قیمت آلو بصورت عمده فروشی

قیمت آلو

قیمت آلو بصورت عمده فروشی از نرخ بسیار کمتری نسبت به خریدهای جزئی برخوردار است زیرا در خریدهای عمده بسیاری از هزینه های خرید کاهش پیدا کرده و معامله مورد نظر یک معامله بسیار پرسود برای هر دو طرف معامله کننده می باشد.

امروزه سرمایه گذاری در بخش خشکبار ایران یکی از سرمایه گذاری های بسیار پرسود محسوب میشود چرا که از خشکبار ایرانی در کشورهای مختلف دنیا به خوبی یاد شده و طرفداران زیادی دارد.

قیمت آلو بصورت عمده

برند سازی زمینه سود بالا

کشور ایران یکی از کشورهای غنی از نظر تولیدات کشاورزی میباشد و محصولات استراتژیکی مانند زعفران پسته زرشک و دیگر محصولات کشاورزی با کیفیت های بسیار بالایی تولید شده که در هیچ کشور دیگری شما نمی توانید نمونه ای مثل آنها را پیدا کنید.

اما متاسفانه به دلیل نبود امکانات بسته بند و فرآوری صحیح و همچنین عدم برند سازی برای محصولات تولید شده که یکی از کم کاری های مهم تولید کنندگان ایرانی میباشد سبب شده تا اکثر این محصولات به صورت فله صادرات شود و کشورهای سود جو مانند اسپانیا این محصولات را با نام خودشان بسته بندی کرده و دوباره به کشور های مختلف جهان صادر میکنند.

برند سازی سبب شده تا این کشورها بتوانند سودی چند برابر ایران از صادرات این محصولات ایرانی داشته باشند.

قیمت آلو

صادرات آلو پشتوانه تولید این محصول

آلو از جمله میوه هایی است که در مقدار بسیار بالایی در ایران تولید میشود که هم بصورت میوه و هم خشک شده به مصرف میرسد.

تولید آلو خشک بیش از نیاز کشور است لذا تنها راهی که میتواند باعث سود آوری و ادامه تولید آلو خشک در ایران شود صادرات آن به کشور های مختلف میباشد.

شرکت بازرگانی رایکا که در زمینه خشکبار و بصورت تخصصی روی محصول آلو خشک در حال فعالیت است سعی نموده تا با برندسازی اقدام به فروش این محصول با قیمت مناسب در کشورهای مختلف بکند.

قیمت آلو بصورت عمده

آلو مانند سایر محصولات کشاورزی اگر بصورت عمده خریداری شود میتواند بسیار مقرون بصرفه تر برای شخص خریدار باشد. قیمت آلو خشک با توجه به زمانی که در آن قرار داریم میتواند متفاوت باشد، لذا جهت آگاهی از قیمت های روز میتوانید با مشاورین این بازرگانی در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *