تهیه و توزیع آلو خشک نیشابور در مازندران

آلو خشک درجه یک

آلو خشک درجه یک صادراتی


آلو خشک نیشابور یکی از معروف ترین و مشتری پسندترین انواع آلو خشک تولید شده در ایران میباشد که طرفداران بسیار زیادی در استانهای شمالی کشورمان مخصوصا مازندران دارد که تهیه و توزیع آن در این استان توسط این مرکز باکیفیت بالا و قیمتهای بسیار مناسبی انجام میپذیرد. تهیه و توزیع آلو خشک نیشابور در مازنداران در تمام طول سال توسط بازرگانی خشکباررایکا انجام می شود.

رستورانها مشتری اصلی آلو خشک نیشابور

مراکزی مانند رستورانها و مراکز تهیه غذا از مشتریان دائم آلو خشک نیشابور هستند و این مرکز نیز همواره سعی نموده تا انواع آن را با قیمت و کیفیت مناسبی در اختیار این عزیزان قرار دهد. تامین مایحتاج این مراکز اگر توسط مراکز معتبر تولید و بسته بندی آلو خشک انجام  پذیرد این همکاری میتواند به یک همکاری دائمی تبدیل شود زیرا این مراکز به دلیل تولید عمده آلو خشک هیچگونه محدودیتی از لحاظ نوع , کیفیت و بسته بندی ندارند و محصولی مرغوب را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.

تهیه و توزیع آلو خشک نیشابور

آلو خشک یکی از انواع خشکبار تولید شده در نیشابور است که در سطح وسیعی تهیه و توزیع آن انجام مپذیرد. شرکت بازرگانی خشکبار رایکا مدت زمان طولانی است که انواع آلو خشک نیشابور را تهیه و با بسته بندی های مختلف و زیبا و با قیمتهای بسیار مناسب بصورت عمده در بازار کشور عرضه میکند.

یکی از بهترین انواع آلو خشکهای تولید شده در این شرکت آلو خشک خورشتی یا همان آلو بخارا میباشد که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این محصول بیشتین فروش را در شهرهای شمالی کشور از جمله استان مازنداران دارد. خورشت آلو مهمترین غذایی است که با استفاده از آلو بخارا تهیه میشود.

نکات مهم در خرید آلو خشک خورشتی

  • سعی شود خرید آلو خشک نیشابور از مراکز معتبر انجام شود چرا که برخی افراد سود جو با رنگ دهی به آلو های بی کیفیت و کهنه آنها را با قیمت پایینی به جای آلو بخارا مرغوب نیشابور به بازرا عرضه میکنند. این آلو ها به دلیل ایجاد نگ مصنوعی در آنها میتوانند بسیار مضر باشند.
  • سعی در خرید آلو خورشتی از نمونه های ریزتزی استفاده شود چراکه در هنگام پخت وپز سایز آن بسیار درشت نمیشود.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی خشکبار رایکا با استفاده از کادری مجرب در تهیه انواع الو خشک بهترین محصول را با تضمین کیفیت آن برای مشتریان خود ارسال مینماید. لذا جهت کس مشاوره های بیشتر میتوانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.[/box]

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *