قیمت عمده آلو خشک ورقه ای


این روزها خرید و فروش آلو خشک ورقه ای با رونق باورنکردنی همراه است. مشتریان این محصول با بررسی قیمت آلو خشک خود را از فرصت خرید ویژه بهره مند می‌سازند. طبق بررسی هایی که ما در زمینه قیمت این محصول انجام داده‌ایم، خوب است بدانید که نرخ این محصول با توجه به عواملی چون؛ کیفیت، نحوه عرضه، تقاضای خریدار و سایر موارد مشخص می‌شود. در حال حاضر این محصول با روشی مناسب و در قیمت مناسبی به فروش می‌رسد.

قیمت عمده آلو خشک ورقه ای

مشخصات بهترین نوع آلو خشک ورقه ای

مشخصات بهترین نوع آلو خشک ورقه ای آیا می‌دانید آلو خشک ورقه ای باکیفیت چه مشخصاتی را به همراه دارد؟ در وقع کسب اطلاعات مناسب در خصوص مشخصات آلو خشک به شما کمک می‌کند که بهترین نمونه از آلو خشک را بشناسید و این محصول را با شرایط ویژه تهیه نمایید. از عمده‌ترین مشخصات آلو درجه یک خشک خوب است که به ذکر موارد ذیل بسنده کنیم: داشتن رنگ طبیعی: خوب است بدانید که در مرحله تولید این محصول به هیچ وجه از رنگ دهنده و اسانس غیرمجاز استفاده نمی‌شود و این آلو خشک درجه یک از رنگ طبیعی برخوردار است. بهداشتی بودن: این محصول با روشی کاملا اصولی و بهداشتی تولید شده است.

همچنین برای عرضه به مشتری در بهترین بسته بندی قرار گرفته است، از این رو می‌توان گفت که این نمونه کاملا سالم و بهداشتی می‌باشد. به همین خاطر است که شما در حین تهیه این آلو خشک بر روی بسته بندی آن نشان استاندارد و بهداشت مشاهده می‌نمایید. برخورداری از طعم واقعی: طعم و مزه آلو خشک برای مصرف کنندگان این محصول بسیار مهم است. در این زمینه باید بگوییم که طعم آلو خشک ورقه ای طبیعی و واقعی است و در فرایند تولید آن هیچگونه مواد افزودنی مضر و طعم دهنده غیرطبیعی استفاده نشده است.

برخورداری از قیمت مناسب: علاوه بر اینکه طعم، مزه و استاندارد آلو ورقه ای خشک برای مشتریان اهمیت دارد، قیمت محصول نیز برای خریدار حائز اهمیت می‌باشد. خوشبختانه اکنون این نمونه درجه یک و استاندارد با قیمت استثنایی ارائه می‌گردد.

موارد مصرف انواع آلو خشک

خوش طعم شدن و خاص بودن مزه غذا از دغدغه های اصلی هر آشپز ماهری است . ما در اطراف خود انواع چاشنی ها و افزودنی های غذایی را میبینیم که هر کدام رنگ و بو و طعم خاصی به غذاها می بخشند ، اما چیزی که اهمیت دارد انتخاب درست این چاشنی های غذایی است . یکی از بهترین این طعم دهنده های غذایی که پایه بسیاری از از خورشت های اصیل ایرانی است ، آلو خشک می‌باشد . در بازار شاهد انواع متفاوت آلو خشک هستیم از آلو بخارا گرفته تا آلو سیاه و آلوی گرگان … هر یک از این آلو خشک ها حاوی طعم متفاوتی است و برای دستیابی به حداکثر اثربخشی در طعم دهی غذاها باید در انتخاب نوع آلو خشک دقت کنیم . همچنین ، سلیقه فردی که برایش غذا سرو می شود هم در انتخاب نوع آلو خشک اثر گذار است . بنابراین با انتخاب آلو خشک مورد نیاز می توان غذای متنوعی را طبخ نمود از جمله :

۱- خورشت آلو سیاه

۲- خورشت الو مسما با گوشت

۳- خورشت آلو اسفناج

۴- خورشت آلو اصفهانی

۵- مرغ آلو مازندرانی

خواص مصرف آلو خشک در طب سنتی

خواص مصرف آلو خشک در طب سنتی استفاده از آلو خشک در برنامه غذایی مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به طوری که در گذشته زنان خانه‌ دار عهده دار تهیه آلو خشک در منزل بودند، اما امروزه این محصول توسط شرکت های متفاوت در قالب برند های مختلف انجام می‌گیرد. این شرکت‌ ها برای تهیه انواع آلو خشک از بهترین آلو زرد موجود در بازار استفاده می‌کند و انواع مختلفی از این محصول از جمله آلو خشک ورقه ای را تولید و در بازار فروش عرضه می نماید. در ادامه این مطلب به بررسی چگونه آلو خشک ورقه ای تولید می شود، می پردازیم.

در فصل تابستان که آلو زرد فراوانی در بازار وجود دارد، شرکت های تولیدی اقدام به خرید این محصول و شستشوی آلو زرد ها می کنند، این آلو زرد ها که برای درست کردن آلو خشکه ورقه استفاده می شود، باید حتماً به اندازه های مساوی با ضخامت کمی خرد شوند، به همین خاطر برای این منظور از دستگاه های خاصی استفاده می شود، بعد از خرد شدن، توسط دستگاه هایی که برای خشک کردن این محصول وجود دارد، به خشک کردن ورقه های آلو زرد می پردازد، این ورقه ها بعد از مدتی آب و رطوبت خود را از دست می‌دهند و تبدیل به آلو خشک ورقه ای می گردد. تولید آلو ورقه ای در حجم زیاد با استفاده از دستگاه‌ های خاصی انجام می گیرد، اما اگر بخواهید در خانه این کار را انجام می دهید به راحتی می توانید با کمترین میوه ای که در خانه دارید این محصول را تولید نمایید.

تقویت قلب با مصرف آلو خشک

همواره آلو خشک ورقه ای با توجه به خواص آلو خشک مانند: خواص آنتی اکسیدانی، انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوانی که دارد توانسته تأثیر بسزایی بر سلامت بدن انسان داشته باشد. شایان ذکر است از خواص آلو برای سلامتی بدن انسان می توان به داشتن مواد مقوی و مغذی مانند: کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر، آهن، فسفر، آلومینیوم، مس و غیره اشاره نمود که در بهبود یبوست، تأثیر مثبتی بر سلامت استخوان و کاهش خطر بیماری‌ های قلبی عروقی، فشار خون، دیابت، پیشگیری از بیماری‌ های مزمن، کاهش خطر سرطان ‌ها، کمک به کاهش قند خون و دیگر بیماری ها کمک شایانی می کند. برخی انواع آلو خشک که در مناطق مختلفی از ایران تولید می شوند عبارتند از: آلو بخارا دودی، آلو بخارا آفتابی، آلوچه خشک، آلو برقانی، آلو زرد، آلو طلایی، آلوچه لواشکی و غیره می باشند که هر کدام از کیفیت و خواص ویژه ای برخوردار می باشند.

باید خاطر نشان کرد که از انواع آلو خشک می توان برای مصارف غذایی در انواع خورشت ها و مصارف درمانی برای طب سنتی استفاده کرد که بسیار اثر بخش و از اهمیت زیادی برای سلامت بدن برخوردار می باشند. ویژگی و مزیت بارز انواع آلو خشک طعم ترش و شیرین انها می باشد که بسته به ذائقه افراد انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول عمده علاوه بر ارزش غذایی فراوان دارای طعم های بسیار عالی، دارای وزن، بسته بندی های متنوع، مناسب برای همه سنین می باشد و مدت ماندگاری آنها بالا بوده که اغلب به صورت چیپس مورد مصرف قرار می گیرد.

میوه از جمله معدود منابع غذایی کامل است . یعنی تقریباً تمام مواد مورد نیاز بدن را دارا است و به خودی خود حتی یک وعده ی کامل به شمار می رود . با همه این معاصر در جوامع امروزی میزان وجود میوه ها در سبد غذایی خانوار کاهش یافته است . یکی از دلایل عدم توجه به این وعده مفید ، در دسترس نبودن در تمام فصول سال است . ما میوه های خوش رنگ و خوش طعم تابستانی از جمله آلو را در زمستان نداریم که این موضوع با وجود میوه های خشک از جمله آلو خشک بسته بندی شده در بازار دیگر مطرح نیست . برخی گمان می کنند میوه های خشک با از دست دادن آب میان بافتی خود دیگر مفید نیستند . اما اینطور نیست . برای درک بهتر اندکی از مزایای آلو خشک را برای شما مثالی می زنیم تا متوجه شوید که میوه های خشک نیز تا چه میزان برای ما مفیدند :

۱- آلو خشک با حفظ ویتامین های گروه A و B برای تقویت سیستم عصبی و بینایی همچنان مفید واقع می شوند .

۲- آلو خشک حاوی مقادیری املاح معدنی از جمله کلسیم ، فسفر ، پتاسیم و منگنز است و با خشک شدن این املاح از بین نمی روند .

۳- آلو خشک بسیار کالری زا است زیرا با خشک شدن معده ، حجم بیشتری از آن را می پذیرد و در نتیجه کالری بیشتری تولید می گردد.

۴- آلو خشک به داشتن آهن فراوان بین متخصصین تغذیه معروف است . پس با مصرف الو خشک دیگر نگران کم خونی خود نشوید .

۵- فیبر موجود در آلو خشک می تواند به فرایند هضم و گوارشی کمک کند برای امراض گوارشی مفید است .

توزیع عمده آلو خشک ورقه ای تازه

توزیع عمده آلو خشک ورقه ای تازه همواره در دسترس بودن و قیمت مناسب یک محصول ، برای خریداران جز دغدغه های اصلی محسوب می گردد . ما از این جهت با مشتریان خود صادق هستیم. آلو خشک ارگانیک بدون حضور واسطه ها و با پخش مستقیم در بیشتر مراکز سطح شهر و استان شما و با ارائه ی منصفانه ترین قیمت ، امکان خریدی اسان و دلپذیر و سفارش آلو خشک را به شما میدهد . برای خرید آلو خشک با کیفیت کافی است به مراکز پخش مستقیم الو خشک ورقه ای ارزان مراجعه کرده ، و متناسب با نیاز خود ، حجم لازم را با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت خریداری نمیایید و با سرو الو خشک ورقه ای در موارد دلخواه خود لحظات شادی را برای خود و خانواده به ارمغان اورید . الو خشک های خریداری شده انقدر کاربردی هستند که میتوان علاوه بر استفاده به صورت تکی ، ان را در داخل خورش ها ، به صورت دورچین برای انواع پلو ها ، در کنار اجیل های شور و شیرین ، به صورت میان وعده برای کودکان و بزرگسالان و … سرو کرد.

قبل تر توضیح دادیم که آلوها انواع متفاوتی دارند اما برای انتخاب آلو ، برای خشک کردن انتخاب‌های محدودتری داریم زیرا آلو های انتخابی باید گوشتی و ترجیحاً شیرین باشند تا بعد از خشک شدن ، حجم قابل قبولی از میوه برایمان باقی بماند . بعد از انتخاب آلو و خرید آن ، باید خوب آلوها را بشویید تا میکروب و آلودگی از آلو ها جدا گردد . پس از گذراندن مرحله شست و شو باید دم آلوها را جدا کنید زیرا وجود هر گونه بقایای برگ و دم ، کیفیت آلو های خشک شده را پایین می آورد . برای مرحله بعد پس از خشک شدن الو های شسته شده ، قابلمه یا ظرفی بزرگ متناسب با میزان آلوها را انتخاب می کنیم و آن را پر از آب می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم تا به جوش بیاید .

سپس آلوها را ریخته و اجازه میدهیم تا نرم شوند . نکته مهم برای جای خالی اینکه چه زمانی آلوها را باید از زیر حرارت برداریم این است : زمانی که پوست از گوشت آلو به راحتی جدا شد ، زمان برداشتن آلوها از روی حرارت است . حالا آلو ها را از روی حرارت برمیداریم ، به وسیله ی صافی پوست و هسته ی آلو را جدا کرده و گوشته ی باقی مانده را روی سینی پخش میکنیم . با توجه به سلیقه خودتان میتوانید مقداری یا شکر روی آلو ها بریزید تا طعم دلخواه را به دست بیاورید .

حالا سینی های اماده شده را جلوی نور خورشید بدهید تا کامل خشک شود . این روش یا همان روش درست کردن لواشک است که نوعی میوه خشک محسوب می گردد . روش دیگری هم برای دسترسی به میوه خشک داریم که نیاز به دستگاه خشک کن میوه دارد . که در صورت در دسترس داشتن این دستگاه میتوان آلوها را پس از شستن و خشک کردن به همان روش که بالاتر توضیح داده شد ، آلوها را را به صورت ورقه ای برش می دهیم . هسته آلو را جدا می کنیم و ورقه های نازک بریده شده آلو را داخل دستگاه قرار می دهیم

‌صادر کنندگان آلو خشک ورقه ای ممتاز

امروزه عرضه کننده انواع آلو خشک اعلاء، آن را در بالاترین درجه کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد که اغلب در دو صورت ترش و شیرین تولید می شود که هر کدام بسته به نوع خود دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشند که بسته به سلیقه و ذائقه افراد متفاوت است. همچنین عرضه و فروش این محصول غذایی با ارزش در بسته بندی های متنوع به اشکال گوناگون به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی به روش مستقیم و بدون واسطه ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

قیمت آلو خشک ورقه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل: نوع کیفیت محصول، نحوه بسته بندی، روش تولید آلو خشک و توزیع آن، مشخصات کامل محصول بر روی بسته بندی که شامل: ترکیبات تشکیل دهنده، پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، وزن محصول، نحوه استفاده، شرایط نگهداری و غیره ذکر می شود تا مشتریان یک انتخاب کاملا هوشمندانه و آگاهانه داشته باشند.

مراکز خرید آلو خشک ورقه ای

مراکز خرید آلو خشک ورقه ای شاید برایتان جالب باشد که بدانید خرید آلو خشک خورشتی از سوی خریداران و مصرف کنندگان با استقبال گسترده ای همراه است. از آنجایی که آلو خشک ورقه ای کاربرد زیادی را در صنایع غذایی دارد و به دلیل طعم و مزه مطلوبش افراد زیادی هم آن را به عنوان قره قروت مصرف می‌کنند، خرید و فروش این محصول بسیار پررونق می‌باشد. خریداران در حین خرید این محصول همواره به موارد خاصی توجه دارند که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد: توجه به کمیت این محصول اهمیت دادن به میزان اعتبار محل فروش دقت به بداشتی بودن و کیفیت کلی محصول.

فروش آلو خشک ورقه ای ارزان از طریق روش‌ های خاصی که در بازار فروش این نوع محصول وجود دارد به راحتی امکان پذیر است. برای فروش این محصول می‌توان از فروشندگان آلو خشک که در زمینه فروش انواع میوه خشک فعال هستند استفاده کرد. البته برای فروش این محصول با قیمت ارزان از روش های دیگری نیز شما می توانید استفاده کنید که در وقت و انرژی شما صرفه جویی شود. پیشنهاد ما برای کسانی که در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند، این است که از مرکز اینترنتی ما برای فروش آلو خشک ورقه ای ارزان استفاده کنند، در این مرکز انواع آلو خشک ورقه ای با قیمت ارزان و کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *