قیمت آلو خشک سیاه صادراتی

صادرات آلو بخارا به هند

آلو خشک سیاه صادراتی از بهترین و خوشمزه ترین انواع آلو خشک های تولید شده در استان آذربایجان شرقی است که در حجم های بسیار بالایی تولید شده و صادرات آن نیز بصورت عمده انجام می پذیرد.

آلو خشک سیاه صادراتی

آلو خشک سیاه صادراتی

آلو خشک از جمله محصولاتی است که به دلیل داشتن طعم بسیار خوب امکان استفاده از آن در غذا ها و خورشت های مختلف وجود دارد و سبب خوشمزه تر شدن آنها می شود.

آلو خشک سیاه دارای مواد معدنی و ویتامین های گوناگون است که می تواند نیاز بدن را به مواد مغذی به میزان قابل توجهی بر طرف نماید.

خورشت آلو از جمله خورشت های بسیار پرطرفدار در بین ایرانیان است که از گذشته تا به امروز طبخ ن در استان های مختلف ایران به روش های گوناگون صورت می پذیرفته است.

بر طبق مطالاعات انجام شده آلو خشک دارای مقادیر بالایی از کلسیم و فیبر است که برای رشد کودکان و همچنین عملکرد بهتر دستگاه گوارش مفید می باشد.

آلو خشک سیاه صادراتی

ویژگی های آلو خشک سیاه صادراتی

این محصول در سایز های مختلفی تولید می شود که از طول یک سانتی متر تا طول سه سانتی متر متفاوت می باشد و دارای ابعاد کوچک، متوسط و درشت است.

طعم آلو خشک سیاه ملس بوده که می توان از آن بصورت تنقلات خوری در میان وعده ها برای دریافت انرژی مورد نیاز بدن جهت انجام کار های مختلف استفاده کرد.

هسته آلو با توجه به سایزی که دارد نسبتا کوچک بوده و به گوشته آلو چسبیده است.

رنگ این محصول همانطور که از نامش پیداست تیره و سیاه بوده و به همراه پوست آلو مورد خشک شدن قرار می گیرد.

شما می توانید قبل از خوردن آلو پوست آن را جدا کنید و بعد مورد مصرف قرار دهید که البته پوست این محصول نیز دارای مواد معدنی می باشد.

آلو خشک سیاه صادراتی

خرید آلو خشک سیاه صادراتی

برای خرید آلو خشک سیاه صادراتی باید حتما از طریق شرکت های معتبر و بزرگ تولید کننده این محصول اقدام نمایید که امکان تامین جنس صادراتی را دارند.

حتما این محصول را از شرکتی خریداری نمایید که قدرت تامین بالایی دارد و می تواند آن را با کیفیت مشخص در تمام طول سال تامین کند.

تا حد امکان از تولید کننده بخواهید که آلو خشک سیاه را بصورت بسته بندی شده به شما تحویل دهد که در حال حاضر این محصول در بسته بندی های 5 کیلو و 10 کیلو گرم قابل تامین می باشد.

قبل از خرید محصول حتما از کیفیت آن اطمینان به عمل آورده شود و در ابتدا نمونه محصول دریافت گردد و سپس محصول بصورت عمده خریداری شود.

آلو خشک سیاه صادراتی

قیمت آلو خشک سیاه صادراتی

قیمت آلو خشک سیاه صادراتی با توجه به کیفیت آن و همچنین نوع بسته بندی مشخص می گردد و امکان تغییر آن در طول سال به علت نوسان در میزان عرضه و تقاضا وجود دارد.

در حال حاضر قیمت این محصول در بازه 40 تا 60 هزار تومان قرار دارد.

این مجموعه کار تهیه و تامین انواع آلو خشک را در حجم بالا برای مشتریان خود در بازار داخلی و بازار های صادراتی سایر کشور ها انجام می دهد.

برای دریافت قیمت دقیق و همچنین خرید آلو خشک با قیمت های رقابتی می توانید هم اکنون با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *