قیمت برگه هلو خشک


امروزه انواع مختلفی از میوه ها را به صورت خشک شده تولید می کنند و از آنها با نام برگه به خشک شده یاد می شود.

از جمله خوشمزه ترین و پرمصرف ترین انواع میوه ها میوه هلو است که برگه هلو خشک را با قیمت بسیار مناسب می توان از این مجموعه خریداری نمود.

هلو میوه ای است که با داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی می تواند در حفظ سلامت افراد بسیار موثر عمل کند.

از جمله معروف ترین کاربردهای هلو استفاده از آن در هنگام بارداری است که سبب زیبایی بچه می شود.

در حال حاضر به دلیل تولید بالای میوه هلو و عدم امکان عرضه آن به صورت تازه به بازار اکثر کشاورزان و باغداران این محصول را به صورت خشک شده تولید می کنند تا بتوانند آن را برای مدت طولانی نگهداری کنند و با قیمت بسیار مناسبتری به فروش برسانند.

لازم به ذکر است که برگه هلو خشک شده نسبت به میوه آن بسیار خوشمزه تر است و خواص آن نیز به دلیل از دست دادن آب موجود درآن افزایش پیدا می کند.

همچنین می‌توان هلو خشک شده را به راحتی در ظروف مختلف در مکانهای سرد نگهداری نمود و به عنوان تنقلات در سفرها و یا در مدارس به عنوان خوراکی بچه ها استفاده کرد.

برگه هلو خشک

از جمله برگه های که بسیار خوشمزه است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد برگه هلو خشک شده است که با دیدن این برگه نمی‌توان از خوردن آن صرف نظر کرد.

این محصول علاوه بر نام برگه هلو دارای نام های دیگری مانند پر هلو، برگ هلو و هلو خشک می باشد.

برگه هلو خشک مانند میوه آن سرشار از ویتامینها و مواد معدنی است که شامل انواع پروتئینها، فیبر بسیار بالا، کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، پتاسیم، روی، مس و فسفر می باشد.

ویتامین سی موجود در برگه هلو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به عنوان یک پاک کننده بسیار قوی سبب پاک کردن کبد معده و روده بزرگ می شود و آنها را سالم و سلامت نگه می دارد.

یکی از راههای جلوگیری از انواع سرطانها و همچنین تقویت ماهیچه های قلب استفاده از برگ هلو خشک است که به علت داشتن ویتامین کا می توان به عملکرد بهتر قلب کمک کند.

فیبر موجود در برگه هلو باعث درمان یبوست شده و به هضم انواع غذاها توسط دستگاه گوارش کمک می کند.

با خوردن برگ هلو می توان تا حدودی از نفخ معده نیز جلوگیری کرد لذا خوردن آن به صورت روزانه مورد تاکید طب سنتی و پزشکان می باشد.

برگه هلو خشک شده را می توان به راحتی در منزل تهیه نمود.

برای این کار کافی است نکاتی را که در این مطلب در اختیار شما قرار می دهیم را رعایت و استفاده نمایید.

برای خشک کردن برگه هلو باید از هلو هایی که به صورت هسته جدا هستند استفاده نمود تا بتوان هسته آن را به راحتی جدا کرد و سپس به صورت دو نیم شده از هم آنها را در مقابل نور آفتاب و آیا در مایکروویو خشک نمود.

روش خشک کردن در زیر نور آفتاب آسان ترین راه و در دسترس ترین راه می باشد به شرطی که نکات بهداشتی در آن رعایت شود.

برای به دست آوردن برگ هلو خشک شده در منزل باید در ابتدا به میزان لازم هلو هسته جدا را تهیه نمایید و سپس آنها را به صورت کاملا بهداشتی بشویید و سپس خشک نمایید.

بعد از گرفتن رطوبت حاصل از شستشو از هلو ها آنها را با استفاده از چاقو به دو نیم تقسیم کرده و هسته آن را جدا نمایید و سپس هلو های نصف شده را بر روی سبد توری شکل قرار دهید و با یک پارچه توری شکل آن را بپوشانید تا از نفوذ گرد و خاک و ذررات موجود در هوا به داخل ظرف جلوگیری شود.

با گذشت چند روز خواهید دید برگه هلوی شما خشک شده و آماده مصرف است.

برای خشک کردن هلو باید از هلو های سفت و سالم استفاده کنید چرا که هلو های بسیار رسیده و له شده در هنگام خشک شدن طعم بسیار بدی به خود می گیرند.

قیمت برگه هلو

از آنجایی که میوه هلو جزو محصولات بسیار پر مصرف در فصل تابستان است خشک شده آن نیز در بازار طرفداران زیادی دارد که برای تهیه آن باید به مراکز فروش خشکبار مراجعه کرد.

قیمت برگه هلو با توجه به کیفیت آن می تواند متفاوت باشد.

هر چقدر میزان سایز برگه هلو خشک شده درشت تر باشد و رنگ آن روشنتر و شفافتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

در بازار هلو به صورت تک پر و به صورت مشتی یا کلوچه ای موجود می باشد. به هلو هایی که دو برگ آن به روی هم قرار دارند هلو مشتی و کلوچه گفته می شود و قیمت آن در بازار بالاتر از هلوی تک پر است.

برای خرید برگه هلو خشک شده با قیمت بسیار مناسب باید از مراکز تولید آن این محصول را خریداری نمود چرا که با این کار دست دلالان و واسطه ها از امر خرید و فروش برگه هلو کوتاه شده و مشتری می تواند محصول مورد نیاز را به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده خریداری نماید.

از آنجایی که میزان تولید برگه هلو خشک شده نسبت به سایر محصولات مانند آلو، زردآلو و آلبالو کمتر است باید برای خرید این محصول در فصل تولید آن اقدام نمود تا بتوانیم یک خرید قیمت مناسب و به صرفه را انجام دهید.

در فصل تولید برگه هلو خشک شده میزان عرضه آن بسیار بالا است و کیفیت محصولات نیز مورد تایید مشتریان می باشد.

با خرید برگه هلو خشک شده در حجم بالا در فصل تولید و نگهداری آن در سردخانه می توانید سود خوبی را از فروش برگه هلو خشک شده در طول سال به دست آورید و شما شخصی باشید که می تواند قیمت برگه هلو خشک شده را تعیین نمایند.

این مجموعه از بزرگترین عرضه کنندگان برگ هلو خشک شده در بازار است و تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت به بازار عرضه می‌کند.

برای خرید برگه هلو خشک شده در حجمهای مختلف و همچنین بسته بندی این محصولات برای بازار داخلی و صادراتی می توانید با مشاورین این مجموعه که در تمام روزهای هفته پاسخگو هستند در تماس باشید و آخرین قیمت برگه هلو خشک شده در انواع مختلف را از آنها دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *