تولید کننده آلو بخارا آفتابی تازه


آلو بخارا که جزء خشکبار به حساب می آید یک خوراکی خوشمزه است که خواص بی شماری نیز دارد. برای تهیه آلو بخارا تازه آلو را در آب می جوشانند و بعد از کندن پوستشان، آن ها را جلوی نور آفتاب می گذارند. ما همیشه سعی کرده ایم تا آلو بخارا آفتابی تازه را عرضه کنیم تا بتوانیم مشتریان خود را حفظ کنیم. ما به صورت کاملا طبیعی این خوراکی را تهیه می کنیم و سپس در بازار عرضه می کنیم.

تولید کننده آلو بخارا آفتابی تازه

آلو بخارا تازه چه مشخصاتی دارد؟

آلو بخارا تازه چه مشخصاتی دارد؟

آلو بخارا خواص درمانی بی شماری دارد. این خوراکی برای قلب بسیار مفید است و باعث گردش مناسب خون در بدن می شود. درمان فشار خون بالا از مزیت های مهم دیگر این خوراکی است. اما چرا آن را خشک می کنند؟ به طور کلی خشک کردن مواد غذایی علاوه بر حفظ ارزش غذایی آن ها موجب می شود که حالت طبیعی آن ها سریع خراب نشود و به بیان بهتر فاسد نشوند.

آلو بخارا تازه را می توان به صورت خیس شده در آب مصرف کرد. آلو مقدار زیادی از ویتامین A، پتاسیم دارد و خوراکی موثری برای درمان کم خونی افراد به حساب می آید.

آلو بخارا تازه مشخصاتی دارد که عبارت است از:

  1. رنگ: رنگ آلو بخارا تازه نباید گرفته باشد و باید رنگی مایل به رنگ زرد نباتی باشد. رنگ آن باید درخشان باشد و نشان از تازگی داشته باشد.
  2. ظاهر: این خوراکی تقریبا گرد است و در داخل آن نیز هسته ای موجود است که هسته خوردنی نیست. اما نوع خشک شده آن هسته اش جدا شده و فقط گوشت آن خشک شده است.
  3. طعم: آلو بخارا تازه یک مزه ی بی نظیر دارد. مزه ای خاص که رو به شیرینی می رود و به اصطلاح ملس است. اگر آلو تازه نباشد مزه آن رو به ترشیدگی و یا بدون مزه است.
  4. حالت: اگر خشکی بیش از اندازه در این خوراکی احساس کردید به شکلی که حتی با دندان هم به سختی شکسته شود بدانید که زمان زیادی از خشک شدن آن گذشته و تازه نیست. نوع تازه ی آن باید با وجود خشک بودن رطوبت کمی نیز داشته باشد و به راحتی بتوان آن را استفاده کرد.

محل عرضه آلو بخارا تازه در نیشابور

محل عرضه آلو بخارا تازه در نیشابور

آلو بخار نیشابور در سر تا سر ایران معروف است. نیشابور با کیفیت ترین آلو را تولید می کند. ما نیز سعی می کنیم تا محصولات طبیعی این شهر از جمله عرضه آلو بخارا را انجام دهیم. تولید آلو بخارا در بهداشتی ترین حالت انجام می شود و بابت آن خیالتان راحت باشد. شما می توانید به صورت فله ای و یا بسته بندی های مختلف با وزن متفاوت خوراکی خود را تحویل بگیرید و از مزه ی فوق العاده ی آن لذت ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *