نرخ روز آلو خشک بخارا ممتاز و دستچین

فروش آلو خشک

نرخ روز آلو خشک بخارا ممتاز و دستچین چقدر است؟ آلو خشک های تولید شده در ایران چند نوع هستند و چرا قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است؟ خرید فله آلو خشک بهتر است یا خرید آلو خشک بسته بندی شده؟ آیا امکان خرید سریع آلو خشک از مرکز تولید آن بدون مراجعه به آن شرکت وجود دارد؟

در ادامه به انواع آلو خشک تولید شده در ایران اشاره خواهیم داشت.

لیست آلو خشک

انواع آلو خشک ایرانی

انواع مختلفی از آلو در ایران تولید شده که علاوه بر مصرف تازه خوری بصورت خشک شده نیز مورد مصرف قرار میگیرند. از نمونه های پر مصرف آلو خشک میتوان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  1. آلو بخارا
  2. آلو خشک سیاه
  3. آلو قرمز یا برقانی
  4. آلو زرد یا طلایی

در تصویر زیر نیز میتوانید شهر های عمده تولید کننده آلو خشک را مشاهده نمایید.

تولید آلو در ایران

کشور ایران با تولید سالانه 500 هزاز تن انواع آلو و گوجه سبز در رتبه پنجم جهان قرار دارد و از تولید کنندگان و صادر کنندگان عمده این محصول در جهان مخسوب میشود. این سطح زیر کشت علاوه بر رفع نیاز داخلی توانسته بیشتر نیاز کشورهای همسایه ایران را نیز بر طرف نماید.

  • پاکستان
  • امارات
  • هند
  • بنگلادش
  • عراق
  • قطر

از جمله عمده وارد کنندگان آلو خشک از ایران هستند.

نرخ روز آلو خشک بخارا

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در امر خرید و فروش آلو خشک دانستن نرخ روز این محصول و خرید به موقع آن از تولید کننده میباشد. معمولا نرخ روز آلو خشک بخارا در زمانهایی که میزان عرضه آن بالا میباشد بسیار مناسبتر و بصرفه تر بوده.

آلو خشکهای تولید شده در ایران دارای ارقام مختلف با روند فرآوری متفاوتی هستند. آلو خشک هایی که بصورت پوست کنده شده به بازار عرضه میشوند معمولا از نرخ بالاتری نسبت به آلو خشک های همراه با پوست برخوردار هستند.

معمولا یکی از روش های ارزانتر تمام شدن قیمت آلو خشک خرید بصورت فله است اما لازم بذکر است که برای مسیرهای طولانی آلو خشک حتما باید بصورت بسته بندی شده برای مشتریان ارسال شود تا آسیبی به آن نرسد.

این شرکت بازرگانی از جمله تولید کنندگان آلو خشک در ایران است که کار فروش این محصول را در سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن انجام میدهد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمامی محصولات ارسالی این شرکت همراه با ضمانت کفیت محصول میباشند.[/box]

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *