فروشنده آلو بخارای مرغوب | خرید مستقیم آلو بخارا از نیشابور

شرکت توزیع کننده آلو بخارا

مرکز اصلی و قطب تولید آلو بخارا و و حضور فروشنده آلو بخارای مرغوب و درشت در ایران کجاست؟ برای خرید مستقیم آلو بخارا از نیشابور چه راهی وجود دارد قیمت روز آلو بخارا در بازار چقدر است؟

در این مقاله سعی داریم تا با مهد تولید آلو بخارای ایران آشنا شویم و روش های خرید اینترنتی و غیرحضوری  آلو بخارا را به صورت کلی بیان کنیم. برای آشنایی با یکی از فروشنده های عمده و اصلی آلوبخارا با ما همراه باشید.

خرید مستقیم آلو بخارا از نیشابور

مرکز تولید آلو بخارا در ایران | آلو بخارای نیشابور

برای بررسی پاسخ به اولین سوال منتشر شده سری به آمارها می زنیم تا ببینیم بیشترین سطح زیر کشت درخت آلو بخارا در کدام منطقه از ایران است.

با بررسی سایت جهاد کشاورزی کشور متوجه می شویم که حدود ۹۵ درصد از آلوبخارا های تولید شده در ایران در استان خراسان رضوی و خصوصا شهرستان نیشابور تولید می شود. البته شهرستان‌های دیگر این استان نیز کار تولید آلو بخارا را در باغات  انجام می دهند اما تمرکز تولید این محصول در شهرستان نیشابور است.

آلو بخارا با نام نیشابور در بازارهای عمده فروشی سراسر کشور شناخته می شود و کشاورزان مناطق زراعی و روستایی مختلف از جمله شهر خرو مشغول به تولید و فراوری آلو بخارا در این شهرستان هستند.

شرکت های مختلف تولیدی و فرآوری و بازرگانی آلو بخارا در نزدیکی مرکز تولید آلو بخارای ایران مستقر هستند و عمده فعالیت‌های آنها در این استان از کشور رقم می‌خورد.

آلو بخارا در نیشابور به صورت های مختلف به بازار عرضه می شود که از مهمترین آنها دو صورت آلو بخارای دودی و آلو بخارای آفتابی می باشد.

هر کدام از این محصولات مشتریان خاص خود را در بازار دارند و برای مصارف مختلفی از جمله آشپزی مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرند.

در بخش بعدی با یکی از فروشنده های اصلی آلو بخارا در استان خراسان رضوی آشنا می شویم که در این مجموعه بزرگ کلیه فرایندهای تولید فرآوری و بسته بندی فروش مستقیم و حتی صادرات از صفر تا 100 توسط نیروهای جوان در کنار مدیران با سابقه انجام می شود.

خرید مستقیم آلو بخارا از نیشابور

فروشنده آلو بخارای درجه یک نیشابور

همانطور که در قسمت قبلی بیان شد یکی از فروشنده های آلو بخارا که از صفر تا ۱۰۰ کلیه امور آلو بخارا را در مجموعه خود انجام می دهد شرکت خشکبار رایکا می باشد.

در این مجموعه در تمام طول سال آلو بخارا در حجم های مختلف به صورت خشک شده به فروش میرسد. آلو بخارا خشکی که توسط این مجموعه به بازار عمده فروشی کشور عرضه می شود در گرید های کیفیتی مختلفی است که با توجه به نیاز مشتریان تهیه و تامین می‌شوند.

محل اصلی استقرار شرکت خشکبار رایکا که عرضه آلو بخارا را به صورت مستقیم از آنجا انجام می دهد شهرستان نیشابور است.

برای بارهای صادراتی نیز محصولات پس از اظهار در گمرک نیشابور، کانتینر محصول پلمپ شده و به مرز های خروجی کشور ارسال می شود. از قسمت های بسیار پویا این مجموعه بخش بازرگانی و واحد صادرات آن است که با همکاری با دیگر تاجران و صادر کنندگان آلو بخارا و دیگر خشکبار توانسته حجم بالایی از آلو بخارا را صادر نماید.

خرید مستقیم آلو بخارا از نیشابور

دریافت قیمت روز آلو بخارا شرکت رایکا

برای دریافت قیمت محصولات این شرکت ابتدا لازم است که بدانیم شما چه محصولی را در چه حجمی نیاز دارید. قیمت ها بصورت کلی در صفحه لیست قیمت موجود در سایت قرار دارد اما برای خرید در حجم بالا تخفیف های خوبی در نظر گرفته شده که با تماس با کارشناسان فروش مجموعه می توانید از اطلاعات کامل آن آگاه شوید.

کارشناسان ما در ابتدا عکس محصولات را به همراه فیلم آن برای شما ارسال می کنند و سپس در مورد نوع بسته بندی که با توجه به نیاز مشتریان انجام می شود تصمیم گیری می شود. پس از کسب این اطلاعات قیمت روز محصول به مشتری اعلام خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *