قیمت عمده آلو بخارا شوقانی

قیمت عمده آلو بخارا شوقانی

قیمت عمده آلو بخارا شوقانی را میتوان از سایت بازرگانی رایکا جویا باشید. فروش این محصولات هم در این سات قابل انجام میباشد مجموعه بازرگانی رایکا به عنوان نماینده انحصاری فروش آلو شوقانی آماده همکاری با کارخانه جات و تولید کننده ها میباشد. اگر از مصرف کننده های آلو بخارا شوقانی هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آلو بخارا شوقانی

در کشو ما انواع آلو بخارا در اختیار مردم قرار دارد. از نمونه پرمصرف این محصولات میشود از آلو شوقانی نام برد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد جزء پر فروش ترین محصولات خشکبار میباشد.

آلو شوقانی در حجم بالایی از تولید قرار گرفته که این محصول به طور عمده و جزئئ به تمام نقاط ایران ارسال میشود. از آلو شوقانی در تمام مصارف غذایی استفاده میشود و بیشترین مصرف کننده این محصول رستوران ها میباشند.

آلو شوقانی بیشتر در استان خراسان رضوی تولید میشود که انواع کارخانه های تولید آلو بخارا شوقانی و دیگر انواع آلو بخارا را در این استان به تولید این محصول مشغول هستند. آلو بخارا انواع دیگری هم دارد که ما به شما این محصولات را معرفی میکنیم :

  • آلو حاج حسنی 
  • آلو طرقبه 
  • آلو رسمی 
  • آلو کبرایی
  • آلو شمس
  • آلو خشک آفتابی
  • آلو شابلون
  • آلو کالیفرنیا

این محصولات در باغات این استان برداشت و در کارخانه ها و شرکت ها به صورت خشک شده و دودی تولید میشود.

قیمت عمده آلو بخارا شوقانی

قیمت عمده آلو بخارا شوقانی

قیمت عمده آلو بخارا شوقانی با توجه به خرید عمده قیمت مناسب تری نسبت به خرید جزئئ دارد. بیشتر مشتریان خرید آلو بخارا شوقانی از قیمت این محصول اطلاعی ندارند برای کسب قیمت این محصول شما میتوانید با شرکت بازرگانی رایکا تماس گرفته و قیمت بروز شده این محصول را دریافت کنید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی رایکا تولید کننده انواع آلو بخارا و آلو خشک بوده که توانسته محصولات خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه عرضه کند.[/box]

خرید آلو بخارا شوقانی از بازرگانی رایکا

برای خرید این محصول به صورت عمده و یا جزئئ میتوانید به صورت حضوری و یا از طریق همین سایت و با مدریت فروش تماس گرفته و ضمن کسب اطلاعات بیشتر محصول خود را سفارش دهید.

این مجموعه محصولات خود را در صورت سفارش به صورت نمونه ارسال کرده و در بعد از تایید کیفیت از جانب مشتری محصول به صورت عمده ارسال میشود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *