قیمت آلو بخارا 1402

آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا در سال 1402 با توجه به پیش بینی های انجام شده توسط متخصصین این مجموعه نسبت به سال 1401 از تولید بیشتری برخوردار خواهد بود.

قیمت آلو بخارا 1402

آلو بخارا در سال 1402

آلو بخارا از جمله محصولاتی است که در استان خراسان رضوی و شهرستان نیشابور به صورت انبوه تولید می شود و هم اکنون بسیاری از باغ های این شهرستان به تولید آلو بخارا اختصاص پیدا کرده است.

آلو بخارا نیشابور به دلیل داشتن طعم خوب همواره مورد پسند مشتریان در بازار های داخلی و خارجی بوده و سالانه حجم قابل توجهی از این محصول به کشورهای دیگر صادر می شود.

در سال 1402 به خاطر میزان بارش باران و برف مناسب در زمستان سال قبل میزان تولید محصول افزایش پیدا کرده و احتمالا سال بسیار خوبی از لحاظ تولید محصول داشته باشیم.

قیمت آلو بخارا 1402

قیمت آلو بخارا 1402

قیمت آلو بخارا 1402 با توجه به میزان تولید و برداشت این محصول از باغات شهرستان تعیین شده و در سال هایی که میزان تولید کم بوده قیمت ها افزایش و در سال های پر تولید قیمت ها مناسب بوده است.

از طرفی میزان تقاضا و خرید برای این محصول بر قیمت ها اثر گذاشته و سبب نوسان بازار در طول سال می شود.

البته باید گفت که این محصول دارای چهار نوع تجاری می باشد که دارای قیمت های متفاوتی هستند که مناسب ترین نوع آنها از نظر قیمت همان الو خورشتی یا رسمی می باشد.

آلو رسمی دارای رنگ زرد و سایز کوچک بوده که به خاطر داشتن بافت مناسب به هیچ عنوان در غذا له نشده و طعم آن را بسیار خوشمزه می کند.

قیمت آلو بخارا 1402

خرید آلو بخارا نیشابور

برای خرید آلو بخارا نیشابور در ابتدا باید از قیمت این محصول آگاهی پیدا نمایید که در حال حاضر قیمت آن بین 90 تا 100 هزار تومان دارای نوسان می باشد.

در هنگام خرید این محصول دقت داشته باشید که فروشنده محصول تازه و با کیفیت را به شما عرضه نماید تا در هنگام فروش و یا استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

سعی کنید محصول را در بسته بندی هایی که دارای وزن مشخصی هستند خرید کنید.

در هنگام تهیه محصول به رنگ آن دقت داشته باشید که دارای رنگ طلایی و زرد باشد و از خرید بارهای سبز و یا سیاه رنگ خودداری نمایید.

طعم محصول باید حتما ملس باشد و اگر با طعمی به جز ملس مواجه شدید از خرید صرف نظر کنید.

قیمت آلو بخارا 1402

شرکت تولید کننده آلو بخارا نیشابور

این مجموعه جزء شرکت هایی است که به صورت تخصصی بر روی خرید، سورتینگ و بسته بندی آلو بخارا در شهرستان مشغول به فعالیت است که شما می توانید با خیالی آسوده خرید آلو بخارا را در حجم های مختلف برای صادرات و بازار داخلی انجام دهید.

این مجموعه دارای تعداد بالایی نیرو است که امکان تامین آلو بخارا را در حجم بالا در کمترین زمان ممکن رای مشتریان را دارد.

برای خرید محصول درجه یک با قیمت مناسب می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *