خرید آلو طرقبه سبز و زرد با قیمت مناسب

خرید آلو طرقبه سبز

خرید آلو طرقبه سبز و زرد با قیمت مناسب در حجم های مختلف در این بازرگانی انجام میپذیرد و فروش عمده این دو محصول و دیگر انواع آلو خشک تولید شده در شهرستان نیشابور جهت عرضه در بازارهای داخلی و فروشگاه ها و همچنین تامین بار صادرکنندگان در این مجموعه امکان پذیر شده است.

آلو خشک طرقبه سبز و زرد از جمله آلو خشک های تولید شده در نیشابور هستند که دارای طعم شیرین میباشند. بیشتر فروش این محصولات در بازار داخلی صورت میگیرد و صادرات آنها به نسبت کمتری انجام میشود.

خرید آلو طرقبه سبز

 

ویژگیهای آلو خشک طرقبه سبز

آلو خشک طرقبه سبز را باید جزو خوش خوراک ترین انواع آلو خشک دانست که تا به حال در ایران تولید شده اند.

از جمله ویژگیهای آلو خشک طرقبه سبز عبارتند از:

  1. دارای طعم شیرین است.
  2. رنگ آن سبز مایل به نباتی است.
  3. سایز آن متوسط و درشت است.
  4. بیشتر بصورت میان وعده استفاده میشود.
  5. قابلیت استفاده در انواع غذاها و خورشتها را دارد.

لیست قیمت آلو بخارا

شناخت بازار و نوع نیاز مشتریان

شناخت بازار و شناخت نوع نیاز مشتریان از مهمترین فاکتورهایی است که در امر بازاریابی و فروش محصولات و کالا ها باید به آن توجه ویژه ای نمود.

امروز بسیاری از شرکت های تولید کننده و فروشندگان کالاها و محصولات بدون در نظر گرفتن نوع نیاز و فرهنگ مردم یک منظقه اقدام به فروش مینمایند که منجر به ضرر و زیان آنها میشود.

لذا در هنگام فروش یک محصول از جمله محصولات غذایی مانند آلو خشک باید به این امر توجه داشته باشید که با ذائقه مردم همخوانی داشته باشد تا بتوان فروش بهتری را تجربه کرد.

خرید آلو طرقبه سبز

قیمت خرید آلو طرقبه سبز

قیمت های انواع آلو خشک از جمله آلو خشک طرقبه سبز که مصرف بالایی نیز دارد در سال تولیدی جدید دچار نوسان میباشد و نمیشود قیمت ثابتی را برای آن پیش بینی نمود.

لذا برای گرفتن قیمتهای روز این محصول میتوانید با مشاورین این بازرگانی ارتباط بر قرار کرده و علاوه بر قیمت ها از نحوه خرید و فروش آلو خشک توسط این شرکت آگاهی پیدا نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *