قیمت ویژه آلو خشک تیزابی صادراتی


شرایط صادرات آلو خشک به کشورهای همسایه بسیار خاص می باشد ولی بازرگانان و فعالان اقتصادی در این حوزه از آلو خشک صادراتی خورشتی برای صادرات به خوبی استفاده می کنند و به راحتی می توانند آن را صادر کنند. و بیشترین صادرات آلو خشک به کشور هندوستان صورت می گیرد .حجم قابل توجهی از از آلو خشک خورشتی ایران به هندوستان صادر شده است.

قیمت ویژه آلو خشک تیزابی صادراتی

نقاط قوت آلو خشک صادراتی چیست؟

نقاط قوت آلو خشک صادراتی چیست؟ برای صادرات آلو خشک باید بدانند که بیش تر چه نوعی برای صادرات بهتر است و کدام یک از آلو خشک متقاضی بیشتری دارند معمولاً آلو خشک طلایی و سیاه طرف داران بسیاری دارد و آلو بخارای دودی آلو کالیفرنیا، آلو شمس، آلو حاج حسنی دودی از آلوهای آلو خورشتی های صادراتی به حساب می آیند. صادرات هر چیز باید بسته‌بندی آن توجه شود در مورد بسته بندی آلو خورشتی صادراتی می توان انواع مختلف آن را به خریداران عرضه کرد.

با پیشرفت دستگاه و تجهیزات انواع مختلف از بسته بندی های کاسه گران و کارتونی در ایران برای استفاده های مختلف وجود دارد. در بسته بندی های سالم صادراتی معمولاً از کاسه های پلاستیکی ۱۰۰ تا ۷۰۰ گرمی استفاده می شود این محصول یک، دو و سه کیلو گرمی بسته بندی های کیلویی، نیم کیلوگرمی و نهایت بسته بندی های خاص برای مشتریان خاص که سفارش ویژه‌ای داده‌اند موجود است.

کشور ما در واقع تولید کننده ارقام بالایی از آلو بخارای مرغوب در دنیا می باشد که از سایر رقبا در این زمینه پیشی گرفته است. با یک تحقیق ساده می توان دریافت که آلوی سیاه خشک و با پوست در دنیا بیشترین مصرف را دارد و همین دلیل آلوی خشک سیاه بیشترین صادرات را به کل دنیا شامل می شود. درصد صادرات آلو خشک ایران تقریباً نیمی از آمار صادرات آلو خشک در جهان به حساب می‌آید یعنی صادرات آلو خشک ایران مقیاس جهانی دارد.

فروش آلو خشک صادراتی فله

فروش آلو خشک صادراتی فله فروش آلو صادراتی امروزه به آسانی صورت می گیرد و مانند زمان های گذشته دشوار نیست. برای خرید این محصول نیاز به حضور مستقیم نیست می توانید این محصول را از طریق سامانه ی اینترنتی و شماره تماس ما سفارش دهید تا در کم ترین زمان برای شما ارسال گردد. قیمت آلو خشک در مقایسه با سایر محصولات مناسب تر است. این محصول کارایی های زیادی دارد و از سوغات ایران به حساب می آید.

آلو خشک علاوه بر طعم بی نظیری که دارد منبع غنی از مواد معدنی مفید بدن و ویتامین های فراوان می باشد به عنوان مثال شامل تمامی ویتامین های گروه b می شود ازجمله املاحی که در این میوه‌ی خوش مزه وجود دارد آهن، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، فسفر، منگنز و مس می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *