عرضه کننده آلو بخارا خشک شده طبیعی


عرضه کننده آلو بخارا خشک شده در وهله اول مراکز و کارگاه های تولیدی این محصول می باشند که پس از تولید و فراوری میوه آلو و تولید آلو بخارا به روش های کاملا طبیعی و ارگانیک اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول در بین خریداران می کنند.عرضه آلو خشک توسط دفاتر پخش و فروش این مراکز نیز در بین خریداران به فروش می رسد.

عرضه کننده آلو بخارا خشک شده طبیعی

آلو بخارا خشک شده چه فوایدی دارد؟

آلو بخارا خشک شده چه فوایدی دارد؟ آلو بخارا خشک شده دارای خواص دارویی و درمانی بی شماری می باشد و برای سلامتی بسیار مفید می باشد، این محصول به دلیل فیبر فراوان موجب درمان مشکلات گوارشی شده و برای درمان یبوست و دل درد بسیار مفید می باشد.

  1. به دلیل سرشار بودن ویتامین سی فراوان جهت بهبود سیستم ایمنی بدن و شادابی و جوانی پوست بسیار مفید می باشد، این محصول غذایی سرشار از آنتی اکسیدان های فعال بوده به همین دلیل موجب سلامت قلب و عروق شده و از ایجاد بسیاری از سرطان ها جلوگیری می کند.
  2. زیرا آنتی اکسیدان های آلو بخار موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد بدن می شود. آلو بخار دارای پتاسیم می باشد این عنصر نقش بسیار موثر در تنظیم آب سلول های بدن دارد و فشار خون و ضربان قلب را کنترل می کند.
  3. پتاسیم موجود در آلو بخارا خشک مانع از لخته شدن پلاست های خون می شود بنابراین از ایجاد سرطان و بسیاری از بیماری های قلبی جلوگیری به عمل می اورد و مانع از بروز سکته های قلبی و مغزی می شود.
  4. آلو بخارا خشک از میان های طبیعی محسوب می شود و موجب می شود که شکم به خوبی کار کند و از ایجاد بیماری های گوارشی جلوگیری می شود، این محصول هم چنین موجب تقویت بینایی چشم نیز می شود. بهبود جریان خون، کمک به کاهش وزن، جلوگیری از بیماری دیابت، بهبود سلامت و استحکام استخوان، خاصیت سم زدایی، تحریک رشد مو، و تقویت پیاز مو از دیگر خواص مهم این محصول گیاهی می باشد.

قیمت کارخانه ای آلو بخارا خشک شده

قیمت کارخانه ای آلو بخارا خشک شده قیمت آلو بخارا خشک شده به کیفیت این محصول و هم چنین به قیمت میوه آلو که از آن آلو بخارا به دست می آید بستگی دارد، البته هزینه های تولید، نوع تجهیزات و وسایل به کار رفته برای تولید آلو بخار و هم چنین دستمزد نیروی انسانی از عوامل تاثیر گذار در قیمت کارخانه ای این محصول می باشند.

قیمت کار خانه ای این محصول از طریق دفاتر پخش و فروش این محصول و هم چنین از طریق وب سایت های اینترنتی این مراکز قابل استعلام و بررسی می باشد، مراکز فوق از در دسترس ترین محل هایی می باشد که می توان از قیمت تمام شده این کالا مطلع شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *