فروش آلو طرقبه سبز درجه یک بصورت عمده

فروش آلو طرقبه سبز درجه یک بصورت عمده

فروش آلو طرقبه سبز درجه یک در تمامی مراکز فروش خشکبار و فروشگاه های مواد غذایی انجام میشود. این محصول سایز و اندازه درشتی دارد و اگر از نزدیک آن را ببینید قطعاً متوجه این موضوع خواهید شد. این محصول در اکثر غذا ها و خورشت ها استفاده میشود و طعم بسیار لذیذی به این غذا ها میدهد. خرید آلو طرقبه سبز درجه یک فقط از مراکز معتبر امکان پذیر است که باید اطلاعات کامل از این مراکز داشته باشید.

معرفی آلو طرقبه سبز

ریشه اصلی تولید آلو طرقبه به خراسان رضوی و شهر مشهد بر میگردد. شهری ییلاقی در حاشیه شهر مشهد میباشد که بیشترین تولید آلو طرقبه را به خود اختصاص داده است و نام آن شهر طرقبه میباشد و از قدیم که این نژاد آلو در آنجا بیشتر کشت می شده است و قدیمی ها آن را آلو طرقبه سبز صدا میزدند.دو نوع دیگر طرقبه زرد و قرمز هم در این شهر تولید میشود که البته این دو نوع کمترین میزان تولید را نسبت به آلو طرقبه سبز دارند.

فروش آلو طرقبه سبز درجه یک بصورت عمده

فروش آلو طرقبه سبز بدون واسطه

در بازار خشکبار میتوان انواع درجه های کیفی آلو طرقبه سبز را خریداری کرد، طبیعتاً نوع درجه یک آلو طرقبه سبز گران تر از نوع درجه دو و درجه سه آن میباشد . برای خرید آلو طرقبه سبز باید از مراکزی خرید کنید که این محصول را به قیمت مناسب و بدون واسطه عرضه کند. یکی از مراکز معتبری که میتواند این محصول را به کیفیت بالا تولید و عرضه کند شرکت خشکبار رایکا میباشد، این مجموعه بدون واسطه بوده و محصولات خود را بصورت مستقیم عرضه میکند.

فروش آلو طرقبه سبز درجه یک بصورت عمده

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]نوع درجه سه و درجه دو بیشترین مصرف را در فراورده هایی ماننده لواشک و ترشک دارد که این مجموعه این نوع کیفیت را به خریداران عرضه میکند.[/box]

نحوه خرید آلو طرقبه سبز

برای خرید عمده و یا جزئئ این محصول از طریق این مجموعه میتوانید بصورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. شما میتوانید از طریق این سایت اقدام به خرید کنید ولی اگر مایل به خرید حضوری هستید میتوانید جهت هماهنگی با مدیریت فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *