خرید و فروش آلو خشک به قیمت روز

عرضه آلو خشک

آیا از قیمت های روز انواع آلو خشک آگاهی دارید؟ خرید و فروش آلو خشک به قیمت روز در چه بازار هایی انجام میشود؟ از چه مجموعه هایی میتوان آلو خشک را با قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا تهیه نمود؟

آلو خشک با توجه به اینکه خواص غذایی بسیار بالایی دارد در بسیاری از کشورها هم در صنایع تولیدی و فرآوری مورد استفاده قرار میگیرد که انواع دسر و آبمیوه و کیک ها را با آن تهیه میکنند و هم در پخت پز و آشپزی در مقدار بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور استفاده میشود.

لیست قیمت آلو بخارا

در چه مناطقی از ایران آلو تولید میشود؟

کشور ایران به دلیل داشتن اقلیم مناسب و چهار فصل بودن توانایی تولید بسیاری از محصولات را دارد که از جمله آنها میتوان به آلو اشاره نمود که در ادامه میتوانی مناطق تولید آلو در کشور همراه با نوع آن را مطالعه نمایید.

  • استان خراسان رضوی: استان خراسان رضوی اولین و بزرگترین تولید کننده آلو بخارا در ایران است. از جمله شهرهای این استان که به کار تولید آلو مشغول هستند عبارتند از نیشابور، مشهد، بجنورد، چناران، بیرجند. آلو های تولید شده در این استان به صورت پوست کنده شده فرآوری میشوند که عبارتند از:
  1. آلو بخارا
  2. آلو طرقبه
  3. آلو حاج حسنی
  4. آلو شوقانی
  5. آلو قطره طلا
  6. آلو شابلون
  7. آلو شمس
  • استان آذربایجان شرقی: استان آذربایجان شرقی نیز از عمده تولید کنندگان آلو خشک در ایران است که در سال های اخیر میزان تولید این استان بسیار افزایش پیدا کرده است. محصولات این استان همراه با پوست و بصورت تیزابی خشک شده و از شهرهای تولید کننده این استان میتوان به آذر شهر، بناب، مراغه و مرند اشاره نمود. از جمله آلو خشک های این استان میتوان به :
  1. آلو خشک سیاه
  2. آلوچه طلایی
  3. آلو خشک سانتریزه
  4. آلو خشک برقانی

اشاره نمود.

  • شهرستان خوانسار در استان اصفهان نیز  تولید کننده آلو خشک میباشد و آلو خشک این شهرستان به آلو خشک نمکی معروف است.

آلو خشک مناسب برای دیابت

آلو خشک از جمله خشکباری است که قند موجود در آن برای بدن مضر نبوده و در درمان دیابت نیز تاثیر گذار است. در نمودار زیر میتوانید قند موجود در میوه ها را با توجه به نوع قند ها مشاهده نمایید.

قند آلو خشک

خرید و فروش آلو خشک

خرید و فروش آلو خشک همانطور که گفته شد در شهر های تولید کننده این محصول از رونق بالایی برخوردار است.

شرکت تولیدی آلو خشک رایکا یکی از مجموعه های فعال در زمینه تولید و خرید و فروش آلو خشک در شهرستان نیشابور که به پایتخت آلو ایران شهرت دارد میباشد که دارای پروانه ساخت از جهاد کشاورزی استان بوده و تمامی محصولات آلو خشک را به صورت سورتینگ شده و بسته بندی شده در اوزان مختلف به بازار عرضه میکند.

لازم به ذکر است که تمام محصولات عرضه شده برای بازار داخلی و صادراتی همراه با ضمانت محصول میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *