بازار فروش عمده آلو سیاه با کیفیت

فروش آلو شابلون

آلو خشک


برداشت انواع آلوی با کیفیت مرغوب از جمله آلو سیاه از باغات ایران سبب شده تا بتوانیم این محصول را با قیمت های فروش بسیار مناسب و بصورت عمده به بازار عرضه کنیم. بازار فروش عمده آلو سیاه با کیفیت بسیار پر رونق بوده و این محصول توسط بازرگانی خشکبار رایکا با قیمتهای بسیار مناسبی به بازار عرضه می شود.

فروش اینترنتی آلو

تجارت خشکبار در کشور ما سابقه بسیار طولانی دارد و در حوزه صادرات آلو به دلیل تولید در حجم بالا ایران نسبت به سایر رقبا از مزیت بیشتری برخوردار است و سالانه مقادیر زیادی آلو خشک در تناژ مختلف به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی صادر می گردد.

یکی از دغدغه های بسیاری از تجار و صادرکنندگان آلو و همچنین فروشندگان این محصول در بازار تامین بار مورد نیاز خود در طول سال است. اما نکته قابل بیان این است که می توان به صورت اینترنتی نیز با مراکزی آشنا شد که این محصول را به صورت مستقیم و  بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار میدهند و این مراکز همیشه آمادگی تامین آلو خشک مرغوب و با کیفیت را همراه با انواع بسته بندی دارا هستند.

خرید بدون واسطه آلو سیاه از مرکز تولید

خرید بدون واسطه آلو سیاه فقط از طریق مراکز تولید آن امکان پذیر است از همین رو یکی از بهترین راه های اشنایی و تماس با این مراکز از سراسر کشور ارتباط اینترنمتی با این مراکز است.

سایت شرکت خشکبار رایکا این امکان را به خریداران خشکبار داده تا به صورت مستقیم با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل نمایند و نسبت به سفارش از انواع محصولات تولید شده شرکت اقدام نمایند.

در این نوع خرید و ارتباط گیری مشتری میتواند از دورترین مناطق با مشاورین شرکت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را خریداری نماید. معامله آلو با این شرایط در سراسر کشور امکان پذیر است.

آلو بخارا آفتابی

لیست قیمت آلو خشک سیاه ارزان

لیست قیمت کامل انواع آلو خشک و دیگر محصولات شرکت را میتوانید با تماس با مشاورین دریافت نمایید. لازم به ذکر است که به دلیل تغییر قیمتها در طول سال تمایه قیمتهای اعلام شده توسط مشاورین فروش به روز می باشد.

در مطالعه مقالات موجود در سایت میتوانید با مزایای استفاده از آلو خشک برای بدن اشنا شوید و نسبت به استفاده آن به صورت روزانه و در تمام غذاها اقدام نمایید. الو خشک یک چاشنی بسیار خوشمزه است که میل افراد خانواده را به خوردن غذا بیشتر میکند.

از آلو خشک میتوانید در تهیه انواع خورشتها، دسر ها، آبمیوه و تهیه ترشک و لواشک استفاده نمایید.

بازار فروش عمده آلو سیاه

فروشندگان عمده و در دسترس آلو سیاه در کشور نمایندگیها و سایتهای فروش آلو خشک میباشند که این محصول را در تناژ بالا و به صورت سورتینگ شده و بسته بندی شده به بازار عرضه میکنند. خرید و فروش آلو خشک به طور قطع در سال های اینده بیشتر خواهد شد لذا افرادی که قصد تجارت آلو خشک و کسب نام ونشان در این حوزه هستند از هم اکنون باید اقدام به اخذ نمایندگی از شرکتهای معتبر نمایند.

فروش آلو خشک فله و بسته بندی شده در کشور

همانطور که گفته شد شرکت خشکبار رایکا مایه محصولات خود را در واحد سورتینگ مجموعه سورت بندی نموده و تمام ضایعات آن را جدا مینماین و محصولی درجه یک به بازار عرضه می کند.

عرضه آلوخشک در شرکت به دو صورت بسته بندی شده و فله ای است که طبق سفارش مشتری انجام می پذیرد. بسته بندیها میتواند با نام و نشان خود مشتریان باشد.

قیمت آلو سیاه فله ای در کشور

قیمت آلو خشک در شرکت خشکبار رایکا با توجه به کیفیت آن مشخص و تعین میگردد. در این شرکت آلو سیاه با توجه به حجم خرید مشتریان تا حد امکان با کمترین قیمت عرضه میشود. نوع بسته بندی و میزان ریزی و درشتی و همچنین افتابی یا دودی بودن آلو ها از عوامل موثر در قیمت آلوها میباشند.

عرضه آلو سیاه در تمام طول سال در شرکت خشکبار رایکا در حجم های مختلف انجام پذیرفته و مشاورین فروش شرکت آماده پاسخگویی به تمام سوالات خریداران در تمام روزهای هفته میباشند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]بدون هیچگونه نگرانی و با اعتماد کامل آلو خشک را از شرکت خشکبار رایکا خرید نمایید. تمام محصولات شرکت به صورت ضمانت شده برای مشتریان ارسال میشود.[/box]

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *