تهیه آلو خشک خورشتی

خرید آلو خشک

خرید انواع آلو خشک نیشابور


آلو خشک خورشتی را میتوان بصورت مستقیم و با هزینه بسیار پایین از مراکز تولید عمده این محصول تهیه و مورد استفاده قرار داد. تهیه آلو خشک خورشتی میتواند بسیار آسان باشد اگر با مراکز عمده تولید عمده آن در تماس باشید. آلو خشک خورشتی مصرف بسیار بالایی در استانهای مختلف کشور دارد. جهت تهیه آلو خشک خورشتی با مشاورین این مرکز در تماس باشید.

آلو خشک خورشتی چگونه باید باشد؟

آلو خشک خورشتی معمولا نسبت به آلوهای دیگر از سایز ریزتری برخوردار بوده و از قیمتهای کمتری نیز برخوردار است. یکی از انواع آلوی خشک شده که میتوان از آن در تهیه انواع خورشتها استفاده نمود آلو خشک بخارا شهرستان نیشابور است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و طعم و رنگ آن نیز بسیار بازار پسند و محبوب میباشد.
محصول نامبرده یکی از انواع خشکبار است که به میزان بسیار بالایی به کشورهای دیگر صادر میشود.

چگونگیه تهیه آلو خشک خورشتی را با قیمت ارزان بخریم؟

یکی از روشهای مرسوم برای تهیه جزئی آلو خشک و دیگر اقلام خشکباری تهیه آن از مراکز فروش آن در سطح شهر میباشد. اما اگر قصد تهیه عمده این محصول را دارید و خریدآلو خشک را در تناژ انجام میدهید بهترین راه خرید از تولید کننده آلو خشک خورشتی میباشد.

در خریدهای حجم بالا تولید کننده محصول خود را با قیمتهای بسیار ارزان به مشتریان عرضه میکند که باعث سود آوری بیشتر برای خریداران میشود. اگر مکان نگهداری آلو را دارید پیشنهاد ما خرید آلو خشک در حجمهای بالا در فصل تولید میباشد.

یکی از شرکتهای شناخته شده در زمینه تولید آلو خشک، شرکت بازرگانی خشکبار رایکا میباشد که کار تولید و صادرات الو خشک را به صورت حرفه ای انجام میدهد. نکته حائز اهمیت برای این این شرکت این است که کار تولید و فروش آلو خشک را در حجمهای بالا انجام میدهد لذا قیمت آلو خشک در این شرکت نسبت به کیفیت آن بسیار بالا میباشد.

بسته بندی آلو خشک چگونه باید باشد؟

آلو خشک از جمله خشکباری است که صاردات آن بیشتر به صورت فله در بسته بندی های 5، 10، 20 و 30 کیلو گرمی انجام میپذیرد. اما باید توجه داشت که به خاطر مسیرهای طولانی در صادرات باید بسته بندیها استاندارد و کاملا مستحکم باشند تا در طول مسیر اتفاقی برای آلو خشکها پیش نیاید.

مکان نگهداری آلو ها باید دارای دمای بین 15 ال 18 رجه سانتی گراد باشد تا آلو خشک دچار ترشیدگی نشود.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]بهترین راه برای آگاهی از نحوه صاردات آلو و بسته بندی آن ارتباط با مشاورین فروش شرکت بازرگانی خشکبار رایکا میباشد.[/box]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *