شرکت تولید آلو خشک فله و بسته بندی

تولید آلو خشک بسته بندی

شرکت تولید آلو خشک فله و بسته بندی کار تامین این محصول را برای بازار داخلی و صادراتی با بهترین کیفیت برای تاجران و صادرکنندگان انجام می دهد.

شرکت های تولیدی مختلفی در ایران و شهرستان نیشابور که منبع تولید آلو خشک در ایران شناخته میشود کار تولید این محصول را انجام می دهند اما کمتر شرکتی است که بتواند بسته بندی این محصول را نیز با توجه به بازارهای صادراتی انجام دهد.

مرکز خرید آلو خشک

بسته بندی خشکبار

بسته بندی های جدید خشکبار و فرآوری نوین آنها توسط تولید کنندگان ایرانی به توسعه و پیشرفت خوبی در کشور رسیده است و صنایع تولیدی در حوزه بسته بندی خشکبار و بالاخص آلو خشک فرآوری شده توانسته اند نیاز بسیاری از مشتریان را برطرف نمایند.

لذا همانطور که مشاهده می کنید تولید خشکبار و صادرات آن که در گذشته به صورت فله انجام می‌شده است در چند سال اخیر تحولات خوبی داشته و اکثر این محصولات به صورت بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می شوند و با استقبال خوب این کشورها نیز روبه‌رو شده اند.

یکی از محصولات خشکباری ایران که در سال های اخیر صادرات آن رشد چشمگیری داشته است آلو بخارا می باشد. عرضه آلو بخارا ممتاز به صورت بسته بندی شده سبب حفظ کیفیت این محصول شده و صادرات آن را به کشور های مختلف بسیار آسان گردانیده است.

فروش آلو خشک

شرکت تولید آلو خشک فله و بسته بندی

در سال های اخیر بازخوردهایی که برای صادرات آلو خشک بسته بندی شده داشتیم بسیار امیدوارکننده بوده است و باید با حل مشکلات در این حوزه از پتانسیل موجود برای برند شدن محصولات خشکباری و صادرات خشکبار بسته بندی ایرانی استفاده نماییم. باید توجه تجار خارجی را با کیفیت بهتر و بسته بندی های شکیل به خرید محصولات بسته بندی به جای فله مجاب نماییم.

این مجموعه تولید آلو بخارا شهرستان نیشابور را بصورت بسته بندی شده در دستور کار خود قرار داده و با توجه به نیاز مشتریا اقدام بسته بندیهای مختلف مینماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *