فروش آب آلو بخارا غلیظ و بهداشتی

فروش آب آلو بخارا

آلو از جمله میوه هایی است که میتوان از آن محصولات مختلفی را تهیه کرد. یکی از محصولات بسیار خوش طعم و مقوی این میوه، آب آن میباشد. فروش آب آلو بخارا غلیظ و بهداشتی به تازگی در این بازرگانی آغاز شده و در بین آبمیوه های طبیعی بسیار پرطرفدار میباشد.

فروش آب آلو بخارا

خواص آب آلو بخارا

آب آلو بخارا میتواند جاگزین مناسبی برای آبمیوه های غیر طبیعی که در تهیه آن از کنسانتره میوه و اسانس استفاده میکنند و فاقد هرگونه ویتامین است باشد. آب آلو بخارا را بصورت مستقیم از فرآوری آلو بخارا بدست می آورند از همین رو هیچگونه ماده افزودنی نداشته و کاملا طبیعی میباشد.

خواص آب آلو بخارا همان خواص آلو است که به صورت مایع در آمده و استفاده از آن نیز بسیار راحتر شده است.

از جمله این خواص میتوان به:

  • کلسیم
  • پتاسیم
  • روی 
  • آهن
  • خاصیت خنک کنندگی بدن
  • کمک به هضم غذا در دستگاه گوارش
  • انرژی زا بودن
  • و …

اشاره نمود.

فروش آب آلو بخارا

اقتصادی بودن آب آلو بخارا

با توجه به اینکه آب آلو بخارا از خود میوه آلو بخارا بدست می آید لذا نسبت به دیگر آبمیوه ها که از آب و اسانس تهیه میشوند بسیار مقرون بصرفه تر میباشد. این محصول از غلظت بسیار خوبی برخوردار است و طعم بینظیر آن این آبمیوه را از دیگر آبمیوه ها متمایز میکند.

به خاطر جدید بودن این محصول بسیاری از مردم هنوز با آن آشنا نیستند. اگر در حوزه فروش خشکبار و مواد غذایی فعال هستید پیشنهاد ما اینست که حتما آب آلو بخارا را در محصولات خود داشته باشید چرا که این محصول میتواند از فروش بسیار بالایی برخوردار باشد.

فروش آب آلو بخارا

فروش آب آلو بخارا غلیظ و بهداشتی

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا با توجه به تحقیقات متخصصین این مجموعه در مورد تولید آب آلو بخارا برآن شد که با همکاری یکی از شرکتهای تولید آبمیوه اقدام به تولید آب آلو بخارا با استفاده از آلو بخارا ارگانیک نماید. تولید این محصول زیر نظر اداره بهداشت انجام پذیرفته و دارای علامت سیب سلامت میباشد.

فروش آب آلو بخارا غلیظ و بهداشتی با قیمت بسیار مناسب در مجموعه خشکبار رایکا انجام پذیرفته و در تمام طول سال نیز قابل تهیه برای خریداران میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *