خرید آلو خشک از محل تولید

خرید آلو خشک از محل تولید

خرید آلو خشک از محل تولید میتواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که خواهان خرید عمده این محصول اند و میتوانند نوع آلو خشک را انتخاب و در دو نوع درجه کیفی آنرا خریداری کنند. شهر نیشابور از مناطق تولید آلو خشک بحساب می آید که بیشترین تولید را نیز به خود اختصاص داده است و حتی به شهرت جهانی نیز دست پیدا کرده است.

آلو خشک دارای طعم ، سایز و حتی قیمت مختلف از هم دارد که در بازار فروش خشکبار عرضه میشود. خرید آلو خشک از شرکت تولیدی خشکبار میتواند باعث حذف واسطه و دلال شود و از قیمت آن بکاهد و ارزانتر از بازار برای مشتریان و فعالان اقتصادی باشد. یکی از همین شرکت ها شرکت بازرگانی خشکبار رایکا میباشد که توانسته انواع آلو خشک به قیمت مناسب عرضه کند.

پخش عمده آلو خشک بخارایی

چگونگی تولید آلو خشک

با چه روشی آلو خشک را تولید میکنید ؟ این سوالی است که اکثر مشتریان از ما سوال میکنند. چند مدل آلو خشک داریم که به روش های مختلف خشک میشوند:

  1. آلو دودی
  2. آلو بخارا
  3. آلو آفتابی
  4. آلو تیزابی

این چهار روش از مداوم ترین روش هایی است که باغداران و شرکت های تولیدی از آن ها استفاده میکنند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]مهمترین آن روش آفتابی میباشد که قیمت بالاتر و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به دیگر روش های ذکر شده دارد [/box]

قیمت آلو خشک نیشابور

آلو خشک نیشابور به دلیل تنوع بالا دارای قیمت های متفاوتی میباشد. همچنین نوع کیفیت آلو خشک نیز قیمت متفاوتی دارد. اغلب کارخانه های تولید فراوردهایی ماننده تولید آبمیوه ، ترشک و لواشک بیشتر نوع درجه دو آنرا خریداری میکنند که قیمت پایین تری نسبت به نوع درجه یک دارد. نوع درجه یک آلو خشک نیز بیشتر برای صادرات و مراکز فروش مواد غذایی و خشکبار فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای اطلاع از قیمت آلو خشک درجه یک و درجه دو میتوانید از مدیریت فروش شرکت بازرگانی خشکبار رایکا کمک بگیرید. [/box]

خرید آلو خشک از خشکبار رایکا

برای خرید عمده و یا جزئئ و حتی صادرات آلو خشک میتوانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید. مشتریان گرامی میتوانند به صورت اینترنتی و با مراجعه به این سایت و یا بصورت حضوری محصول خود را در حجم مورد نظر خود از این شرکت خریداری کنند. بعد از سفارش آلو خشک ، محصول سریعاً آماده بسته بندی و ارسال میشود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *