فروش آلو خشک خورشتی برای مصارف آشپزی


فروش آلو خشک خورشتی برای مصارف آشپزی بصورت عمده در این سایت بهترین قیمت را در اختیار مصرف کنندگان این محصول میگذارد. آلو خوشک خورشتی از بهترین گزینه های پیشنهاد شده برای تهیه انواع غذا ها و خورشتها و همچنین تهیه دسرها و انواع شربت میباشد.

انواع آلو خشک دودی و آفتابی بصورت پوست کنده شده و همراه با پوست از محصولات این شرکت بوده که جهت خرید آنها در حجم های عمده و جزئی میتوانید اقدام نمایید.

فروش آلو خشک خورشتی برای مصارف آشپزی

فروش آلو خشک خورشتی

تولید و فروش آلو خشک خورشتی در حجم بالا با توجه به نوع و کیفیتی که دارا است بصورت سورتینگ شده و درجه یک توانسنه مناسبترین قیمت خرید را نیز در اختبار خریداران و مشتریان آلو خشک در سراسر ایران قرار دهد.

این مجموعه از تولیدکنندگان عمده آلو خشک در کشور است که با توجه به قرار داشتن شرکت در قطب تولید آلو ( شهرستان نیشابور ) توانسته با تولید محصول با کیفیت و بازاریابی حرفه ای برای این محصول در داخل و خارج از ایران فروش آلو خشک را در حجم عمده داشته باشد.

فروش آلو خشک خورشتی برای مصارف آشپزی

انواع آلو خشک موجود در مجموعه:

  • آلو بخارا
  • آلو حاج حسنی
  • آلو شوقانی
  • آلو طرقبه سبز

کارخانه تولید آلو خشک

کارخانه تولید آلو خشک رایکا با قرار داشتن در منطقه آلو خیز نیشابور تا کنون انواع آلو خشک نیشابور را به صورت فله و بسته بندی شده با توجه به نیاز بازار تولید و عرضه نموده است.

مراحل انجام کار تولید آلو خشک:

  1. خرید آلو از باغداران
  2. پوستگیری آلو ها 
  3. خشکاندن آلو ها به دو روش دودی و آفتابی
  4. سورتینگ و جداسازی ضایعات آلو و یکدست سازی محصول
  5. بسته بندی آلو خشک در اوزان مختلف با توجه به نیاز مشتری

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]آلو خشک تولید شده در این مجموعه با توجه به نیاز مشتری در بسته بندیهای 0.5 ، 1 ، 5 ، 10 ، 20 و 30 کیلو گرم برای بازار های داخلی و صادراتی قابل عرضه میباشد.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *