می تونید از طریق مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت، ضمن اطلاع از اصالت انواع محصولات ارائه شده در سایت، قیمت اون هارو هم در کوتاه ترین زمان ممکن استعلام بفرمائید

  • سلام با اینهمه ملچ ملوچ کردن و آب انداختن دهانمون بلاخره یجا پیدا کردیم که این حسو بهمون عرضه می‌کنه آلوچه ی خوشمزه تروتازه. ممنون .

  • سلام وقت بخیر من آشپزخانه خونگی دارم و مصرف آلوچه برای پخت مرغ و خورشت زیاد دارم خیلی هم برام مهمه که محصول ارگانیک و تازه باشه با توجه به توضیحات مفید سایت قصد خرید بصورت عمده دارم قبلا استفاده کردم عالی بود چطور میتونم ارتباط داشته باشم؟

  • سلام‌ وعرض‌ خسته‌ نباشیدبه‌ تولیدکنندگان‌ محصولات آلوچه‌ وخشکباررایکاواقعامحصولات‌ شمامخصوصاآولوچه‌ شماخوشمزه‌ وباکیفیت‌ هستش‌ ممنون‌ ازشما

  • سلام خسته نباشید محصولتون بسیار خوشمزه خوش طعم ولذیذه هرچی بگم کم گفتم آلوچه این سایت حرف نداره من خریدم وامتحان کردم توصیه میکنم شما هم از این محصول استفاده کنید

  • سلام
    اووف آلوچه کی میتونه از آلوچه بگذره تا آلوچه تازه بیاد الان آلوچه خشک سفارش میدم 😍😋

  • با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه رایکا آلوچه. مطالبی که گذاشتین مطالعه کردم و واقعا از اطلاعات مفیدی که دادین ممنونم نمیدونستم آلوچه اینقدر خوبه این آلوچه ها ولواشک ها خیلی خوشمزه هست و سپاسگزارم که کاری کردین که در این سایت بتونیم بدون هیچ دردسری آلوچه خوشمزه سفارش بدیم.

  • سلام خدا قوت
    خیلی محصولتون با کیفیت و عالی بود و منم از خریدم راضی
    میخواستم بدونم مجموعتون محصول دیگه ایی در مورد خشبکار و زیر مجموعه اش داره؟

  • سلام و وقت بخیر
    من چون علاقه خاصی ب الوچه دارم برای همین همیشه از همین سایت خرید کردم واقعا خیلی الوچه های تازه ای داشت
    توصیه میکنم از این سایت خریداری کنید

  • سلام وقت بخیر
    الوچه تازه،الوچه خشک
    هردوشون طرفدار های خودشون رو دارند.
    الوچه تازه که همه مردم عاشقش هستن و برای یک میان وعده سالم و مفید استفاده میکنن
    الوچه خشک هم بعضی ها مصرف میکنن و بعضی ها داخل غذا هاشون میریزن تا طعم لذیذی بگیره

  • سلام وقت بخیربابت مطالب ارزنده ای که درموردآلوچه ومخصوصا آلوچه خشک شده ارائه کردیدسپاسگزارم واقعافکرنمیکردم آلوچه اینقدرخاصیت داشته باشه

  • آلوچه همون گوجه سبزه با به گوجه سبزی که فرآوری شده آلوچه میگن؟
    ممنون میشم پاسخگو باشید

  • آلوچه سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشد و از بدن در برابر بیماریها محافظت میکند

  • سلام و عرض ادب مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون
    آلوچه یکی از خوش طعم ترین و با کیفیت ترین محصولاته و تویه انواع غذاها و همینطور به عنوان یکی از خوش مزه ترین تنقلات استفاده میشه
    و دارای خواص فراوانیه و برای دستگاه گوارش و بهبود پوست مفیده و علاوه بر خواص واقعا مفیدش خیلی خوش مزس
    من همیشه برای مغازم به صورت زیاد تهیه میکنم و چندبار از چندجا سفارش دادم اصلا خوب نبود و راضی نبودم
    میخواستم بدونم شما یکم به صورت نمونه میفرسین که من ببینم کیفیتش چجوره و بعد به صورت کلی تهیه کنم ؟
    و اینکه بخوام بدونم هزینه ها چجوره باید از کجا ببینم ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید در پناه حق

    • سلام سرکار خانوم قربانخانی
      قبل از سفارش عمده محصول، نمونه اون براتون ارسال میشه
      شما می تونید برای دریافت لیست قیمت محصولات با بخش مشاوره و فروش سایت ارتباط بگیرید

  • باسلام خدمت شما ببخشید آلوچه کیلویی چنده؟ به صورت فله به شهرستان ارسال دارین ؟

    • سلام سرکار خانوم رحیمی
      این محصولات به اقصی نقاط کشور ارسال دارن
      برای دریافت لیست قیمت اون ها می تونید به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه کنید

  • باسلام ممنون میشم اگر روش خشک کردن آلوچه را به صورتی که خراب نشود بیان فرمائید.و دوم اینکه راه تشخیص آلوچه خشک با کیفیت را از بی کیفیت بیان کنید. در ضمن با تشکر از محصول با کیفیتتان.

  • سلام چجوری میتونم از این گوجه سبزها سفارش بدم؟ آیا آلوچه خشکم تولید میکنید؟ ارسال به شهرستان دارید؟بعداز ثبت سفارش چقدطول میکشه به دستم برسه؟

    • جناب ناظری سلام
      برای سفارش و آشنایی بیشتر با محصولات مجموعه و نحوه سفارش اون ها به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه کنید

  • سلام …من عاشق آلوچه هستم… آلوچه ترش که با نمک خورده بشه …چی از این بهتر ….حتی آلوچه که تبدیل بشه به آلو بخار خیلی خوبه ما همیشه آلو بخارا رو توی خورشت گوشت میندازیم خیلی خوشمزه میشه و هست من عاشق آلو بخارای داخل غذا هستم

  • با سلام من به شخصه اهل الوچه نیستم ولی اگه الوچه خوب مرغوب بهداشتی باشم هستم اهلش

  • سلام. وقت بخیر. الوچه یا همون گوجه سبز یکی از میوه هاییست که حتی با اوردن اسم ان بزاق انسان ترشح می کند. یکی از تردترین و خوشمزه ترین میوه هایی که خداوند افریده ،همین الوچه یا گوجه سبزهای کوچولوست.وقتی بهمراه دلار و نمک خورده میشود از لذتبخش ترین محصولات می باشد که پر از فیبر هم هست و برای یبوست گزینه ی بسیار مناسبیست.

  • سلام وقت همگی بخیر گروه رایکا آلوچه این میوه ترش و خوشمزه خیلی خوب است که شما این میوه را عرضه می کنیم ممنون از شما که با کیفیت عالی و تازه در بسته‌بندی‌های تمیزی میوه را عرضه می کنید

  • با سلام از محصولات خودبتو ن که اینقدر به فکر مردم هستید .ای کاش همه شرکتهای دیگه تولید کننده آلوچه مثل شما تمیز بهداشتی کار کنند .با توجه به این توضیحات تون جالب بود مطالعه خواص آلوچه تشکر .

  • سلام ازتون ممنون بابت اینکه این محصول بهاری خوشمزه رو اینقدر قشنگ معرفی کردید مخصوصا آلوچه نیشابوری من پدر بزرگم خودشون باغدار هستن و همیشه از این میوه خوشمزه استفاده میکنیم بیشتر وقتها هم باهاش لواشک درست میکنم و حتی خشک میکنم برایه خورشت استفاده میکنم خیلی لذیذ میشه آلوچه نیشابوری هم که معروفه واقعا خیلی خوب هست

  • از مجموعه رایکا تشکر میکنم که به این زیبایی توضیح دادید خواص آلوچه رو خیلی جالب بود برام که آلوچه برایه کسانی که شب کوری دارند خوب و یک درمان هست و اینکه ویتامین A.B2.c داره یا اینکه برایه رماتیسم خوبه برایه دستگاه گوارش خوبه برایه کم خونی خوبه درمان استرس هست واقعا نهایت تشکر رو دارم از مجوعه خوبتون که این اطلاعات رو در اختیار مردم میذارید سپاس گذارم

  • سلام وقت بخیر
    ممنون از محصول خوبتون خیلی با کیفیب هست
    به شما هم توصیه میکنم از محصول این سایت خرید کنید

  • سلام وقت به خیر
    من ازاین محصول خرید کردم خیلی راضی بودم
    به شما هم توصیه میکنم از این محصول خرید کنید

  • باسلام و خدا قوت خدمت شما با دین این الوچه ها هر کسی دهنش اب میفته فکر کنم خانمها و بچه ها از مشتری های پروپا قرص این محصول باشن این الوچه ها واقعاً خوردن داره من که استفاده میکنم و از محصولتون خیلی خوشم اومد و به دیگران هم پیشنها میکنم

  • سلام و عرض ادب خدمت شما آلوچه که دیگه نیازی به توضیح دادن طعم بی نظیرش نیست مخصوصا بانمک که خیلی خوشمزه تر میشه واقعا یکی از خوراکی های فوق العادس سپاس از شما

  • سلام تادیدم دهنم اب افتادهمیشه تابستون خیلی پره توشهرما وقیمتشم مناسبه وتوباغ خودمون هرچی نباشه الوچه هست خیلی میوه عالی هست

  • سلام گرجه سبز خدش که عالیه ولی آلوچه اصلأ نمیشه بابقیه لواشک ها مقایسه کرد اونم اگه که ازیک جایی معتبر و بهداشتی باشه

  • سلام من از خریدم بسیار راضی هستم
    به شما هم پیشنهاد خرید از این سایت را میدهم

  • سلام خدمت دوستان عزیز از اینکه با سایت شما آشنا شدم خیلی خوشحالم چون محصولات درجه یک و آلوچه تازه و با کیفیت پیدا کردم متشکرم از شما و سوالی که داشتم این بود که در تهران شعبه دارید؟

  • سلام وقت به خیر
    من از این محصول خیلی راضی هستم
    به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید

  • سلام خسته نباشین
    کسی نمیتونه بگه آلوچه سبز دوست نداره الان که دارم نظر میدم دهنم آب افتاد. حتما از این سایت خرید میکنم. با تشکر

  • سلام .ایران زمین مهد اریایی با قدمت بالا و محصولات با کیفیت شناخته شده که یکی از این محصولات آلوچه است که هم بصورت تازه خیلی طرفدار داره هم بصورت خشک شده و بعلت انواع ویتامین های مفیدی مثل ویتامین ب۲،ث،ب،و ویتامین آ در درمان بسیاری از مشکلات سیستم گوارشی ودر مان بسیاری از بیماریها مفید است.سپاس از مجموعه پرتوان رایکا در تولید الوچه نیشابور 🌹با خرید این محصول پیش بسوی ایرانی سالم

  • سلام وقت بخیر آلوچه واقعا عالی و خوردن داره ویتامینAوB2.cداره که برای ریه ها و دستگاه گوارش خیلی خوبه هست

  • سلام وقت بخیر این شرکت هم قیمتش مناسبه وهم بسته بندی های بهداشتی خیلی خوبی داره توی این اوضاع کرونایی به شما دوستان عزیز هم توصیه می کنم که از شرکت رایکا خرید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *