خرید آلوچه جنگلی مرغوب | تامین آلوچه جنگلی

خرید آلوچه جنگلی مرغوب

امروزه آلوچه یکی از پرمصرف ترین محصولات باغی است که به صورت میوه و خشک شده مورد استفاده قرار گرفته و از خشک شده آن در ساخت محصولات خوراکی مانند ترشک و لواشک استفاده فراوان می کنند. برای خرید آلوچه جنگلی مرغوب و تامین این محصول به صورت تناژ برای استفاده در تهیه ترشک و لواشک می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید.

خرید آلوچه جنگلی مرغوب

طرز تهیه ترشک آلوچه

ترشک آلوچه یکی از پرمصرف‌ترین و خوشمزه ترین انواع ترشک های تولید شده در ایران است و عده زیادی این تنقلات خوشمزه را مورد مصرف قرار می دهند. در خانه نیز می توان نسبت به تهیه ترشک آلوچه اقدام کرد.

برای تهیه ترشک آلوچه باید از آلوچه هایی که کاملا خشک هستند استفاده کرد. موادی که برای تهیه ترشک استفاده می شود شامل آب، نمک، اسید سیتریک با کمی شکر می شود.

در ابتدا آب را جوشانده و اسید سیتریک و نمک و شکر را را به آب اضافه میکنیم و می جوشانیم که کمی غلیظ تر شود سپس آلوچه ها را به آن اضافه می کنیم و می گذاریم تا خنک شود و آلوچه ها شربت تهیه شده را به خود جذب کنند. بعد از حدود یک روز ترشک آلوچه کاملاً جا افتاده و می توان آن را مصرف کرد.

خرید آلوچه جنگلی مرغوب

خرید انواع مختلف آلوچه در تناژ بالا

از عمده مصرف کنندگان آلوچه خشک کارگاه های تولیدی ترشک و لواشک هستند و سالانه مقادیر زیادی از این محصول را مورد استفاده قرار می دهند.

اکثر این کارگاه ها به دنبال مرکزی هستند که بتوانند خرید عمده آلوچه را به راحتی و با قیمت مناسب در طول سال از آن مجموعه انجام دهند.

شرکت خشکبار رایکا از جمله مجموعه هایی است که در تهیه و تامین مواد اولیه مورد نیاز کارگاههای تولید ترشک و لواشک مشغول به فعالیت است این شرکت توانسته با همکاری کشاورزان و باغداران انواع مختلف آلوچه را برای فروش فراهم کند و به صورت مستقیم از کارخانه به شرکتها ارسال می کند. از همین رو محصولات شرکت از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که علاوه بر آلوچه خشک محصولات دیگری مانند برگه زردآلو، قیسی زردآلو، هلوی خشک، آلبالوی خشک، گیلاس خشک و زغال اخته خشک در این شرکت موجود بوده و می توان برای خرید آن ها با کارشناسان مجموعه از طریق شماره های موجود در این سایت و یا از طریق واتساپ و اینستاگرام ارتباط برقرار کرد.

خرید آلوچه جنگلی مرغوب

چگونگی خرید و ارسال محصولات از شرکت

پس از تماس شما با کارشناسان این مجموعه سفارش شما ثبت شده و در ابتدا عکس محصولات به همراه قیمت در واتساپ خدمت شما ارسال می شود. پس از بررسی و ثبت سفارش توسط مشتری ابتدا نمونه محصول برای وی ارسال شده و پس از رضایت از محصول مشتری می تواند نسبت به خرید در حجم های عمده اقدام نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *