قیمت آلو بخارا صادراتی نیشابور

قیمت آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا صادراتی نیشابور جزء بهترین انواع آلو های خشک است که سالیانه حجم قابل توجهی از این محصول به کشورهای همسایه ایران صادر می شود.

قیمت آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا صادراتی نیشابور

شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی قرار دارد و دارای آب و هوای بسیار مناسب برای تولید انواع میوه ها از جمله آلو بخارا و آلوچه می باشد.

آلو بخارای تولید شده در این شهرستان به خاطر داشتن طعم بسیار خوب و همچنین امکان استفاده اذان در غذا های مختلف دارای طرفداران زیادی در داخل کشور و خارج می باشد.

این محصول در انواع مختلفی تولید می شود که دارای طعم های متفاوت و سایز های گوناگون می باشد که مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود بهترین آنها را انتخاب کند.

آلو بخارای نیشابور به دلیل داشتن مواد معدنی و ویتامین های مختلف می تواند بسیاری از نیازهای بدن را به مواد مغذی برطرف نمایند.

شما می‌توانید با استفاده از آلو بخارا در غذاهای خود سبب خوشمزه تر شدن آن ها و همچنین مقوی شدن غذا ها شوید و میل افراد خانواده را به غذا خوردن افزایش دهید.

قیمت آلو بخارا صادراتی

مشخصات آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا جزء محصولاتی است که سالانه حجم قابل توجهی از آن به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود و افراد زیادی نیز در کار خرید و فروش آن مشغول به فعالیت هستند.

از ویژگی های این محصول می توان به طعم بسیار خوشمزه آن اشاره کرد که شامل انواع طعم های ترش و شیرین و ملس میشود.

سایز نمونه های صادراتی آلو بخارا با توجه به بازار هدف شما انتخاب شده و و اکثر کشورهای همسایه خریدار آلو بخارای دارای سایز کوچک هستند.

آلوبخارا هایی که دارای سایت های درشتی هستند همواره برای صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی بسیار مناسب می باشند و میزان تقاضا برای آنها بالا است.

آلو بخارای صادراتی در بسته بندی های استاندارد و و متناسب با بازار هدف بسته بندی شده که از آسیب رسیدن به محصول در هنگام حمل و نقل آن جلوگیری می کند.

قیمت آلو بخارا صادراتی

خرید آلو بخارا صادراتی نیشابور

در هنگام خرید آلو بخارا صادراتی نیشابور باید به موارد مختلفی دقت داشته باشد که محصول مورد نظر شما دارای کیفیت و استانداردهای مورد پذیرش کشورهای هدف باشد.

همواره سعی کنید این محصول را از مراکز خرید کنید که محصولات آنها به صورت تضمین شده از لحاظ کیفیت عرضه شده و قدرت تامین محصولات در حجم بالا دارا هستند.

حتماً در هنگام خرید کیفیت محصول را بررسی نمایید و از خرید محصولات بی کیفیت جداً خودداری نمایید چرا که امکان فروش آن در دیگر کشورها وجود ندارد.

آلو بخارا صادراتی دارای رنگ زرد و به صورت دستچین شده می باشد که تمام ضایعات آن از جمله آلو های سیاه رنگ نشده و خراب از محصول اصلی جدا می گردد.

اگر قصد خرید این محصول را به صورت غیر حضوری دارید بهتر است از فروشنده بخواهید که محصول را به صورت تضمین شده از لحاظ کیفیت برای شما ارسال نماید.

قیمت آلو بخارا صادراتی

قیمت آلو بخارا صادراتی نیشابور

قیمت آلو بخارا صادراتی نیشابور با توجه به کیفیت این محصول و همچنین نوسانات بازار در طول سال دارای تغییر است و امکان ارزان تر شدن و یا گران تر شدن آن وجود دارد.

در حال حاضر قیمت این محصول در بازه ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان قرار دارد که این تفاوت قیمت به خاطر نوع آلو بخارا و کیفیت آن می باشد.

زیر مجموعه جزء شرکت هایی است که قدرت تامین آلو بخارا در حجم بالا برای صادرات به کشورهای مختلف را به صورت تضمین شده از لحاظ کیفیت و قیمت را دارا می باشد.

در این شرکت علاوه بر عرضه آلو بخارا برای صادرات سعی شده تا این محصول در کیفیت بالا به مشتریان بازار داخلی نیز در سراسر کشور عرضه و ارسال گردد.

برای خرید آلو بخارا با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می توانید هم اکنون با شماره های موجود در این سایت که در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما هستند تماس حاصل نمایید.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *