آخرین قیمت آلو آفتابی در سال ۱۴۰۱

آلو بخارا درجه یک

آلوی آفتابی نوعی از میوه های خشک شده تابستانی است که بسیار خوشمزه و و مقوی می باشد این محصول به خاطره ارگانیک بودن دارای طرفداران زیادی در کشورمان است. آخرین قیمت افتابی در سال ۱۴۰۱ با توجه به میزان تولید آن و همچنین کیفیت و نوع بسته بندی مشخص میشود که در ادامه توضیحات آن کاملاً داده شده است.

خرید عمده آلو آفتابی در مجموعه بازرگانی خشکبار رایکا با قیمت منصفانه انجام می گیرد شما از طریق ارتباط با مشاورین مجموعه که که شماره های آن ها در این سایت موجود می باشد می توانید برای خرید مستقیم آلو آفتابی از شرکت تولید کننده اقدام کنید و از مخارج اضافی جلوگیری نمایید.

و همچنین با بهره مندی از تخفیفات نقدی در هنگام خرید می‌توانید آلوی آفتابی را از شرکت خشکبار رایکا با کمترین قیمت ها خریداری نمایید.

مجموعه خشکبار رایکا به صورت حرفه ای و با شرایط بسیار مناسب محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

خرید و فروش آلو آفتابی

فروش عمده آلو آفتابی یک فرصت بسیار خوب برای تمامی مغازه داران و خشکبار فروشی ها در سراسر کشور می باشد چرا که این محصول به خاطر ارگانیک بودن و طبیعی بودنش از طرفداران زیادی برخوردار است و اگر خریداران بتوانند نسبت به خرید عمده آلو آفتابی اقدام کنند خرید آنها بسیار با صرفه و اقتصادی می باشد.

با خرید عمده آلو آفتابی قیمت تمام شده آن نیز برای فروشنده و خریدار بسیار مناسب خواهد بود و شخص فروشنده می تواند آلو آفتابی خریداری شده خود را با قیمتهای بسیار مناسب در اختیار مشتریانش قرار دهد که سبب افزایش مشتری و جلب رضایت مشتریان خواهد شد.

اگر شما هم قصد دارید که در مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش مشتریان و سودآوری کسب و کارتان در حوزه خشکبار باشید می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید نسبت به خرید آلو آفتابی با قیمت پایین و کیفیت بالا اقدام نمایید.

خرید عمده آلو افتابی

فروش عمده آلو آفتابی در شرکت رایکا به دلیل داشتن کیفیت مطلوب همواره مورد استقبال خریداران در سراسر کشور قرار گرفته است. از طریق این مجموعه شما می توانید  مرغوبترین انواع آلو خشک را به صورت اینترنتی در هر جایی از کشور که باشید خریداری نمایید و محصول مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن برای تان ارسال می گردد.

این امر سبب سهولت در خرید خشکبار از محل تولید برای خریداران در سراسر کشور شده است و بسیاری از هزینه‌های ناشی از خرید حضوری را کاهش می دهد.

آخرین قیمت آلو آفتابی

کارخانه رایکا با استفاده از امکانات به روز و همچنین به کارگیری افراد با تجربه در زمینه تولید و بسته بندی خشکبار از جمله آلو آفتابی محصولات ویژه‌ای تولید و روانه بازار می گرداند.

برای خرید آلو آفتابی همواره قیمت آن برای مشتریان بسیار مهم است چرا که میزان تولید این محصول نسبت به انواع دیگر آلو پایین تر بوده از همین رو با افزایش میزان و تقاضا قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند لذا اگر خریداران خواسته باشند این محصول را از دلالان خریداری کنند باید آن را با قیمت های بسیار بالا و سنگینی خریداری کنند.

شرکت خشکبار رایکا با ایجاد زمینه‌های ارتباط گیری مشتریان به صورت مستقیم با این شرکت توانسته تا محصولات خود را پس از تولید به دست مشتریان اصلی آن برساند از همین‌رو قیمت های محصولات این شرکت بسیار اقتصادی است.

آخرین قیمت آلو آفتابی در سال ۱۴۰۱ با توجه به نوع و کیفیت محصول می تواند متفاوت باشد و از آنجایی که امکان قرار دادن یک قیمت ثابت در این سایت در تمام طول سال امکان پذیر نیست و از آنجایی که همه ما می دانیم قیمت های محصولات کشاورزی در فصل های مختلف متفاوت است بهتر است که برای دریافت قیمت ها به صورت روزانه نه با مشاورین شرکت در تماس باشید.

فروش آلو آفتابی درجه یک

الو افتابی از میوه آلو بخارا تهیه می شود که این محصول را پس از جمع آوری از باغات به صورت پوست کنده شده در مقابل نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شود از همین رو به این نوع آلو و روش خشک کردن روش خشک کردن آفتابی یا آلوی آفتابی میگویند.

از آنجایی که محصول آفتابی توسط خود کشاورزان تولید می شود احتمال وجود کیفیت های مختلف برای یک نوع از آلو وجود دارد از همین رو در شرکت خشکبار رایکا تمام محصولات آلوی آفتابی خریداری شده از کشاورزان به واحد سورتینگ انتقال داده میشود تا ضایعات و مواردی که باعث افت کیفیت محصول نهایی می شوند از آلو ها جدا شود.

از همین‌رو محصولی که به دست مشتریان نیز می رسد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاملاً یکدست می باشد.

این کارخانه با بهره مندی از افراد مجرب در واحد سورتینگ اقدام به تولید آلو آفتابی با کیفیت بالا می نماید و همواره به فکر تامین و برطرف نمودن نیاز خریداران خود می باشد در این شرکت تمام موارد بهداشتی برای بسته بندی و انتقال کالا کاملاً رعایت شده و محصولات این شرکت را می توان به راحتی به بازارهای مختلف عرضه نمود.

صادرات آلو آفتابی به کشورهای اروپایی

شرکت رایکا با بهره گیری از بهترین امکانات و همچنین استفاده از بسته بندی های مرغوب و استاندارد توانسته آلو آفتابی را با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید نماید و گام موثری برای رونق فروش این محصولات در کشور های دیگر برداشته است.

آلو آفتابی از جمله محصولاتی است که می‌توان بر روی صادرات آن به کشورهای اروپایی حساب ویژه‌ای باز کرد چراکه که در تولید آن از هیچگونه مواد افزودنی و شیمیایی استفاده نشده است و کشورهای اروپایی نیز خواهان خرید محصولات ارگانیک هستند که سلامت آنها نیز توسط گمرک کشور خودشان تایید شده باشد.

برای خرید آلو آفتابی صادراتی می‌توانید هم اکنون با مشاورین فروش شرکت خشکبار رایکا تماس حاصل و از قیمت و نوع بسته بندی ها آگاه شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • آلو خشک از پیری پوست جلو گیری میکند پس حتمن خوردن اون رو توی برنامه روزانه خودتون قرار بدید اما به اندازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *