فروش انواع آلو زرد خشک

فروش عمده آلو بخارا با تخفیف

فروش انواع آلو زرد خشک و با کیفیت در طعم های مناسبی انجام می شود و می توان آلوهای خوشمزه را در طعم های مناسبی تهیه و خریداری کرد. آلو زرد خشک در طعم های شیرین، ملس و ترش در این بازرگانی با قیمت مناسب عرضه می شود.

فروش انواع آلو زرد خشک
انواعی از آلو زرد خوشمزه که برای خشک کردن استفاده می شوند قابل خشک کردن می باشند و می توان میوه های خوشمزه و خوش طعم را به طور مناسبی خشک کرده و به صورت های مختلفی استفاده و مصرف کرد.

آلوی زرد و یا انواعی از زردآلو با خاصیت خوب و مناسبی که برای سلامتی دارند می توانند به خوبی مورد استفاده باشند. خشک کردن آلوهای خوب و با خاصیت دارای ویتامین های خوب برای استفاده بوده و فروش انواعی از آلو با طعم خوب در مغازه های خشکبار و فروش اینترنتی وجود دارند. خشک کردن میوه های نظیر آلو زرد و آلو سیاه رایج بوده و قیمتی مناسب را برای آن در نظر می گیرند.

فروش انواع آلو زرد خشک

انواع آلو زرد خشک شده امروز به یکی از تنقلات بسیار خوشمزه در بین خانواده های ایرانی مبدل شده است و طرفداران زیادی را در ایران و حتی بسیاری از کشورهای جهان پیدا کرده است.

فروش انواع آلو زرد خشک

سالها پیش آلو خشک فقط در بین روستاییان باغ دار وجود داشت و تولید آن نیز به شکل امروزی و در سطح بالا صورت نمی پذیرفت و تنها در حد استفاده خودشان بود از همین رو این محصول به چشم کسی نمی آمد. اما امروزه فروش انواع آلو زرد خشک و دیگر انواع آلو خشک حرف های زیادی برای گفتن دارد و در کمتر فروشگاه و یا آجیل و خشکبار فروشی هست که آلو خشک در سبد محصولاتشان دیده نشود.

آلو خشک امروز در بستر اینترنت نیز به فروش می رسد و فضای مجازی یا همان نت این امکان را برای تولید کنندگان فراهم نموده تا تولیدات خود را به شکل مستقیم به دست مصرف کنندگان برسانند. مصرف کنندگان نیز با خرید مستقیم آلو خشک از تولید کننده توانسته اند به قیمت های دست اول و مناسب آن دست پیدا کنند.

فروش انواع آلو زرد خشک

طرز تهیه انواع آلو زرد خشک

تهیه آلو زرد خشک علاوه بر روشهای خانگی و سنتی روشهای صنعتی و جدید نیز دارد. آسانترین روش که برای خشک کردن آلو استفاده می شود روش سنتی آن یعنی خشک کردن به صورت آفتابی می باشد.

در روش آفتابی از هیچگونه ماده افزودنی برای خشک کردن آلو استفاده نشده و آلو ها پس از پوست گیری در مقابل نور آفتاب قرار داده می شود تا خشک شوند.

در روشهای صنعتی آلو ها با استفاده از دستگاه پوست گیری شده و با دود گوگرد فرآوری می شوند. در این روش عمر نگهداری آلو خشک بسیار بالا رفته می توان آلو خشک را در دما بین 18 تا 22 درجه به مدت یکسال نگهداری نمود.

فروش انواع آلو زرد خشک

خرید آلو خشک اسلایسی

یکی دیگر از روش های خشک کردن آلو، روش اسلایسی می باشد. در این روش از آلوی کالیفرنیا یا آلو شابلون استفاده می شود. اسلایس آلو شابلون بسیار خوشمزه بوده و طعم بی نظیری دارد.

خرید و فروش آلو خشک اسلایسی در میان انواع چیپس میوه مانند چیپس های انبه، کیوی، توت فرنگی، سیب، پرتقال، خرمالو، هلو، شلیل و … بیشترین تراکنشها را دارد و این امر نشان از پرطرفدار بودن آلو خشک در میان انواع خشکبار دیگر می باشد.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان آلو خشک در جهان بوده و سالانه حجم بسیار بالایی از آلو و فرآورده های آن توسط شرکتهای مختلف از جمله شرکت بازرگانی خشکبار رایکا به کشورهای مختلف صادر می شود.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *