فروشنده ارزانترین آلوچه ترش و شیرین در کشور


فروشنده آلوچه ترش و شیرین در سراسر کشور بسیار زیاد می باشد. بعضی از آن ها ارزان می فروشند و برخی گران فروش می باشند.
برای خرید انواع آلوچه ترش و شیرین باید دقت زیادی انجام دهید تا آن ها را از یک فروشنده منصف بخرید که با توجه به کیفیت محصول قیمت آن را تعیین کند.
برای خرید از این مجموعه با مشاور فروش مجموعه تماس بگیرید.

فروشنده ارزانترین آلوچه ترش و شیرین در کشور

بزرگترین فروشندگان آلوچه فرآوری شده با کیفیت در ایران

بزرگترین فروشندگان آلوچه فرآوری شده با کیفیت در ایرانهمانطور که گفتیم فروشندگان زیادی در کشور در حال خرید و فروش این محصول خوشمزه می باشند. اما نکته قابل توجه این است که بیشتر این فروشندگان در شرق کشور و بخصوص استان خراسان رضوی فعالیت دارند، چرا که نیشابور یکی از مهم ترین شهر ها در زمینه تولید آلوچه می باشد.
نمایندگی های آلو خشک دودی و بیشترین فروشگاه میوه آلو در شهر نیشابور فعالیت دارند، که از طریق فروش آلو خشک و پخش لواشک خانگی به سود های زیادی دست می یابند.
کارخانه های زیادی در اطراف شهر نیشابور وجود دارند که امروزه در حال تولید آلوچه فراوری شده و تهیه مرغوب ترین آلوچه شیرین می باشند این کارخانه ها و تولیدی ها محصولات خود را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده به بازار عرضه می کنند.
فروش آلوچه فله ای بیشتر می باشد چرا که خریداران این محصول صاحبان صنایع می باشند که می خواهند از طریق استفاده از این مواد در محصولات خود پول در بیاورند و برای این افراد خرید آلوچه بسته بندی شده صرفه اقتصادی ندارد.

مرجع خرید و فروش انواع آلو خشک مراغه

یکی دیگر از قطب های تولید انواع آلو خشک بهداشتی شهر مراغه می باشد، در این شهر نیز تعداد کارخانه های فرآوری و بسته بندی این محصول زیاد می باشد.
تولیدکنندگان آلو خشک آفتابی در شهر مراغه بسیار زیاد می باشند که بازار آلو خشک ترش و شیرین را کنترل می نمایند.
البته لازم به ذکر است که بدانید امروزه مرجع خرید و فروش انواع آلو خشک مراغه بیشتر در اینترنت فعالیت دارند.
مجموعه ما نیز به عنوان یکی از نمایندگی های آلوچه این شهر فعالیت خود را در فضای اینترنت بسیار افزایش داده و مشتریان زیادی از این طریق از سراسر کشور ایران و سایر کشور های جهان آلو های خود را از این مجموعه خریداری می نمایند.
این مجموعه یکی از صادرکنندگان آلو خشک می باشد که تهیه مرغوب ترین آلوچه شیرین در کشور را انجام می دهد.
اگر شما هم به دنبال خرید آلوچه ارزان قیمت هستید و می خواهید آن را بصورت عمده و از یک مجموعه معتبر بخرید، به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید و با کسب اطلاعات درباره رزومه این شرکت و مجموعه، محصول خود را از ما بخواهید.

قیمت انواع آلوچه و لواشک مزمز در بازار روز

قیمت انواع آلوچه و لواشک مزمز در بازار روزاگر بدنبال خرید آلوچه بسته بندی شده هستید و می خواهید قبل از هرگونه اقدام نسبت به خرید قیمت آن را بدانید و همچنین دوست دارید قیمت انواع آلوچه و لواشک های مزمز در بازار روز را بدانید باید نکاتی را درباره قیمت به شما بگوییم :
قیمت آلوچه های بسته بندی شده بسته به قیمت آلو های تازه می باشد و تعیین قیمت آن ها فرایند بسیار پیچیده ای دارد که توسط باغدار تعیین می شود.
درختان آلو برای بارور شدن و تولید میوه مرغوب نیاز به کود، آب، سم و یکسری مواد معدنی دارند از آنجایی که با نوسانات قیمت و تحریم ها قیمت این محصولات افزایش پیدا می کند در نتیجه باغدار برای جبران خسارت مجبور می شود که قیمت آلو تولیدی خود را افزایش دهد.
نکته دیگر این است که برای جمع آوری آلو ها باغدار نیاز به چند کارگر دارد و از آنجایی که قیمت دستمزد ها کمی افزایش داشته باغدار مجبور به افزایش قیمت آلو تولیدی خود می گردد.
اما یک نکته بسیار مهم تعیین قیمت، میزان تولید سالانه میوه آلو می باشد که این بسته به شرایط هوایی دارد یعنی بارش باران، سردی هوا و یا بارش برف، همه این ها در میزان بارور شدن درختان و در نتیجه میزان محصول تاثیر دارند که این افزایش یا کاهش محصول با قیمت آن رابطه معکوس دارد.
یعنی هرچه محصول نایاب تر قیمت بالاتر و هرچه محصول بیشتر قیمت کمتر خواهد شد.
از این روست که هیچگاه آلوچه و لواشک قیمت ثابتی نداشته اند و همیشه دچار نوساناتی هستند.
برای یافتن قیمت اینگونه محصولات متغیر باید در لحظه اقدام کرد و متکی به قیمت های اینترنتی مربوط به ماه ها و یا سال ها قبل نبود. برای دریافت قیمت روز این محصولات کافی است با مشاور فروش مجموعه تماس بگیرید و درخواست لیست قیمت نمایید. 

فروش آلوچه جنگلی خشک به قیمت درب کارخانه

آلوچه جنگلی به دلیل شکل ظاهری و مزایایی که دارد از قبیل خواص دارویی و قیمت طرفداران زیادی دارد.
این آلو دارای ویتامین های A,B2,B6 و عناصری مانند کلسیم ،فسفر، منیزیم، آهن و فلور می باشد. 
آلوچه جنگلی در غذا های مختلفی استفاده می شود و پا به پای آلو بخارا مهمان خورشت ها و سفره های مردم می باشد. آلوچه جنگلی فقط کمی خواصش با خواص آلو بخارا خورشتی فرق می کند که آن هم بسیار ناچیز است اما تفاوت اصلی آن ها در رنگ و طعم آن دو می باشد چرا که آلو جنگلی طعمی رو به ترشی دارد درحالی که آلو بخارا ملس می باشد.
افرادی که طعم های ملس و شیرین را دوست دارند آلو بخارا را مورد استفاده قرار می دهند و افرادی که طعم های ترش را دوست دارند طرفدار آلو جنگلی می باشند.
این آلو در طب سنتی و گیاهی نیز کاربرد دارد و از آن جهت پاکسازی بدن و روده استفاده می کنند. این آلو برای افرادی که طبع گرم دارند مناسب است زیرا طبع این ماده سرد و تر می باشد.
اگر با فهمیدن این اطلاعات مایل به خرید آلو جنگلی خشک شده اید، با مشاور مجموعه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا آن را با قیمت درب کارخانه و در محل زندگی خودتان در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خریداران لواشک کیلویی در ایران

خریداران لواشک کیلویی در ایرانلواشک ها به دو صورت بسته بندی شده و کیلویی در ایران به فروش می رسند. لواشک های کیلویی انواع مختلفی دارند از ترش گرفته تا شیرین این لواشک ها خواهان زیادی از سراسر دنیا دارند و صادرات آن ها به دیگر کشور ها زیاد می باشد چرا که به دلیل کیلویی بودن هزینه بسته بندی به آن ها اضافه نمی گردد.
خریداران لواشک در ایران به چند دسته تقسیم می شوند:کارخانه داران بسته بندی لواشک _ تاجران لواشک _ عمده فروشان محصولات گیاهی و یا ترشیجات
خریداران جزئی معمولا آن را به صورت بسته بندی خریداری می نمایند اما در بعضی موارد مانند مغازه های سلف سرویس که بصورت کیلویی و به مقدار دلخواه می فروشند، لواشک را به صورت کیلویی می خرند.
قابل توجه خریداران لواشک کیلویی در ایران و جهان !!!
این مجموعه لواشک های کیلویی خود را با قیمت بسیار ارزان به فروش می رساند همچنین آمادگی همکاری با تاجران و تامین نیاز آن ها در تمام حجم های خرید دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با مشاورین ما تماس بگیرید.
مجموعه ما حامی تمام تاجران و خریداران انواع لواشک و آلوچه می باشد.

تولید انواع آلو بخارا و آلوچه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

همانطور که در ابتدای امر اشاره شد دو شهر نیشابور و مراغه دو قطب مهم در تولید انواع آلو بخارا و آلوچه هستند که بیش از 75 درصد این محصول در کشور متعلق به آن ها می باشد.
کیفیت بالا و درشتی آن ها در کنار خوشمزگی آن ها باعث شده تا شهرت جهانی پیدا کنند. آلوچه ها در رنگ های مختلفی وجود دارند که بعضی از آن ها بسته به روش خشک کردن و بعضی دیگر مربوط به رنگ و نوع آلو تازه می باشد.
این موضوع را باز تر می کنیم و به طور مفصل به توضیح آن می پردازیم:

رنگ آلو هیچوقت ملاک مرغوب یا نامرغوب بودن آلو نمی باشد چرا که آلو های دودی معمولا رنگ تیره تری دارند نسبت به آلو های آفتابی، و همچنین نوع آلو بخارا رنگ زرد طلایی دارد در حالیکه رنگ دیگر آلو ها به سرخی می گراید.
آلوچه ها معمولا تیره رنگ می باشند و تیره گی آن ها بسته به مدل خشک کردن و نوع آلوچه درختی می باشد.
آلو ها اگر به درستی خشک نشوند و در مقابل آفتاب سوزان بدون هیچ واسطه ای باشند رنگی بسیار نا مناسب خواهند گرفت و تیره می شوند. آلو ها هرچه درشت تر شوند معمولا شیرین تر هستند اگر به دنبال ترشی هستید ار آلو های کوچک تر یا آلوچه استفاده کنید.

میزان صادرات آلو بخارا خورشتی نیشابور در سال 98

میزان صادرات آلو بخارا خورشتی نیشابور در سال 98تجارت خشکبار نیشابور بطور کلی بسیار زیاد می باشد و بخصوص در دهه های اخیر گسترش زیادی داشته است.
یکی از خشکبار معروف این شهر آلو بخارا می باشد که تمام ویژگی آلوچه صادراتی را دارد. ویژگی هایی از قبیل درشت بودن و طعم منحصر به فرد داشتن، از این رو افراد زیادی قصد ورود به این عرصه تجاری را دارند.
شخصی که میخواهد وارد بازار صادراتی آلو بخارا خورشتی شود خوب است تا از میزان صادرات این محصول در سال 98 از ایران مطلع شود و حتی بداند که مهمترین کشورهایی میتواند بازار هدف خوبی برای صادرات آلو بخارا باشد را نیز بشناسد.

قبل از اینکه میزان صادرات این محصول را بیان کنیم ابتدا به شما می گوییم که مهمترین کشورهایی که می تواند مشتری باشد کدام است، این کشورها عبارتند از:

  • پاکستان
  • عراق
  • امارات
  • کویت
  • قطر
  • کانادا

در سال 98 که ما قیمت دلار بالای 9 هزار تومان را داشتیم و سال 97 و 98 را بهشت صادراتی، صادر کنندگان می نماییم، میلیون ها دلار از این محصول صادر شد و کسی که بتواند امروز به دلار پول در بیاورد و به ریال ایران خرج کند دست برد را زده است. 

حقیقتا مهمترین کشوری که امروز آلو بخارا به آن صادر می شود کشور پاکستان است، جالب است بدانید که تاجران پاکستانی بسیاری برای خرید این محصول به ایران و نیشابور سفر می کنند و در بازار به قول معروف می چرخند تا با بهترین قیمت آلو بخارا مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

امروز حقیقتا میلیون ها دلار آلو بخارا آن هم نوع خورشتی آن به کشورهایی که گفته شد صادر می گردد و کشورهای بسیاری دیگری نیز در جهان هستند که پتانسیل صادرات این محصول را دارند من جمله  کشورهای آفریقایی و برخی از کشورهای آسیایی مانند چین و ژاپن و مالزی و اندونزی.

تاجری که مطالب بالا را مطالعه کند و به بازار پرسود صادراتی آلو بخارا نیشابور که بهترین آلو بخارای کشور محسوب می شود پی ببرد.

همینکه به فکر ایجاد ساختارهای فروش حرفه ای آلو بخارا در جهان می افتد و می خواهد بداند که چگونه می تواند این محصول را با شرایط خود تهیه و صادر نماید.

توزیع انواع آلوچه خشک دودی کیلویی در بازار

تولید آلوچه به روش دودی کردن کاری بسیار حساس بوده و باید در فرآیند انجام آن دقت بسیاری نمود، چرا که نباید به گونه ای باشد که بسیار دودی شود و طعم بدی بگیرد و نه به گونه ای باشد که رطوبت زیادی داشته باشد.
تولید این نوع آلو، کاری بس دشوار می باشد اما بعضی تولید کنندگان شرایط لازم و نکات آن را متوجه نمی شوند و یک آلو نامرغوب تولید و به بازار عرضه می کنند آن هم با قیمت بسیار بالا، این افراد تمام هدف خود را بر روی پول گرفتن و رسیدن به سود های بالا قرار داده اند.
این کار برخلاف اهداف و آرمان مجموعه ما می باشد چرا که ما معتقدیم باید یک محصول درجه یک به مشتری عرضه کرد و سلامت مشتریان و رضایت آن ها را در  اولویت کار خود قرار می دهیم، و ا ین دلیل فروش زیاد ما و صادر کردن محصولاتمان به سایر نقاط دنیا این می باشد.
امروزه ما توزیع آلوچه های خشک تولیدی خود را در بازار ایران و جهان انجام می دهیم و جالب است بدانید که میزان تقاضا و درخواست محصول از این مجموعه روز به روز درحال افزایش می باشد. اما ما همچنان در هدفمان پا برجا مانده ایم و فقط به دنبال کسب رضایت مشتریان می باشیم به همین دلیل محصول با کیفیت را به آنان ارائه می کنیم.

بزرگترین تولیدکنندگان لواشک کادویی در تهران

بزرگترین تولیدکنندگان لواشک کادویی در تهرانلواشک ها حاصل یک سری تغییر و تحولات در انواع آلو و آلوچه می باشند که طرفداران بسیاری دارد.
جالب است بدانید میزان مصرف لواشک از میزان مصرف انواع آلو بیشتر می باشد چرا که هم خوردن آن آسان می باشد و هم ترش تر است.
به دلیل این استقبال های بسیار زیاد از لواشک ها تولیدکنندگان زیادی تصمیم به ایجاد تنوع در بسته بندی لواشک ها کردند تا این محصول متنوع متنوع تر نیز بشود و خریداران بیشتری به سمت این محصول بیایند.
یکی از این انواع این ایده های بسته بندی، تولید لواشک به صورت کادویی و پذیرایی می باشد که این لواشک ها را به صورت بسیار زیبا بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می نمایند. در ابتدا شاید طرفداران بسیاری نداشت اما رفته رفته خواهان این محصول افزایش یافت و در نتیجه این افزایش درخواست تعداد زیادی کارخانه لواشک کادویی را در لیست محصولات خود قرار دادند و آن را تولید می کنند.
لواشک های کادویی مزایای بسیاری دارند زیرا اندازه کوچک آن ها و زیبایی آن ها این فرصت را ایجاد می کند تا به جای هدیه دادن شکلات به افراد دیابتی و افرادی که نباید شیرینی زیاد بخورند این محصول و نوع لواشک را هدیه بدهند.
این لواشک ها برای پذیرایی نیز بسیار مناسب هستند چرا که مانند شکلات در طرف خود نمایی می کنند و بسیار شیک و با کلاس می باشند.
برای خرید این محصول و سایر محصولات مشتق شده از آلو با مشاوران ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *