قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز

قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز

قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز همچنان با نوسانات روبرو میباشد که این نوسانات نه تنها بر قیمت آلو خشک رسمی بلکه بر قیمت کل خشکبار تاثیر گذاشته است. آلو خشک رسمی محصولی بی نظیر و پر کاربردی میباشد که در انواع خوراک و چاشنی ها استفاده میشود. آلو خشک رسمی محصول بومی شهرستان نیشابور است که در تناژ بالا توسط باغداران تولید میشود. این محصول در فصل های غیر برداشت نیز قابل خرید بوده و شما میتوانید به قیمت روز آنرا خریداری و مصرف کنید.

آلو خشک رسمی

شکل و اندازه آلو خشک رسمی نسبت به دیگر نژاد های آلو کمی ریز تر میباشد اما در زمان برداشت آلو رسمی نسبت به دیگر آلو ها پر بار تر میباشد. این محصول زمانی که هنوز موقع برداشت آن نرسیده است توسط باغداران به کارخانه ها و شرکت های تولیدی لواشک و ترشک پیش فروش میشود. آلو خشک رسمی به چند صورت مختلف خشک میشود که بر قیمت آن نیز تاثیر گذار است.

  • آفتابی
  • دودی
  • تیزابی
  • دستگاه خشک کن آلو

قیمت نوع نوع آفتابی نسبت به دیگر موارد گران تر میباشد زیرا محصول بصورت کاملاً طبیعی و در سبد های مخصوص خشک میشود و همچنین از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردار است.

قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز

فروش آلو خشک رسمی بصورت اینترنتی

فروش آلو خشک رسمی بصورت عمده در این سایت امکان پذیر میباشد. سایت آلو خشک متعلق به شرکت خشکبار رایکا میباشد که انواع آلو خشک بخصوص آلو خشک رسمی را به سراسر کشور عرضه و ارسال میکند. این سایت مزایایی برای مشتریان دارد :

  • امکان پیش خرید آلو خشک رسمی
  • خرید مستقیم از شرکت خشکبار رایکا
  • ارسال محصول در کمترین زمان ممکن
  • عرضه آلو خشک رسمی در کیفیت درجه یک و درجه دو
  • بسته بندی آلو خشک بصورت فله و ویژه

قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز

قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز

توصیه ما به کسانیکه قصد خرید عمده آلو خشک رسمی را دارند این است که ابتدا باید از نرخ روز آن مطلع شوند و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنند. قیمت آلو خشک رسمی در کارخانه ها و شرکت های تولیدی با توجه به ویژگیهایی که دارد تعیین میگردد. در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت آلو خشک رسمی میپردازیم:

  1. نحوه عرضه آلو خشک رسمی در بازار خشکبار
  2. بسته بندی آلو خشک رسمی
  3. مراکز معتبر فروش آلو خشک
  4. کیفیت آلو خشک رسمی
  5. میزان حجم خرید آلو خشک رسمی

از موارد مهم دیگر که میتوان از آن نام برد دلالان و واسطه ها میباشند، این افراد اغلب آلو خشک رسمی را به قیمت پایین از باغداران خریداری میکنند و به قیمت بالا و نجومی عرضه میکنند که در هنگام خرید باید از مراکز و یا شرکت های معتبر آنرا خریداری کرد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای دستیابی به قیمت روز آلو خشک رسمی میتوانید با مدیریت فروش شرکت خشکبار رایکا تماس بگیرید.[/box]

قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز

ظروف بسته بندی آلو خشک رسمی

شرکت خشکبار رایکا آلو خشک رسمی را در بسته بندی های مختلف و کاملاً بهداشتی عرضه میکند. این بسته بندی ها در ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و یا کارتن های مخصوص انجام میشود که هر کدام وزن های مختلفی دارد.

  1. 30 کیلو گرم
  2. 20 کیلو گرم
  3. 10 کیلو گرم
  4. 5 کیلو گرم
  5. 1 کیلو گرم 
  6. 400 گرم

مشتریان گرامی طبق نیاز و یا سلیقه خود میتواند نوع بسته وزن و بسته بندی را انتخاب و سپس اقدام به خرید آن کنند.

قیمت آلو خشک رسمی در بازار روز

خرید آلو خشک رسمی از شرکت خشکبار رایکا

شرکت خشکبار رایکا از معتبر ترین مراکز در سطح کشور است که بصورت آنلاین و حضوری فعالیت دارد. این شرکت در شهرستان نیشابور مشغول به تولید و عرضه آلو خشک رسمی و دیگر انواع آلو خشک میباشد. شرکت خشکبار رایکا محصولات خود را بدون واسطه و بطور مستقیم از باغداران خریداری و به بازار عرضه میکند. برای خرید حضوری و یا آنلاین از این مجموعه میتوانید با مدیریت فروش این مجموعه تماس بگیرید تا شما را در جریان فروش محصولاتمان قرار دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *