تولید آلو خشک خورشتی خرو نیشابور


آلو خشک خورشتی خرو نیشابور یکی از محصولات پر تولید و پرطرفدار میباشد که مصرف آن را در انواع خورشتهای ایرانی شاهد هستیم. تولید آلو خشک خورشتی خرو نیشابور در اواخر تابستان و اوایل مهر ماه صورت میگیرد. شرکت خشکبار رایکا از جمله شرکتهای فعال در زمینه تولید و عرضه مستقیم آلو خشک نیشابور به تمام نقط کشور می باشد.

آیا از خاصیت زد باکتری بودن آلو خشگ آگاهی دارید؟

در بسیاری از خورشتهایی که با گوشت تهیه میشوند امکان استفاده از آلو وجود دارد. استفاده از این خشکبار خطر ابتلا به آلودگی در گوشتها را بسیار پایین می آورد. به گونه ای که طبق گفته محققین امر تا 90 درصد با استفاده از این محصول میتوان مانع رشد میکروبها در غذا شد.

علاوه بر این آلو خشک سرشار از مواد معدنی و ویتامین است که به سلامتی بدن کمک بسیاری می نماید. این محصول انرژی زا بوده و میتوان قبل از انجام حرکات ورزشی از آن استفاده نمود.

فروش آلو بخارا نیشابور

تولید آلو خشک خورشتی خرو نیشابور

نیشابور یکی از شهرهای حاصلخیز استان خراسان رضوی میباشد و از همین رو بیشترین تعداد روستا و باغات را در استان به خود اختصاص داده است. بیشتر تولیدات باغی این شهرستان آلو است که مرکز تولید آن روستای بزرگ خرو در بیست کیلو متری شهرستان نیشابور به سمت مشهد میباشد.

تولید آلو خشک خورشتی مهمترین منبع درآمد روستاییان در این روستا میباشد. تولیدات آلو خشک نیشابور به تمام نقط کشور و همچنین به کشورهای پاکستان، هند و امارات صادر میشود.

آلو خشک آفتابی

از کجا میتوان آلو خشک خورشتی خرو را خرید نمود؟

خرید آلو خشک اگز از مرکز تولید آن انجام گیرد میتواند با قیمتهای بسیار مناسبی نیز همراه باشد. البته قیمت خرید عمده آلو خشک بسیار ارزانتر از خریدهای جزئی میباشد.

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا با قرار داشتن در شهرستان نیشابور انواع آلو خشک این شهرستان را در واحد کارگاهی مجموعه سورتینگ نموده و بصورت بسته بندی شده در وزن های مختلف به بازار عرضه میکند. جهت خرید آلو خشک با قیمت ارزان و کیفیت بالا میتوانید با مشاورین ما در این شرکت تماس حاصل نمایید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]خرید و فروش عمده آلو خشک بخاطر قیمتهای بسیار مناسبی که دارد میتواند برای خریداران دارای حاشیه سود بسیار خوبی باشد و مشتریان نیز رضایت کامل را از قیمتها خواهند داشت.[/box]

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *