پخش و توزیع انواع آلوچه طلایی و آلوچه سیاه

صادرات آلو خشک سیاه

پخش و توزیع انواع آلوچه طلایی با آلوچه سیاه از مرکز و قطب اصلی تولید آن یعنی استان آذربایجان شرقی انجام می شود. پخش و فروش مستقیم انواع آلوچه با قیمت مناسب از طریق تولیدی های فعال صورت پذیرد.

بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان حوزه آلوچه و آلو خشک در سال های اخیر محصولات خود را به صورت مستقیم در سراسر کشور عرضه می کنند. این موضوع باعث شد تا محصولات با قیمت مناسب تری به دست مشتری و مصرف کننده برسد.

این موضوع در سفارشات خرید با حجم بالا خود را نشان می‌دهد و بسیاری از بازارهای عمده فروشی از این میان حذف شده‌اند. اما برای خرید جزئی و در حد کم توصیه می شود که به بازارهای عمده فروشی در شهر های مختلف مراجعه کنید.

در ادامه با یکی از فروشنده های معتبر در بازار آلوچه و و خشک ایران آشنا می شویم پس با ما همراه باشید.

فروش عمده آلو خشک

فروش آلوچه طلایی مرغوب مراغه

آلوچه طلایی یکی از بهترین انواع خشکبار تولید شده در استان آذربایجان و شهرستان مراغه است. آلوچه طلایی دارای رنگ زرد روشن است و از طعم  ترشی برخوردار می باشد که مورد استقبال مردم در شهرهای مختلف نیز قرار گرفته است.

برای تولید آلوچه طلایی نیاز است که آلوچه های رسیده را پس از جمع آوری از باغات با محلول تیزاب آغشته کرده و سپس در مقابل نور آفتاب آیا دستگاه خشک کن میوه خشک کنیم. میزان رطوبت آلوچه طلایی بستگی به مقدار ساعتی دارد که این محصول مورد خشک‌  شدن قرار میگیرد هرچه این ساعت کمتر باشد میزان رطوبت آلوچه  بالاتر است.

توزیع آلوچه طلایی و آلوچه سیاه درجه یک مراغه

آلوچه طلایی و آلوچه سیاه مراغه از پرفروش ترین محصولات خشکباری هستند که  در استانهای گرمسیری کشور بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.  استان‌های غربی کشور و استان های جنوبی از جمله خریداران عمده آلوچه طلایی هستند.

قیمت ارزان این آلوچه ها سبب شده تا  میزان فروش آنها نیز  بالا باشد.

آلوچه طلایی دارای تنوع رنگ بسیار خوبی است از همین رو برای تولید ترشک و لواشک هم از آنها استفاده می‌کنند.

خرید آلوچه جنگلی مرغوب

رایکا توزیع کننده عمده انواع آلوچه در ایران

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه توزیع انواع آلوچه و آلو خشک در کشور مشغول به فعالیت است مجموعه خشکبار رایکا می باشد.

در این شرکت انواع آلوچه و آلو خشک که تقاضای بالایی در بازار ایران و سایر کشورهای جهان دارند به صورت عمده با قیمتهای بسیار مناسب و بعضاً زیر قیمت بازار عرضه می شود.

از اصلی ترین و پرفروش ترین انواع آلوچه و آلو خشک تولید شده در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد آلوچه خشک طلایی آلوچه خشک سیاه آلو خشکه برقانی آلو خشک بخارا آلو خشک طرقبه و آلو خشک خوانساری اشاره نمود.

فروش عمده آلوچه جنگلی

پارامترهای تشخیص آلوچه طلایی مرغوب

در ادامه ویژگی‌هایی که در هنگام خرید آلوچه طلایی مرغوب که باید به آن توجه کرد و مهم هستند بررسی خواهیم کرد.

از اصلی ترین و مهمترین ویژگی آلوچه رنگ آن است رنگ آلوچه طلایی باید زرد روشن باشد. سایز آلوچه نیز معیار بعدی است که باید در مقایسه با انواع آلوچه دیگر مورد بررسی قرار گیرد. برخی دیگر از پارامترهای مهم در تعیین مرغوبیت آلوچه عبارتند از:

  • درصد رطوبت
  • میزان مواد خارجی برگ چوب و سنگ
  • درصد آلوچه دم دار
  • نوع بسته بندی
  •  به همه این موارد باید مورد بررسی قرار گیرند تا بهترین محصول با قیمتی مناسب خریداری شود.

فروش عمده آلوچه جنگلی

راه های ارتباطی مجموعه خشکبار رایکا

برای خرید آلوچه طلایی و آلوچه مشکی از شرکت خشکبار رایکا به صورت مستقیم راه های ارتباطی مختلفی در نظر گرفته شده است. تمامی این اطلاعات در بخش مشاوره و فروش سایت برای شما به صورت کامل و تفکیک شده قرار گرفته اما در صورتیکه با گوشی موبایل وارد سایت شده اید می توانید با کلیک بر روی گزینه تماس به صورت تلفنی و یا از طریق واتس آپ باما در ارتباط باشید.

کارشناسان فروش ما آماده هستند تا اطلاعات کامل و دقیق را در اختیار شما قرار دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

    • با سلا خدمت شما مشتری گرامی. کمترین حجم ارسال بار برای هر محصول 30 کیلو گرم میباشد. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *