تجارت آلو بخارا صادراتی و مرغوب نیشابور

تجارت آلو بخارا

تجارت آلو بخارا صادراتی و مرغوب نیشابور توانسته ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور داشته باشد و در این بین نیز کشاورزان و تولید کنندگان از مزایای صادراتی آن بهره های فراوانی میبرند که از جمله آنها میتوان فروش این محصولات با قیمت بسیار مناسب را نام برد.

آلو بخارا نیشابور در سطح گسترده ای در باغات این شهرستان کشت شده و همین تولید بالا سبب شده تا امکان صادرات آن در مقادیر مختلف فراهم باشد.

خرید آلو بخارا

انتخاب بازار هدف

یکی از مسائلی که سبب موفقیت در صادرات یک محصول میشود انتخاب درست بازار هدف برای آن محصول میباشد. در اختیار داشتن اطلاعات کافی در مورد بازار کشور هدف میتواند کمک شایانی در امر فروش محصول در آن کشور بنماید و کمک موثری برای تسریع در رسیدن به اهداف تجاری به شمار می رود.

اطلاعات کافی سبب میشود تا شما معایب و مزایای بازار های مختلف را بشناسید و با بررسی دقیق آنها بتوانید بهترین و جذابترین بازار را انتخاب کرده و سپس اقدام به صادرات کالای خود نمایید.

هنگامی که بازار هدف خود را انتخاب کردید گام دوم اینست کا یک کاتالوگ از محصولات خود تهیه کنید و برای بازاریابی موثر در بازار هدف اقدام نمایید.

فروش آلو خشک خورشتی

تجارت آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا میتواند یکی از گزینه هایی باشد که تجارت آن برای شخص صادر کننده سود بالایی را به همرا خواهد داشت. و از آنجایی که محصول آلو بخارا محصولی است بسیار پر طرفدار و مصارف زیادی نیز دارد فروش آن نیز بسیار راحت و آسان میباشد.

از جمله کشورهایی که خواهان آلو بخارا هستند و به نوعی میشود گفت که این محصول در این کشورها طرفداران زیادی دارد و به خوبی جواب داده است میشود به کشورهای:

  • هند
  • پاکستان
  • امارات
  • بنگلادش
  • عراق
  • قطر
  • کویت

اشاره نمود.

شرکت بازرگانی رایکا یکی از شرکتهای فعال در زمینه صادرات آلو بخارا است و در این حوزه تجارب خوبی را توانسته کسب نماید.

منبع: آلو بخارا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *