تجارت انواع آلو خشک باکیفیت خرو

آلو خشک

نازلترین قیمت آلو بخارا و آلو خشک


شهر خرو نیشابور در در حد فاصل اتوبان نیشابور به مشهد و در بیست کیلومتری این شهر واقع شده است و بیشترین محصول این شهر آلو خشک میباشد. تجارت آلو خشک باکیفیت در داخل و خارج از کشور جزو مشاغل موجود در این شهر است. تجارت انواع آلو خشک باکیفیت خرو با بسته بندی های مرغوب و مستحکم سبب رونق هرچه بیشتر این بازار شده است.

بسیاری از باغداران و کشاورزان شهر خرو علاوه بر تولید آلو در امر فرآوری و همچنین فروش آن به  دیگر استانهای کشور و همچنین درمواردی صادرات این محصول مشغول میباشند. مردمان این خطه بسیار فعال بوده و از همین رو شهر خرو یکی از مراکز اقتصادی شهرستان نیشابور محسوب میشود.

نیشابور از جمله شهرهای ممتاز و پیش رو در امر تولید خشکبار در ایران میباشد.

تجارت انواع آلو خشک باکیفیت

تجارت انواع آلو خشک باکیفیت و سایر انواع خشکبار بخشی از آمار صادرات غیر نفتی را به صورت سالانه به خود اختصاص می دهد. انواع آلو خشک در نمونه های مختلف و به صورت فله و بسته بندی شده با قیمت های مختلف صادر میشوند.

این محصول به کشورهای مختلفی از جمله پاکستان، هند، امارات، بنگلادش و … صادر میشود. شهرستان نیشابور از مهمترین تولید کنندگان آلو در کشور محسوب میشود و تولیدات میوه و خشکبار نیشابور از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. از همین رو در فصل تولید خریداران از نقاط مختلف کشور برای خرید آلو خشک و سایر اقلام خشکباری به نیشابور سفر می کنند.

فروش انواع آلو خشک باکیفیت

فروش آلو بخارا که از مهمترین انواع آلو خشک نیشابور است رونق بسیار خوبی داشته و تقریبا بیشتر خریداران خواهان این نوع آلو می باشند. فروش انواع آلو خشک به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که تعیین کننده آن خریداران می باشند. چراکه ممکن است برای برخی خرید مستقیم وبرای برخی دیگر از مشتریان خرید غیر مستقیم امکان پذیر باشد.

در هر دو صورت اگر خرید بصورت عمده انجام شود خریداران از سود خوبی برخوردار خواهند شد. هرچند که خرید آلو خشک بخارا نیشابور به دلیل خواص مختلفی که دارد خود یک سود بزرگ محسوب میشود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *