تجارت اینترنتی آلو بخارا و آلو خشک


به دلیل تقاضای بالای آلو بخارا و آلو خشک ایرانی در داخل و خارج از کشور افراد زیادی دست به تولید و تجارت این خشکبار نمونه ایرانی نموده اند. تجارت اینترنتی آلو بخارا و آلو خشک نیز با توجه به گسترش ارتباطات مجازی و همچنین افزایش میزان کاربران اینترنتی در کشور در حال افزایش میباشد.

در تجارت یک محصول کشاورزی توجه به کیفیت و نوع بسته بندیآن بسیار مهم است و جزو عوامل اصلی دربازاریابی آن محصول محسوب میشود. علاوه بر این هر کالایی که به صادرات میرسد معرف کشور تولید کننده خود میباشد و میتواند در بین مدم کشور مقصد چهره خاصی را از کشور تولید کننده خود نشان دهد.

از همین رو باید سعی شود تا محصولات باکیفیت را تهیه و تولید نمود تا مایه سر بلندی کشور عزیزمان شویم.

قیمت آلو خشک

بازار جهانی آلو خشک

آلو خشک تولید شده در ایران دارای انواع مختلفی است که هر کدام از این مدل ها برای صادرات به بازارهای مختلف جهانی مورد استفاده قرار میگیرد.

آلو خشک مرغوب صادراتی دارای سایز متوسط  و درشت بوده و از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردار است. اما آلو خشک های معمولی دارای سایز متوسط و متوسط به پایین هستند و قیمت های آن نیز نسبت به نمونه های مرغوب بسیار پایین‌تر است.

آلو خشک با کیفیت و مرغوب دارای بالاترین قیمت بوده و برای بازارهای جهانی کیفیت محور مناسب است.

در صورتی که قصد دارید در بازارهای اروپایی فعالیت نمایید آلو خشک بخارا مرغوب بهترین گزینه می باشد اما بازارهایی همچون بازار هند و پاکستان، کشش آلو خشک با کیفیت را نداشته و می بایست از آلو خشک های معمولی تر و با درجه کیفی پایین‌تر برای صادرات استفاده نمود.

تجارت اینترنتی آلو بخارا و آلو خشک

با توجه به گسترش فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی در سطح جهان تجارت نیز از این امر بی بهره نبوده و بسیاری از کشورهای سطح اول جهان به خرید و فروش های اینترنتی بهای زیادی داده و اکثر محصولات خود را در بازارهای داخلی و صادراتی به همین شکل به فروش می رسانند.

آلو بخارا و آلو خشک نیز از جمله محصولاتی هستند که تجارت اینترنتی آنها می تواند رونق بسیار خوبی داشته باشد و چه بسا که از این طریق خریداران می‌توانند با تولید کنندگان اصلی این محصول ارتباط برقرار کرده و دست دلالان و واسطه ها را از بازار کوتاه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • با سلام از محصولات شما خریداری کردم بجز موارد اندکی باقی محصول کیفیت خوبی داشت. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *