قیمت آلو بخارا صادراتی به پاکستان

آلو بخارا صادراتی

قیمت آلو بخارا صادراتی به پاکستان با توجه به نوسانات بازار و کیفیت محصول مشخص می شود که در مذاکرات حضوری جزئیات آن بیان می شود.

قیمت آلو بخارا صادراتی

 

آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا از جمله محصولات صادراتی کشور ما بوده که تولید آن به صورت عمده در شهرسان نیشابور انجام می شود.

تولید این محصول سالانه بالغ بر 10 هزار تن بوده که حدود 7 هزار تن آن به بحث صادرات اختصاص یافته و مابقی در بازار داخلی مصرف می گردد.

آلو بخارا در انواع مختلفی تولید شده که با نام های زیر شناخته می شوند:

  • آلو رسمی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو طرقبه سبز، زرد و قرمز
  • آلو شوقانی

بیشترین میزان صادرات مربوط به آلو بخارای نوع رسمی می باشد که میزان تولید آن نیز بسیار بالا است.

قیمت آلو بخارا صادراتی

صادرات آلو بخارا به پاکستان

کشور پاکستان از جمله کشور های است که واردات انبوه آلو بخارا از کشور ایران را انجام می دهد.

نوع آلو بخارا مصرفی در پاکستان از نوع رسمی بوده که البته اکثر خریداران آلو بخارا و تاجران پاکستانی به دنبال خرید این محصول با قیمت پایین هستند.

فروش آلو بخارا  در پاکستان به صورت رقابتی بوده و همواره شخصی می تواند در بازار پاکستان موفق باشد که محصولش از قیمت مناسب تری برخوردار است.

مردم کشور پاکستان از آلو بخارا برای استفاده در غذا های مختلف و هچنین تهیه شربت بهره می برند که سبب سرد شدن بدن در فصول گرم سال و در آب و هوای شرجی می شود.

قیمت آلو بخارا صادراتی

قیمت آلو بخارا صادراتی

همانطور که در ابتدای متن اشاره شد قیمت آلو بخارا به عوامل مختلفی همچون کیفیت، نوع آلو بخارا و همچنین نوع بسته بندی محصول ارتباط مستقیم داشته و نوسانات بازار نیز در این مسئله تاثیر گذار است.

در حال حاضر و در تتاریخ اسفند 1401 بازار آلو بخارا در شهرستان نیشابور دارای نوسان شدید بوده و قیمت ها افزایش پیدا کرده است.

قیمت امروز این محصول در اسفند ماه بین 95 تا 105 هزار تومان دارای نوسان بوده و منتظر ثابت شدن قیمت ها خواهیم بود که البته این افزایش قیمت بصورت حباب بوده و احتمال برگشت قیمت ها به روال قبل وجود دارد.

قیمت آلو بخارا صادراتی

خرید آلو بخارا از شرکت تولید کننده

اگر به دنبال خرید آلو بخارا برای صادرات هستید بهتر است با شرکت های تولید کننده این محصول که توان بالایی در زمینه تامین آلو بخارا دارند وارد همکاری شوید.

این مجموعه از جمله شرکت های فعال در زمینه صادرات آلو بخارا در شهرستان نیشابور است که با توجه به حجم بالای خرید آلو بخارا و داشتن انبار بزرگ برای ذخیره محصول امکان تامین در حجم های مختلف را دارد.

کیفیت آلو بخارا در این مجموعه با توجه به درخواست مشتری می تواند بالا و یا پایین باشد.

این شرکت سالانه حجم زیادی از الو بخارا را به کشور پاکستان صادر کرده و تجربه خوبی در زمینه بازار رقابتی پاکستان دارد.

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات کامل با متخصصین این مجموعه از طریق شماره های موجود در این سایت تماس مستقیم داشته باشید و خرید خود را در کمترین زمان و با اطمینان کامل انجام دهید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *