برگه زردآلو درجه یک + قیمت خرید فروش

برگه زردآلو صادراتی

کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان میوه زردآلو در جهان است و این زردآلو ها به صورت تازه و یا خشک شده مورد مصرف مردم در داخل و خارج از کشور قرار می گیرد. از آنجایی که زردآلوی تولید شده در ایران از طعم بسیار خوبی برخوردار است طرفداران زیادی در کشورهای دیگر دارد و توجه کشورهای رقیب را نیز به نوع این زردآلو ها جلب نموده.

صادرات برگه زردآلو یکی از مسیرهای ارزآوری برای کشور است و سبب اشتغال آفرینی در سطح بسیار بالا برای بسیاری از جوانان می باشد.

از جمله شرکت های فعال در زمینه صادرات برگه زردآلو و دیگر مشتقات این محصول شرکت خشکبار رایکا می باشد که محصولات این مجموعه به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمتهای بسیار مناسب مورد توجه عموم تاجران آن و فعالان در زمینه خرید و فروش برگه زردالو و دیگر انواع خشکبار قرار گرفته است.

تلاش شبانه روزی این مجموعه در زمینه تهیه و تامین انواع برگه زردآلو و قیسی زردآلو سبب شده تا مشتریان متعددی از سراسر کشور و کشورهای همسایه با آوازه نام درخشان این شرکت آشنا شوند نسبت به خرید برگه زردآلو در حجم بالا اقدام نمایند.

قیمت برگه زردآلو درجه یک

همانطور که میدانید انواع مختلفی از واریته های میوه زردآلو در ایران وجود دارند که در استان‌های مختلف کشت شده و از میوه آنها برای مصارف مختلف استفاده می گردد. برخی از زردآلو ها دارای سایز درشت و برخی دیگر دارای سایز کوچک هستند برخی از این ارقام از میزان قند بیشتری برخوردار بوده و شیرین ترند و برخی دیگر از شیرینی کمتری برخوردارند. بعضی از زردآلو های تولید شده در در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل دارای سایز درشت هستند و برای خشک کردن بسیار مناسب هستند البته نوع خشک کردن زردآلو نیز می تواند بر کیفیت آن اثر گذار باشد.

با توجه به این اطلاعات متوجه می شویم که در بازار قیمت برگه زردآلو می‌تواند گوناگون باشد و این گوناگونی نیز در نهایت به نفع خریداران است که می توانند با سلیقه و میزان بودجه اقتصادی خود اقدام به خرید برگه زردآلو نمایند.

برگه زردآلو ای که به صورت دودی فراوری شده نسبت به برگه زردآلو آفتابی از قیمت بالاتری برخوردار است چرا که برای تولید آن آن زمان بیشتری گذاشته شده و همچنین رنگ و شکل ظاهری آن بسیار بازار پسند تر است برگه زردآلو ای که به صورت آفتابی تولید شده بسیار خشک است و رنگ آن کدر می باشد.

امکان درج قیمت برگه زردآلو و دیگر محصولات خشکباری این مجموعه در سایت وجود ندارد چرا که در بازار این محصولات نوسان وجود داشته و در برخی اوقات قیمتها به صورت روزانه تغییر می کنند. لذا بهترین روش و استاندارد ترین راه راه این است که با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید و نسبت به دریافت لیست قیمت هر کیلو برگه زردآلو با توجه به سفارش خود اقدام نمایید.

برگه زردآلو صادراتی

صادرات برگه زردآلو

همانطور که در ابتدای متن به آن پرداختیم زردآلوی تولید شده در ایران از کیفیت بالاتری نسبت به زردآلو های تولید شده در کشور ترکیه برخوردار است. از همین رو تاجران کشورهای خریدار خشکبار که شامل کشورهایی نظیر روسیه، ارمنستان، عراق، پاکستان، آذربایجان و … می باشند به دنبال مرکزی معتبر در زمینه تولید برگه زردآلو در ایران هستند و می خواهند برگه زردآلو را با قیمتی مناسب و در حجم بالا خریداری نمایند و به کشور خود وارد کنند.

از آنجایی که میوه زردآلو در حجم بالا در کشور ایران تولید میشود باعث تعجب نیست که مجموعه های مختلفی در زمینه خرید و فروش برگه زردآلو مشغول به فعالیت باشند ولی تعداد اندکی از آنها کارشناس میباشند و می دانم که چه نوع از محصولی برای صادرات به چه کشوری مناسب است و نوع بسته بندی را نیز با توجه به سلیقه کشورهای هدف انتخاب می کنند.

خوشبختانه یکی از این مراکز معتبر خشکبار رایکا می باشد که اولویت این مجموعه رضایت مشتریان بوده و با توجه به تجربه مشتریان این امر ثابت شده که خرید عمده برگه زردآلو همواره میزان رضایت بیشتری را جذب کرده و این امر به خاطر قیمت های بسیار پایین این مجموعه با توجه به کیفیت محصولات است.

برگه زردآلو صادراتی

فروش عمده برگه زردآلو درجه یک

مجموعه خشکبار رایکا همواره به خاطر آسوده و آسان بودن خرید خشکبار توسط مشتریان مورد تایید بوده است این شرکت با استفاده از از امکاناتی که فضای مجازی در اختیار مردم قرار داده توانسته پل های ارتباطی را بین مشتریان و خریداران محصولات خشکباری و این شرکت برقرار کند و امروزه خریداران خشکبار از هر نقطه ایران می توانند به آسانی و با خیالی آسوده نسبت به خرید برگه زردآلو و دیگر انواع خشکبار تولید شده در این شرکت اقدام نمایند.

مشاورین ما در این مجموعه سعی می کنند که همواره بهترین اطلاعات و راهنمایی ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند و حتی خدمات پس از فروش نیز برای افزایش اعتماد مشتریان و آسوده بودن خیال‌شان از بابت کیفیت محصولات قرار داده شده است و بعد از ثبت سفارش توسط مشتریان تلاش شده تا در سریعترین زمان ممکن بار خریداری شده آماده گردد و برای مشتریان به صورت های مختلف ارسال گردد.

برگه زردآلو آفتابی

چه نوع برگه زردآلو برای صادرات بهتر است؟

ممکن است خریداران برگه زردآلو در هنگام خرید این محصول با قیمت های مختلف مواجه شوند و این امر باعث سردرگمی آنها شود برای رفع این مشکل بهتر است که قبل از خرید اطلاعات شما نسبت به انواع برگه زردآلو بالاتر رود.

در پله اول باید بدانید که اختلاف قیمتی و نوع شکل ظاهری برگ زردآلو ها مربوط به نوع میوه آنها است که قبل از خرید باید سلیقه شخصی و مزاج فرد مورد توجه قرار گیرد.

اگر شما طعم های شیرین را می پسندید بهتر است که از زردآلو خشک هایی مانند ارقام شکرپاره قرمز شاهرود و نصیری استفاده کنید و اگر تمایل به طعم های ملس دارید بهتر است ست از از نمونه قیسی استفاده کنید که به اردوباد نیز معروف است.

دانستن اطلاعات کافی از ذائقه غذایی مردم در کشورهایی که می خواهیم صادرات به آنها انجام دهیم بسیار مهم است و میتواند موجب به موفقیت در فروش برگه زردآلو و دیگر محصولات شود.

به صورت کلی بهترین راه برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد انواع برگه زردآلو و قیمت آنها و همچنین آگاهی از دیگر انواع خشکباری که در این مجموعه وجود دارد ارتباط گیری با مشاورین فروش است که در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان میباشند منتظر تماس شما خواهیم بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام وخسته نباشید خدمتتون عرض کنم که یکم برگ زردآلو دارم میخوام بفروشم برای لواشک بهتر است اگر شما لطف کنید از ما خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *