فروش عمده آلوچه جنگلی ارزان قیمت

فروش عمده آلوچه جنگلی

آلوچه جنگلی از محصولاتی است که برای تهیه ترشک و لواشک مورد استفاده کارخانه ها و کارگاه های ترشک سازی قرار می گیرد. فروش عمده آلوچه جنگلی ارزان قیمت توسط مجموعه خشکبار رایکا این امکان را برای این شرکتها فراهم کرده تا خشکبار اولیه مورد نیاز خود را با قیمت های بسیار پایین و بصرفه خریداری نمایند. در ادامه چگونگی خرید آلو جنگلی را به صورت مستقیم از کارخانه توضیح خواهیم داد.

فروش عمده آلوچه جنگلی

ترشک آلوچه جنگلی

اگر می خواهید یکی از بهترین انواع ترشک های تولید شده در کشور را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید ما ترشک آلوچه جنگلی را پیشنهاد می کنیم. ترشک آلوچه جنگلی از پرفروش ترین انواع ترشک است که سالانه حجم زیادی از آلوچه جنگلی خشک تولید شده در کشور صرف تولید ترشک آلوچه میگردد. شرکت های مختلفی با برندهای مختلف ترشک آلوچه را در بسته بندی های فله و بسته های فروشگاهی کوچک به بازار عرضه می‌کنند.

فروش عمده آلوچه جنگلی

آلوچه جنگلی خشک فله ای را از کجا بخریم؟

آیا به دنبال خرید بهترین نمونه های آلوچه جنگلی برای تهیه ترشک با قیمت پایین تر از بازار هستید؟

آیا برای خرید آسان و مطمئن این محصول در پیدا کردن یک مرکز فروش عمده می باشید؟

این مرکز که به عنوان مرجع فروش انواع آلو خشک و آلوچه به صورت عمده در کشور شناخته می‌شود انواع مختلفی از آلوچه را در سایزها و رنگهای مختلف فراهم نموده و جهت تامین عمده آلوچه جنگلی با شرکتهای تولید کننده ترشک همکاری می کند.

لذا برای خرید بهترین انواع آلوچه می توانید از شرایط فروش و ارسال ویژه این شرکت از طریق مشاورین فروش مجموعه در تمام روزهای هفته کسب اطلاع نمایید.

فروش عمده آلوچه جنگلی

خرید انواع آلوچه های مورد استفاده برای تهیه لواشک

ترشک آلوچه محصولی است که می توان برای تهیه آن از آلوچه های با سایز ها و رنگ های مختلف استفاده کرد که این امر بسته به نیاز بازار و ذائقه مشتریان هر شرکت دارد.

انواع آلوچه که برای تهیه ترشک می توان از آن بهره گرفت عبارتند از:

  • آلوچه ریز سیاه
  • آلوچه ریز قهوه‌ای
  • آلوچه شرابی
  • آلوچه شیشه ای
  • آلوچه طلایی
  • آلوچه مشکی
  • آلوچه برقانی و … اشاره نمود.

که هر کدام از این محصولات طعم خاص خود را دارند و ممکن است برخی از ارقام پرفروش تر نسبت به ارقام دیگر باشند.

فروش عمده آلوچه جنگلی

تامین کننده و کارخانه آلوچه جنگلی

کشور ایران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب برای تولید محصولات باغی حرف های زیادی برای گفتن در این زمینه دارد امروزه انواع مختلفی از آلو و آلوچه در مناطق مختلف ایران تولید می شود که به صورت میوه و یا خشک شده مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

برای کارخانه های تولید کننده ترشک همکاری با شرکتهایی که بتوانند محصولات اولیه مورد نیازشان را به صورت هفتگی یا ماهانه با قیمت مناسب تامین کنند بسیار ضروری است.

از همین رو شرکت خشکبار رایکا توانسته با تلاش خود و همکاری با دیگر کشاورزان و تامین کنندگان خشکبار انواع آلوچه را به صورت تناژی برای این کار خانه ها تامین نماید.

و همین امر باعث شده تا شرکت خشکبار رایکا به تامین کننده مطمئن در بازار خشکبار ایران شناخته شود و امروزه با سربلندی از این موضوع صحبت می کنیم.

فروش عمده آلوچه جنگلی

قیمت آلوچه جنگلی فله

یکی از پرتقاضاترین نمونه های آلوچه نمونه آلوچه ریز قهوه ای و سیاه میباشد که دارای طعم ترش و ملس هستند.

این محصول توسط کشاورزان باغدار در استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان گیلان، استان مازندران، استان گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و لرستان تولید می شود. همین موضوع سبب شده تا آلوچه جنگلی را بتوان در رنگ ها و سایز های مختلف با قیمت های گوناگون خریداری کرد که در بین انواع آلوچه جنگلی که برای تهیه ترشک استفاده می شود آلوچه جنگلی خوب است که بیشترین میزان جذب آب ترشک را داشت باشد.

فروش عمده آلوچه جنگلی

ویژگی های آلوچه جنگلی  مرغوب برای تهیه ترشک

همانطور که اشاره شد از انواع مختلف و آلوچه میتوان برای تهیه ترشک استفاده نمود اما در این بین برخی از آلوچه ها مناسب تر هستند و محصولات خوشمزه تر و پرسود تری می توان از آن ها تولید نمود.

آلو جنگلی که برای تهیه ترشک استفاده می‌شود باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • میزان جذب آب آن بالا باشد یعنی بتوان از ۱۰ کیلو آلوچه خشک میزان ۲۰ کیلوگرم ترشک آلوچه تهیه نمود.
  • آلوچه جنگلی نباید در هنگام فراوری روی آب بیاید و به اصطلاح پوک باشد.
  • آلوچه جنگلی باید فاقد هرگونه ضایعات از قبیل چوب و سنگ باشد و همچنین باید دقت کرد که کرم زده نباشد.

مرکز خرید و فروش آلوچه جنگلی مرغوب

بسیاری از شرکت ها و کارگاه ها به دنبال یافتن مرکزی هستند که بتوانند آلوچه جنگلی را را با قیمتهای مناسب از انجا خریداری نمایند. همانطور که عرض کردیم شرکت خشکبار رایکا می‌تواند در زمینه تامین آلوچه جنگلی در انواع مختلف و دیگر مسائل مربوطه شما عزیزان را یاری نماید.

بسیاری از کارگاه ها و شرکت های تولید کننده ترشک محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری می کنند که برای کسب اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید آلوچه جنگلی به صورت مستقیم از شرکت می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت و یا از طریق واتس آپ و کانال اینستاگرام این شرکت در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

5 دیدگاه

  • سلام ببخشید مزاحم شدم خواستم بدونم مرکز خریدوفروش هلی الوچه ترش جنگلی کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام به هر میزان آلوچه خشک که خواسته باشید در این مرکز قابل تامین است. لطفا با مشاورین فروش ما تماس داشته باشید تا شما را در جریان انواع و قیمت آلوچه ها قرار دهند. ممنون از پیام شما

  • با سلام‌ می خواستم بدونم الوچه جنگلی خشک شسته شده داريد به صورت‌ فله‌ای و قیمت چند تست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *