پخش عمده آلو خشک برقانی امساله

پخش عمده آلو خشک برقانی

یکی از انواع آلو خشک تولید شده در ایران که طرفداران زیادی دارد به آلو خشک برقانی معروف شده است که از طعم بسیار خوب و ظاهری بسیار جذاب برخوردار است می‌توان آن را در انواع غذاها و دسرها مورد استفاده قرار داد. پخش عمده آلو خشک برقانی امساله توسط مجموعه خشکبار رایکا با قیمتهای بسیار مناسب و بدون واسطه از تأمین کننده اصلی انجام می‌شود و همین امر نیز موجب افزایش فروش این محصول در این بازرگانی می باشد.

آلو خشکه برقانی از جمله انواع آلو خشکی است که در مناطق مختلف از کشور ایران قابل تولید می باشد که از مهمترین آنها می توان به استان های آذربایجان شرقی و شهرستان کرج اشاره نمود که تولید این محصول در این مناطق با کیفیت بسیار قابل قبولی انجام می شود.

امروزه کشاورزان و باغداران زیادی در این مناطق هستند که به کار تولید آلو خشک برقانی مشغول می باشند و به نوعی زندگیشان با کشت و تولید این محصول گره خورده است.

نقش منطقه در تعیین کیفیت آلو خشک تولید شده در ایران

یکی از عوامل اثرگذار بر کیفیت آلو خشک منطقه ای است که آلو در آنجا پرورش یافته است چراکه آب و هوا و خاک منطقه تأثیر مستقیم و کیفیت و طعم محصول نهایی دارند.

از همین رو است که در استانهای مختلف ایران انواع گوناگون و متفاوتی از آلو پرورش داده می شوند چرا که نوع آلوی تولید شده در یک منطقه با توجه به سازگاریان محصول با آب و هوای منطقه انتخاب شده است و اگر یک نوع از آلو که در یک منطقه به خوبی رشد می کند در منطقه دیگری کشت شود امکان دارد که به خوبی منطقه اول کیفیت و میزان تولید نداشته باشد. برای همین می بینیم که در یک استان مانند استان خراسان رضوی آلو بخارا تولید می شود و در یک استان دیگر مانند استان آذربایجان شرقی آلوچه به شکلهای مختلف تولید می شود.

بنابراین متوجه می شویم که با توجه به خاک و آب و هوای هر منطقه آلویی که در آنجا تولید می شود با منطقه دیگر متفاوت است.

هم اکنون ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع آلو خشک در جهان است و محصولاتش را به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه ایران که بازار اصلی فروش انواع آلو خشک ایران هستند صادر می نماید.

آلو خشک تازه و امسال به صورت فله ای و بسته بندی شده

آلو خشک عمدتاً به دو صورت فله ای و بسته بندی شده در بازار به فروش می‌رسد که مدل فروشان بستگی به خریداران این محصول دارد.

عمدتا خریدارانی که محصول را به صورت فله ای و عمده خرید می کنند نمایندگان فروش و یا بازاری هستند که مشتری های مخصوص خود را در بازار داخلی ایران دارند.

و افرادی که به صورت بسته بندی شده اقدام به خرید آلو خشک میکنند افرادی هستند که این محصول را جهت صادرات به کشورهای دیگر سفارش داده اند.

البته ناگفته نماند که بیشتر محصولات کشاورزی تولید شده در ایران به صورت فله ای در کارتون های ۱۰ کیلویی به خارج از کشور صادر می شوند.

برای خرید آلو خشک تازه و امساله می توانید از طریق شرکت خشکبار رایکا اقدام نمایید چراکه در این شرکت آلو خشک در حجم های مختلف قابل تامین است و خرید آن به صورت مستقیم از کشاورز انجام می شود.

بازار فروش و پخش عمده آلو خشک برقانی در ایران

مرکز پخش عمده آلو خشک برقانی در مرکز تولید این محصول در در استان آذربایجان شرقی و استان البرز می باشد البته در مناطق مختلف دیگری نیز این محصول تولید می‌شود که میزان آن بسیار کمتر از از استان های یاد شده است.

بازار خرید و فروش آلو خشک برقانی بسیار گرم بوده که از جمله مراکز فروش آن می‌‌توان به بازارهای تهران و اصفهان و خوزستان اشاره نمود که از عمده مصرف کنندگان آلو خشک برقانی هستند..

علاوه بر این تهران به عنوان مرکز ایران کلان شهری است که تجار و بازرگانان برای تهیه محصول مورد نیاز خود به این شهر مراجعه می‌کنند. مراکز فروش عمده آلو خشک برقانی در شهر تهران بازار مولوی و بازار بزرگ تهران می باشد.

حدود قیمت آلو خشک برقانی در بازار چگونه تعیین می شود؟

عوامل مختلفی وجود دارند که بر قیمت آلو خشک اثرگذار هستند که این بخش از مقاله به ارائه این موضوع می پردازد مشتریان و خریداران آلو خشک با آگاهی بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند.

از جمله موارد اصلی در تعیین قیمت انواع آلو خشک میزان عرضه و تقاضا می باشد به این گونه که هرچقدر میزان تقاضا برای محصول زیاد باشد قیمت محصول افزایش می یابد این میزان عرضه و تقاضای محصولات باعث تعیین قیمت حدودی عایق قیمت تعادلی برای فروش آلو خشک گردیده است.

از دیگر موارد تعیین قیمت آلو خشک می‌تواند هزینه باربری محصول تا آن بازار و شهر می باشد که در قیمت اولیه محصول افزوده شده و به فروش میرسد.

کیفیت محصول نیز از دیگر پارامترهای اصلی در تعیین قیمت آلو خشک است و آلو خشکی که دارای کیفیت بالایی باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است که این کیفیت نیز شامل عواملی همچون:

  • سایز آلو خشک
  • میزان رطوبت آلو خشک
  • و رنگ آن می شود.

یکی از پارامتر هایی که به صورت میدانی و قیمت آلو خشک تاثیر گذار هستند وجود واسطه گران هستند که انصاف را در فروش محصولات رعایت نمی کنند و باعث می‌شوند تا خریداران آلو خشک این محصول را با قیمتی بالاتر در شهر خود خریداری کند کند به همین دلیل مسئله خرید از فروشنده مطمئن نیز موضوع پر اهمیتی است.

شرکت تولیدی و پخش عمده آلو خشک برقانی

شرکت تولیدی بازرگانی رایکا مجموعه ای است که می توان خریدار را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه‌ای به آلو خشک تولید شده در مراکز اصلی تولید کیفیت و طعم بی نظیر آلو خشک در این مناطق بر همگان آشکار است متصل کند.

شرکت تولیدی رایکا مفتخر است که توانسته در این مجموعه ساختاری را ایجاد کند که تمامی متقاضیان امکان دستیابی و دسترسی به انواع آلو خشک در کیفیت های مختلف با نازلترین قیمت ها داشته باشند.

خریداران و مشتری های عزیز می توانند جهت آگاهی از لیست قیمت انواع آلو خشک و جهت کسب اطلاعات از شرایط همکاری و خرید محصولات و یا حتی صادرات با مشاورین ما در این زمینه از طریق مسیرهای ارتباطی که در این سایت قرار داده شده است ارتباط برقرار کنند. منتظر تماس شما هستیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *