قیمت جدید آلو بخارا در سال 1402

آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا از محصولات پر فروش این شرکت است که به خاطر عرضه با قیمت جدید و مناسب در سال 1402 بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت جدید آلو بخارا

آلو بخارا

آلو بخارا از جمله محصولات صادراتی این شرکت است که در شهرستان نیشابور تولید شده و همواره مورد استقبال هموطنان عزیز بوده است.

آلو بخارا درجه یک به خاطر داشتن طعم بسیار خوب در غذا های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و سبب غنی شدن غذا از مواد مغذی و مورد نیاز بدن می شود.

نمونه فرآوری شده این محصول دارای رنگ طلایی بوده و طعم آن نیز ملس است که البته انواع دیگری از این محصول وجود دارند که شامل طعم های ملس و شیرین می شوند.

قیمت جدید آلو بخارا

خرید آلو بخارا درجه یک

نکات مختلفی وجود دارد که در هنگام خرید آلو بخارا درجه یک باید به آن توجه نمایید تا محصول خریداری شده دارای مشکل خاصی نباشد.

اولین نکته خرید این محصول از مراکز و شرکت هایی است که آلو بخارا را با تضمین کیفیت محصول و از محل تولید آن یعنی شهرستان نیشابور برای شما ارسال می کنند.

در هنگام خرید توجه داشته باشید که محصول سالم و بدون بوی زننده باشد و طعم آن نیز حتما ملس باشد.

این محصول در مکان های خنک نگهداری نمایید تا در طولانی مدت دچار مشکل خاصی نشود و لازم به ذکر است که می توان این محصول را برای مدت بیشتر از یک سال در جای خنک نگهداری نمود.

قیمت جدید آلو بخارا

قیمت جدید آلو بخارا

این مجموعه به خاطر خرید محصول به صورت مستقیم از کشاورزان و عرضه آن با بالا ترین کیفیت بر طبق درخواست مشتری محصولاتش از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند.

در حال حاضر مشتری می تواند این محصول را با بهترین کیفیت با قیمت 86 تا 120 هزار تومان خریداری نماید.

تعیین قیمت آلو بخارا به عوامل مختلفی همچون کیفیت محصول و میزان خرید مشتری و همچنین نوسانات بازار بستگی دارد.

نوع بسته بندی نیز می تواند 2 تا 3 هزار تومان بر قیمت نهایی اثر گذار باشد.

خرید مستقیم و بدون واسطه اولین شرط برای تهیه این محصول با قیمت مناسب است.

قیمت جدید آلو بخارا

بزرگترین شرکت آلو بخارا در نیشابور

این مجموعه از شرکت های قدیمی در زمینه خرید و فروش آلو بخارا در شهرستان نیشابور است که توسط خود کشاورزان برای فروش بهتر و صادرات این محصول ایجاد شده است.

در حال حاضر در این شرکت بالغ بر 30 نفر بصورت مداوم و مستقیم و حدود 20 نفر بصورت غیر مستقیم فعالیت دارند و همگی از تجربه بالایی در زمینه آماده سازی و بسته بندی آلو بخارا برخوردار هستند.

شما عزیزان می توانید جهت خرید مستقیم آین محصول پر فروش با مشاورین این مجموعه از طریق شماره های موجود در این سایت تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *