شرکت عرضه آلو خشک بسته بندی صادراتی


آیا به دنبال خرید آلو خشک از یک شرکت عرضه آلو خشک بسته بندی صادراتی هستید؟ این مجموعه با توجه به پیشرفت صنایع بسته بندی در بخش خشکبار در کشور انواع آلو خشک را در کیفیت های مختلف بصورت بسته بندی شده و فله به بازار داخلی و صادراتی عرضه مینماید.

یکی از مسائل مهم در صنعت خشکبار و صادرات آن مسئله بسته بندی محصولات است که اگر بدان توجه شود میتوان به جای فله فروشی اقدام به بسته بندی با برند ایرانی نمود که میزان ارزش افزوده آن نیز بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

خشکبار ایرانی با برند خارجی!

کشور ایران با توجه به آب و هوای متنوعی که دارد سالانه حجم قابل توجهی از انواع خشکبار را تولید کرده و بصورت فله و یا بسته بندی شده روانه بازار های خارجی و صادراتی مینماید.

اما خوب است که بدانید با اینکه ایران عمده تولید کننده خشکبار است از میزان گردش مالی که در این حوزه انجام میشود میزان بسیار کمی به کشور ما تعلق میگیرد و بیشترین سود نصیب کشور هایی میشود که در حوزه بسته بندی و برند بودن قدم برداشته اند و محصولات دیگر کشورها را با برند خودشان در بازار های جهانی با قیمت های بسیار بالاتر به فروش میرسانند.

از جمله کشور هایی که خشکبار ایرانی را با قیمت ارزان خریده و با نام خودشان به کشور های دیگر صادر میکنند میتوان به اسپانیا، کشورهای عربی و ترکیه اشاره نمود.

صادرات آلو خشک

شرکت عرضه آلو خشک بسته بندی

تولید محصولات بسته بندی شده و برند شدن هنگامی موفقیت آمیز خواهد بود که بتوانیم به خوبی با شرکت کردن در نمایشگاه های مواد غذایی  که بصورت سالانه و یا هر چند سال یکبار برگزار میشود محصولات و برندهای ایرانی را بخوبی معرفی کردن و بتوانیم بسته بندی ها را در اوزان مختلف تولید و با توجه به بازار هدف اقدام به صادرات نماییم.

مجموعه خشکبار رایکا از جمله شرکت های فعال در حوزه تولید و بسته بندی آلو خشک در شهرستان نیشابور است که میتواند با همکاری تجار و صادر کنندگان اقدام به تولید انواع آلو خشک بسته بندی نماید و با این کار گامی در جهت پیشرفت بازار صادراتی این محصول بردارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *