مرکز فروش عمده آلو خشک صادراتی نیشابور

فروش عمده آلو خشک صادراتی

شهرستان نیشابور از بزرگترین تولید کنندگان آلو خشک در کشور است و محصول آلو خشک این شهرستان به کشورهای مختلف صادر می شود. مرکز فروش عمده آلو خشک صادراتی نیشابور با عرضه بدون واسطه آلو خشک صادراتی با قیمت ارزان و مناسب آماده همکاری با تاجران و خریداران عمده در طول سال می باشد.

آلو خشک به دلیل طعم بسیار خوب و خواص بی نظیری که دارد در اکثر غذاها و خورشت ها و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که اکثر مردم جامعه که در هر کشور با خواص این محصول آشنایی دارند از همین رو روز شاهد این هستیم که میزان مصرف آلو خشک در سراسر  جهان در حال افزایش است.

قیمت آلو خشک صادراتی با توجه به میزان کیفیت آن و همچنین نوع بسته بندی آن مشخص می شود که برای هر مشتری می‌تواند متفاوت باشد.

فروش عمده آلو خشک صادراتی

روش های خشک کردن آلو خشک برای صادرات

اگر صادرکننده محصولات خشکباری از جمله آلو خشک بوده باشید متوجه شده‌اید که نوع سفارش کشور های مختلف با یکدیگر متفاوت است و ممکن است کشوری خواهان خرید آلو خشک گوگردی و یا تیزابی باشد و کشوری دیگر اگر خواهان خرید آلو خشک آفتابی و ارگانیک باشد. از همین رو باید در سفارش محصول به کارخانه به این موضوع توجه داشته باشید که با توجه به بازار هدف آن کشور آلو خشک موردنیاز آن بازار را خریداری نمایید.

با توجه به مطالب گفته شده آلو خشک به سه مدل آفتابی گوگردی و تیزابی در ایران تولید می‌شود الو خشک آفتابی یا ارگانیک آلو خشکی است که در تولید آن از هیچ گونه ماده افزودنی و نگهدارنده استفاده نشده است و به صورت طبیعی آلو پس از جمع آوری از باغات به صورت پوست کنده شده و یا همراه با پوست خشک شده است.

در زمینه آلو خشک گوگردی باید گفت این محصول در استان خراسان رضوی تولید می شود و به آلو بخارا آن نیز شهرت دارد. برای تولید این محصول در ابتدا آلو های جمع آوری شده از باغات را پوست می گیرند و بر روی سبد های توری قرار می دهند  و وارد محفظه ای که دود گوگرد در آن جریان دارد وارد می‌کنند پس از حدود یک الی دو ساعت آلوها به دود گوگرد آغشته شده و فرآوری می شود و سپس در مقابل نور آفتاب و یا در دستگاه خشک کن به میزان مشخص شده خشک می شود.

خشک کردن آلو تیزابی که از محصولات استان آذربایجان شرقی و غربی می‌باشند به اینگونه است که در ابتدا آلو های جمع آوری شده از باغات را در محلول تیزاب قرار می دهند تا تا پوست آن نازک شده و سپس از محلول بیرون می کشند و در مقابل نور افتاب و یا در دستگاه خشک کن میوه خشک می نماید.

از تمام این محصولات برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود فقط باید ببینید که کشور مورد نظرتان دارای چه نوع سلیقه غذایی است تا در هنگام فروش محصول به مشکل برخورد نکنید و بتوانید یک بازار بزرگ و جدید را برای خود به دست بیاورید.

فروش عمده آلو خشک صادراتی

کشورهای وارد کننده آلو خشک از ایران

همانطور که گفته شد ایران کشوری بزرگ در زمینه تولید انواع آلو می باشد و در این زمینه دارای رتبه جهانی است از همین رو با توجه به حجم بالای تولید اکثر آلو خشک های تولید شده در ایران به کشورهای دیگر ارسال می شود. از جمله کشورهایی که بیشترین میزان صادرات آلو خشک به آنجا  انجام می شود عبارتند از:

  • کشورهای همسایه ایران نظیر پاکستان
  • امارات
  • قطر
  • عراق
  • ترکیه
  • آذربایجان
  • روسیه
  • کشورهای دوردست تر شامل کشورهای هند
  • بنگلادش
  • عربستان
  • کانادا
  • استرالیا
  • امریکا و برخی از کشورهای اروپایی.

در این بین کشورهایی که دارای آب و هوای گرم هستند ترجیح می دهند تا آلو بخارای تولید شده در استان خراسان رضوی را مورد استفاده قرار دهند. چراکه آلو بخارا دارای خواص سرد کننده و خنک کننده می باشد و دمای بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. شربت آلو بخارا از مهمترین شربت هایی است که در کشور های عربی مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

کشورهایی که دارای آب و هوای سردتر هستند نیز ترجیح می دهند تا آلو خشک تیزابی را مورد مصرف قرار دارد و این محصول با ذائقه مردم آن کشورها همخوانی بیشتری دارد. کشورهای اروپایی نیز به دلیل اهمیت دادن به به سلامت غذایی محصولات کشاورزی ترجیح می دهند تا تا از آلو خشک های آفتابی و ارگانیک در وعده های غذایی خود استفاده کنند.

فروش عمده آلو خشک صادراتی

توزیع بی واسطه آلو خشک صادرات

تاجران و خریداران عمده آلو خشک به دنبال مجموعه هستند که بتوانند آلو خشک را از آن مجموعه بدون واسطه در حجم بالا و در تمام طول سال با قیمتهای بسیار مناسب و ارزان خرید نمایند.

از همین رو شرکت ما ما تمام سعی خود را کرده است تا آلو خشک را در کیفیت های بالا از کشاورزان خریداری نماید و پس از سورتینگ و بسته بندی در اختیار خریداران و تاجران قرار دهد.

همکاری مستقیم با کشاورزان و تولیدکنندگان اصلی آلو خشک در استان خراسان رضوی و استان های آذربایجان شرقی و غربی سبب شده تا محصولات این شرکت با قیمت های بسیار ارزان آن بدون واسطه به دست مشتریان برسد برای دریافت قیمت روز انواع آلو خشک محصولات دیگر این شرکت می توانید با مشاورین ما در این مجموعه در تمام روزهای هفته تماس حاصل نمایید.

فروش عمده آلو خشک صادراتی

مرکز خرید آلو خشک صادراتی با قیمت ارزان

آلو خشک به عنوان یک چاشنی بسیار خوشمزه در اکثر غذاها و خورشت ها مخصوصاً خوراک مرغ و کوفته مورد استفاده قرار می گیرد و سبب می‌شود تا اشتهای افراد خانواده نسبت به خوردن این غذاها بسیار بالا باشد اگر مردم بتوانند آلو خشک را به صورت روزانه مصرف کنند به خاطر داشتن خواص بی نظیر این محصول که شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی می شود بسیاری از نیازهای بدن می تواند از این طریق تامین شود.

از دیگر خواص مهم آلو خشک بسیار مورد تاکید پزشکان و اطبای طب سنتی است خاصیت ملین بودن این محصول می باشد. با خوردن آلو خشک در طول روز می توانید به هضم بهتره غذاها در دستگاه گوارش کمک نمایید و هیچگاه دچار بیماری یبوست نشوید.

شرکت خشکبار رایکا از بزرگترین این تامین کنندگان آلو خشک در کشور است و انواع محصولات آلو را با قیمتهای بسیار مناسب و ارزان به مشتریان خود عرضه می کند. قدرت تامین بالای آلو خشک با کیفیت مشخص برای تاجران و خریداران عمده در طول سال از مهمترین مزایای همکاری با این شرکت می باشد.

برای اینکه بتوانید از شرایط همکاری با این شرکت آگاه شوید و لیست محصولات این شرکت را همراه با قیمت های آن دریافت نمایید می توانید به صورت تلفن تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید. مشاوران ما می‌توانند در زمینه صادرات آلو خشک نیز اطلاعات مفیدی را به شما ارائه دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *