تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک

تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک

یکی از انواع مختلف آلو خشک تولید شده در ایران آلو بخارا نیشابور است که دارای رنگ زرد و به صورت پوست کنده شده خشک می شود. تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک در شهرستان نیشابور این محصول را با قیمتی مناسب در تمام طول سال برای خریداران عمده و تاجران تامین می کند.

خریداران می‌توانند در تماس مستقیم با این تولیدکننده و استعلام قیمت ها نسبت به سفارش آن نیز اقدام کنند. پس از سفارش محصول، در کمترین زمان ممکن سفارش شما آماده شده و با استفاده از باربری یا ناوگان اتوبوسی کشور برای شما ارسال می شود.

تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک

آلو بخارا درجه یک دارای چه ویژگی هایی است

یکی از بهترین انواع آلو خشک برای تهیه انواع غذاها و خورشت ها آلو بخارای نیشابور است که به صورتهای آفتابی و گوگردی تهیه شده و در بازارهای مختلف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

آلو بخار درجه یک دارای سایز حدود ۲ سانت است و رنگ آن زرد می باشد. از دیگر ویژگی‌های آلو بخارا درجه یک میزان رطوبت آن است که نباید بالا باشد هرچه آلو، خشک تر باشد بهتر است.

برای تهیه آلو بخارای گوگردی از دود گوگرد استفاده می شود. بدین گونه که آلو بخارا پس از جمع آوری از باغات وارد مرحله پوست گیری می شود و پوست آن جدا می شود. بعد از این عمل آلوها را بر روی سبد های توری قرار می دهند و وارد محفظه ایزوله می کنند. در این محفظه دود گوگرد به جریان انداخته می شود و در حدود نیم ساعت آلوها در این جریان قرار می گیرند و سپس از محفظه بیرون آورده شده و در مقابل نور آفتاب خشک می گردند.

دود گوگرد سبب می شود که آلو بخارا با رنگی کاملاً زرد و بازار پسند خشک شود و همچنین از آفت زدگی محصول مانند کرم زدگی در طول مدت نگهداری جلوگیری می کند.

تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک

بهترین زمان برای خرید آلو بخارا

اگر قصد خرید عمده آلو بخارا دارید بهتر است با مجموعه‌هایی وارد معامله شوید که قدرت تامین آلو بخارا در حجم بالا و کیفیت مورد نظر شما را داشته باشند و همچنین خود مجموعه در زمینه صادرات آلو بخارا تجربه کامل را داشته باشد تا بتواند آن را در اختیار شما قرار دارد.

در همکاری با این مجموعه ها تاجران متوجه می‌شوند که چه مدل آلویی و با چه میزان کیفیت برای صادرات به کشورهای مختلف مناسب است چرا که این امر برای فروش محصول در بازار هدف شما بسیار مهم است. شما باید سلیقه غذایی مردم آنجا را بهتر بشناسید.

بهترین زمان برای خرید آلو بخارا درست در فصل تولید آنست چرا که میزان عرضه محصول در این فصل بالا بوده و آلوها از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و در هر جایی که خواسته باشید می توانید نسبت به خرید محصول اقدام کنید.

ولی از آنجایی که مشتریان صادراتی عموماً در طول سال از شما سفارش محصول دارند باید بتوانید نیاز آنها را تامین کنید تا مشتریان خود را از دست ندهید، از همین رو همکاری با مجموعه های تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک بهترین گزینه برای تاجران و خریداران عمده می تواند باشد.

تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک

تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک برای صادرات

عرضه آلو بخارای مرغوب صادراتی در بسته بندی های مختلف توسط مجموعه خشکبار رایکا درسطح کشور انجام می‌شود و با توجه به قرار داشتن این شرکت در شهرستان محل تولید آلو بخارا، آلوبخارا های تولید شده توسط این مجموعه از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

آلو بخارا در این مجموعه دارای دو نوع آفتابی و گوگردی است و از نظر نوع آلو شامل انواع: آلوی رسمی، آلوی شوقانی، آلوی حاج حسنی و آلوی طرقبه سبز می شود.

که هر کدام از این ها دارای رنگ طعم و سایز خاص خود هستند که برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی از آنها استفاده می شود.

امروز بیشترین آلو بخارایی که برای صادرات به کشورهای امارات، هند و پاکستان استفاده می شود آلو بخارای رسمی است و برای کشورهایی که دارای وضعیت اقتصادی بهتری هستند مانند کشورهای اروپایی و آمریکایی از آلوی شوقانی و آلوی حاج حسنی استفاده می شود.

آلوی طرقبه سبز به دلیل داشتن طعم شیرین که مورد پسند جامعه ایرانی است بیشتر در بازار داخلی به فروش می رسد. از جمله خریداران عمده آلوی طرقبه سبز فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای هستند که این محصولات در تمام کشور عرضه می کنند.

تولید کننده آلو بخارا زرد درجه یک

خرید آلو بخار زرد درجه یک صادراتی

امروزه به دلیل آگاه شدن مردم از خواص و ویتامین های موجود در آلو میزان فروش آن نیز بیشتر شده است و صادرات آن نیز افزایش پیدا کرده است. برای صادرات آلو بخارا نیازمند است که از محصولات درجه یک استفاده شود تا در هنگام فروش آن در کشور مورد نظرمان با مشکل مواجه نشویم.

میزان استاندارد گوگرد و همچنین میزان استاندارد رطوبت آلو بخارا توسط شرکت تولید کننده باید تنظیم شود چراکه از جمله نکاتی که باید حتماً رعایت شود تا در صادرات آلو بخارا با مشکل مواجه نشویم همین میزان گوگرد و رطوبت محصول است.

برای خرید این محصول بهتر است که با تولید کننده آلو بخارای زرد درجه یک در ارتباط باشید. برای این کار می‌توانید با شماره های موجود در این سایت و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید. در تمام طول هفته پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *