مرکز پخش و فروش آلو اسلایسی شابلون

مرکز پخش و فروش آلو اسلایسی شابلون

مرکز پخش و فروش آلو اسلایسی شابلون همینجاست. آلو شابلون از ارقام درشت دسته آلو ها میباشد که بصورت پوست کنده خشک و یا بصورت اسلایسی خشک میشود. آلو اسلایسی شابلون طعمی بسیار لذیذ و خوشمزه دارد که میتوان آنرا در محل کار و یا در منزل با چای یا دیگر خوراکی ها میل کرد. این محصول توسط شرکت خشکبار رایکا تولید و به سراسر کشور پخش میشود و همچنین میتوانید به قیمت عمده آنرا از این مجموعه خریداری کنید.

معرفی آلو اسلایسی شابلون

آلو اسلایسی شابلون مانند آلو بخارا بیشترین حجم تولید را در شهرستان نیشابور دارد که در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید میشود. این محصول بصورت ورقه ای توسط باغداران و یا با دستگاه های اسلایس میوه تولید میشود و بصورت کاملاً ارگانیک خشک میشود.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]آلو اسلایسی شابلون در بازار با نام چیپس میوه آلو شابلون نیز شناخته شده است که در تمامی فروشگاه های مواد غذایی و مراکز فروش خشکبار عرضه میشود.[/box]

مرکز پخش و فروش آلو اسلایسی شابلون

قیمت آلو اسلایسی شابلون

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تعیین کننده قیمت نهایی این محصول میباشد. کیفیت درجه یک آلو اسلایسی شابلون قیمت بالاتری نسبت به نوع درجه دو آن دارد، که طعم و رنگ آن عاملان اصلی تعیین قیمت این محصول میباشند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]قیمت آلو اسلایسی شابلون درجه یک و ممتاز در شرکت خشکبار رایکا ، هر کیلو 80،000 تومان میباشد. [/box]

مرکز پخش و فروش آلو اسلایسی شابلون

مرکز پخش و فروش آلو اسلایسی شابلون

مرکز پخش و فروش آلو اسلایسی شابلون مسیری ویژه ای را برای خریداران عمده این محصول رقم زده است. آلو اسلایسی شابلون از محصولاتی است که در بازار داخل و خارج بیشترین تقاضا را دارد.

تاجران و خریداران عمده این محصول سعی بر خرید بدون واسطه آلو اسلایسی شابلون دارند تا از نظر بسته بندی و دیگر موارد کمترین هزینه را پرداخت کنند.

شرکت خشکبار رایکا توانسته بوسیله اینترنت این محصول را با کمترین هزینه و زمان ممکن به دست مشتریان اصلی خود برساند و از این طریق نیز باعث رضایتمندی مشتریان شده است.

برای خرید آلو اسلایسی شابلون میتوانید با مدیریت این مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *