خرید آلو بخارا خشک درجه یک

یکی از انواع آلو خشک خوب و معروف در بازار آلو خشک بخارا است. که این محصول در کیفیتهای مختلف اعم از دستچین شده، سورت شده، بدون سورت و شکسته موجود میباشد و قیمتهای خرید آنها نیز بسیار پایین و مناسب است. خرید آلو بخارا خشک درجه یک از مرکز تولید آن قیمتهای بسیار مناسبی را نیز به همراه دارد.

خرید آلو بخارا خشک

آلو خشک بخارا

آلو خشک بخارا از جهت اینکه دارای طعمی ملس بوده و سایز آن نسبت به سایر اقلام آلو کوچکتر است برای تهیه غذا ها و خورشتها بسیار مناسب بوده و طعم خوبی را به آنها میبخشد.

آلو بخارا در شهرستان نیشابور تولید شده و با نام آلو رسمی نیز شناخته میشود. بیشترین میزان تولید در بین آلو را نیز بخاطر مقاومت بیشتر در مقابل سرما و شرایط آب و هوایی را به خود اختصاص داده و از همین رو اکثر کشاورزان نیز مبادرت به کشت این محصول مینمایند.

در میان انواع آلو، آلو بخارا طرفداران بیشتری را در بازارهای داخلی و خارجی دارد و در صنعت فرآوری نیز مانند تهیه لواشک و ترشک از آلو بخارا استفاده مینمایند.

خرید آلو بخارا خشک

خرید آلو بخارا خشک درجه یک

یکی از عوامل نشانگر میزان کیفیت آلو میزان خشکی آلو میباشد. هر چه قدر میزان رطوبت آلو کمتر باشد کیفیت آن بالاتر بوده و بر میزان ماندگاری آن نیز تاثیر مستقیم دارد.

البته همراه بودن میزان مشخصی از شیره خود آلو سبب خوش طعم تر شدن و همچنین شفافیت آلو شده و میزان بازار پسندی آلو را بسیار افزایش میدهد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]آلو بخارا خشک شده را با کیفیت تضمینی میتوانید از بازرگانی خشکبار رایکا که بصورت تخصصی بر روی محصولات آلو و فرآورده های آن مشغول به فعالیت است تهیه نمایید. [/box]

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *