خرید آلو بخارا خورشتی


آلو بخارا در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود که هرکدام از آنها دارای رنگ, طعم و سایز متفاوت از یکدیگر میباشند که از جمله آنها میتوان به آلو خورشتی, آلوی حاج حسنی, آلوی طرقبه ای, آلوی کبرایی(ویژه), آلوی شابلون(کالیفرنیا) و آلوی شوقانی  اشاره کرد که در ادامه به ویژگیها و تفاوت این محصولات با یکدیگر میپردازیم.

برای خرید آلو بخارا خورشتی می توانید با مشاورین فروش شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تماس حاصل نمایید و با ارزانترین قیمت آلو بخارا را خرید نمایید.

خرید آلوی رسمی یا خورشتی

آلو رسمی یکی از بهترین انواع آلو خشک نیشابور است که بیشترین مقدار تولید را به خود اختصاص داده است. از آلو رسمی با نام های خورشتی و آلو بخارا نیز یاد میشود. خرید آلو رسمی می تواند در تمام طول سال انجام پذیرد و هیچگونه محدودیتی ندارد.

ویزگی های آلوی رسمی یا خورشتی: دارای سایز کوچک تری نسبت به سایر آلوها میباشد و دارای رنگ طلایی مایل به قرمز و طعمی ملس دارد. همه ساله مقادیر فراوانی از این محصول به کشورهای هند, پاکستان, عراق و امارات متحده عربی صادر میشود. این محصول در بسته بندی های 5، 10 و 30 کیلو گرم داخلی و صادراتی عرضه می شود.

 

خرید آلو حاج حسنی

آلو حاج حسنی نیز در نیشابور در مقدار بالایی تولید میشود الو حاج حسنی جزو انواع لوکس الو محسوب شده و خریداران خارجی و همچنین شهرهای بزرگ کشور از طرفداران این محصول می باشند.

خرید آلو حاج حسنی نیز هیچگونه محدودیتی نداشته و به راحتی در تمام طول سال می توانید آن را از این شرکت خریداری نمایید.

ویزگی های آلوی حاج حسنی: دارای سایزی بزرگ و کشیده میباشد که برای استفاده بصورت تنقلات خوری بسیار مناسب است. رنگ آلو طلایی مایل به قرمز است و دارای طعمی ملس میباشد. این محصول در بسته بندی های 5، 10، و 30 کیلو گرم داخلی و صادراتی عرضه می شود.

خرید آلو طرقبه ای

آلوی طرقبه ای در سه رنگ سبز، زرد و قرمز تولید شده و دارای سایزهای ریز ، متوسط و درشت می باشد. آلو طرقبه سبز بیشترین میزان تولید را در بین ارقام دیگر آلو طرقبه ای دارد و بیشتر توسط فروشگاه های بزرگ خریداری و به فروش میرسد.

آلو طرقبه بیشتر در بازار داخلی مورد مصرف قرار می گیرد و میزان صادرات آن بسیار کم است. خرید آلو طرقبه ای هیچگونه محدودیتی نداشته و در تمام طول سال از این شرکت قابل خریداری میباشد.

ویژگی های آلوی طرقبه ای: از آلو خشکهایی است که دارای طعمی شیرین میباشد و به افرادی که خوردن خشکبار شیرین را دوست دارند بسیار توصیه میشود. سایز آلو متوسط و درشت میباشد و دارای رنگ طلایی مایل به سبز است. این محصول در بسته بندی های 5، 10، و 30 کیلو گرم داخلی و صادراتی عرضه می شود.

آلو طرقبه سبز

خرید آلو کبرایی

آلو کبرایی مانند آلو رسمی میباشد ولی سایز آن نسبتا درشتر از آلو رسمی است. این دو محصول با قیمتهای یکسانی عرضه شده و بازار فوش انها مشابه است. تولید آلو کبرایی بسیار کمتر از آلوی رسمی می باشد. خرید آلو کبرایی در شش ماهه دوم سال انجام پذیرفته و تهیه آن در شش ماهه اول سال با محدودیت همراه است.

ویژگی های آلوی کبرایی( ویژه ): آلوی کبرای دارای سایز متوسط میباشد و بسیار آلوی یکدست و یک اندازه ای است و از جمله آلوهای مشتری پسند در بازار محسوب میشود. این آلو دارای رنگ طلایی و طعمی ملس میباشد. این محصول در بسته بندی های 5، 10 و 30 کیلو گرم داخلی و صادراتی عرضه می شود.

 

خرید آلو شابلون

آلو شابلون از جمله آلو هایی است که از آن برای تهیه چیپس میوه استفاده می شود.  مبدا و منشا این نوع آلو کشور آمریکا می باشد. خرید آلو شابلو در طول سال با محدودیت همرا بوده و تهیه آن کمی زمانبر می باشد.

ویژگی های آلوی درشت شابلون ( کالیفرنیا ): درشت ترین آلو خشک موجود در بازار آلوی شابلون یا کالیفرنیا میباشد که حالتی تخم مرغ شکل دارد و دارای طعمی شیرین است. رنگ آلو طلایی میباشد. این محصول در بسته بندیهای 5، 10 و 30 کیلو گرمی قابل عرضه است.

خرید آلو شوقانی

شاید بتوان گفت که بهترین آلوی خشک موجود در بازار آلوی شوقانی میباشد. عاملی که این نوع آلو را از سایرین متمایز کرده است وجود حالتی است که در آن گوشته براحتی از هسته آلو جدا شده و بسیار راحت خورده میشود. آلو شوقانی از لوکس ترین انواع آلو بوده که قیمت آن نیز نسبت به سایر انواع آلو بالاتر می باشد.

خرید آلو شوقانی هیچگونه محدودیتی نداشته و خریداران می توانند آلو شوقانی را با قیمت بسیار مناسب از شرکت بازرگانی خشکبار رایکا تهیه نمایند.

ویژگی های آلو شوقانی: آلو شوقانی در سایزهای متوسط و نسبتا درشت در بازار موجود میباشد که دارای رنگی طلایی مایل به قرمز و طعمی ملس و خوشمزه میباشد.

آلو شوقانی در بسته بندی های 5، 10 و 30 کیلو گرم داخلی و صادراتی توسط این شرکت عرضه می شود.

خرید انواع آلو بخارا نیشابور

خرید آلو بخارا خورشتی

شرکت بازرگانی خشکبار رایکا انواع آلو خشک یاد شده را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه کرده و از همین رو قیمتهای این شرکت بسیار مناسب می باشد.

خرید آلو بخارا خورشتی بصورت عمده بوده و این شرکت آمادگی همکاری برای صادرات آلو بخارا به سایر کشوره با تاجران و صادرکنندگان بزرگ ایرانی و خارجی می باشد.

مشاورین فروش شرکت بازرگانی خشکبار رایکا اطلاعات کامل هر محصول را در هنگام خرید در اختیار مشتریان قرار داده و به خرید آگاهانه به خریداران محترم کمک می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *