مرکز پخش آلو خشک بخارا در نیشابور


نیشابور قطب تولید انواع آلو خشک از جمله نوع بخارا میباشد که در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است و میتوان برای تهیه آلو خشک تولیدی این شهرستان به مراکز پخش عمده آن مراجعه و آن را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کرد. مرکز پخش آلو خشک بخارا در نیشابور شرکت خکبار رایکا است که در حجم بالا این محصول را تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

این مراکز با سورتینگ و تهیه نوع باکیفیت آن با انواع بسته بندی مختلف سعی در برطرف کردن نیاز مشتریان خود و ارتقاء بازار آن در کشور دارند.آلو خشک  محصولی است بسیار انرژی زا که در درمان بسیاری از بیماریها تاثیر گذار است و خوردن روزانه آن بسیاری از نیازهای بدن را به ویتامینها تامین مینماید.

مرکز پخش آلو خشک بخارا در نیشابور

شهرستان نیشابور بزرگترین تولید کننده آلو خشک بخارا در کشور محسوب می شود. آلو بخارا این شهر علاوه بر بازار  های داخلی در بازار های خارجی نیز طرفداران زیادی دارد که کشورهای خاورمیانه مهمترین وارد کنندگان آلو خشک بخارا از کشورمان هستند.

آلو خشک بخارا به دلیل قیمت مناسب و مزه و طعم بسیار خوب در حجم بالایی مورد مصرف قرار می گیرد. از این رو خرید عمده آلو خشک بخارا برای مصرف کنندگان بسیار به صرفه است. حراج عمده آلو خشک بخارا نیشابور در بسته بندی های فله توسط شرکت خشکبار رایکا قیمت های بسیار پایینی را برای این محصول در پی داشته است.

از همین رو به تمام مصرف کنندگان آلو خشک پیشنهاد می شود تا این محصول را در حجم عمده برای دستیابی به قیمت پایین خریداری نمایند.

آلو خشک

فروش عمده آلو بخارا در بازار

امروز بازار فروش آلو بخارا در کشور رونق بسیار خوبی دارد. یکی از برندهایی که در عرصه تولید آلو خشک در کشور وارد شده شرکت خشکبار رایکا است که این محصول را با کیفیت بالایی عرضه می کند.

تولیدات این شرکت به دلیل بسته بندی های بسیار خوب و کیفیت سورتینگ عالی توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. شرکت خشکبار رایکا با عرضه مستقیم آلو خشک بخارا نیشابور به بازار واسطه ها را از خرید و فروش آلو خشک حذف کرده و این محصول را به قیمت کارخانه به بازار عرضه می کند.

فروش محصولات این شرکت رونق خوبی دارد و با یکبار خرید آلو بخارا از این شرکت به مشتری دائم آن تبدیل می شوید.

تولید آلو خشک بخارا در ایران

آلو خشک از قدیم توسط کشاورزان تولید می شده و آشپزان نیز غذاهای خوشمزه متنوعی را با این محصول درست می کرده اند. اما به دلیل خواص بالا و افزایش میزان مصرف آلوخشک در میان مردم در سالهای اخیر بسیاری از باغات ـولید میوه در کشور به تولید آلو مشغول شده اند.

نیشابور بیشترین میزان تولید آلو را در کشور دارد. از همین رو علاوه بر تامین نیاز کشور به الو خشک، صادرات آلو بخارا را به کشور های مختلف توسط شرکت های بازرگانی فعال در این شهر در دستور کار خود قرار داده است.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای دریافت آخرین لیست قیمت به روز آلو خشک بخارا و مشاوره در مورد صادرات آلو خشک به کشورهای مختلف می توانید با مشاورین فروش شرکت بازرگانی خشکبار رایکا در تماس باشید.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *