خرید و فروش آلو خشک شوقانی با قیمت مناسب

صادرات آلو رسمی به صورت عمده

خرید و فروش آلو خشک شوقانی با قیمت مناسب در مرکز بازرگانی رایکا صورت میگیرد. در این شرکت این خشکبار بصورت مستقیم و بدون واسطه و با بهترین قیمت عرضه میشود. خرید و فروش آلو خشک شوقانی در بازار بین الملل چگونه است؟

آلو خشک شوقانی یکی از نمونه محصولاتی است که در بازار خشکبار رونق بیشتری دارد. آلو خشک انواع مختلفی دارد که یکی از آنها آلو خشک شوقانی میباشد. آلو خشک یکی از مقوی ترین خوراکی ها است که در بدن معجزه میکند. آلو خشک بدلیل ویتامین و پروتئینی که دارد از حمله قلبی جلوگیری میکند.

آلو خشک شوقانی در بازار تجارت

آلو خشک شوقانی یکی از محصولاتی است که در بازار تجارت خشکبار رونق بسیاری دارد و همچنین بیشترین میزان تولید آن در ایران صورت میگیرد.

آلو خشک شوقانی به دلیل طعم و خواصی که دارد توجه بازار خارجی را به خود جلب کرده است و باعث شده که به سمت این محصول سوق پیدا کنند. در ایران ، استان خراسان رضوی از بزرگترین تولید کنندگان آلو خشک در است که قطب تولید آن در شهرستان نیشابور قرار گرفته و سالانه میزان زیادی از این محصول برداشت و خشک میکنند.

آلو خشک در زبان انگلیسی plum dried تلفظ میشود.

خرید و فروش آلو خشک شوقانی با قیمت مناسب

خرید و فروش آلو خشک شوقانی با قیمت مناسب

بسیاری از فروشندگان هستند که در زمینه آلو خشک فعالیت دارند و با ایجاد فروش عمده این محصولات سود بسیاری می کنند. بازرگانی رایکا این محصول را به بهترین قیمت از کشاورز خریداری کرده و به مشتریان عزیز به صورت عمده و جزئی عرضه میکند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در این مرکز تمامی خرید و فروش ها نقدی و به صورت عمده میباشد.[/box]

قیمت آلو خشک شوقانی

آلو خشک شوقانی دارای قیمت های مختلفی در بازار خشکبار است. این قیمت ها بر اساس کیفیت ، طعم ، و رنگ آن در نظر گرفته میشود.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در بازرگانی رایکا این نوع خشکبار به صورت مستقیم به فروش میرود که بهترین گزینه برای مشتریان است . جهت مشاوره و اطلاع دقیق از محصول با ما تماس بگیرید.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *