قیمت آلو خشک سیاه درجه یک به صورت فله و فروش از محل تولید

قیمت آلو خشک سیاه

یکی از پرفروش ترین میوه های خشک شده در کشور آلو است که در رنگ های زرد، سیاه و قرمز و همچنین قهوه ای تولید شده که آلو خشک سیاه درجه یک با قیمت مناسب و ارزان در بسته های فله و بسته بندی شده از این مجموعه قابل خریداری است.

قیمت آلو خشک سیاه

 

آلو از جمله میوه هایی است که علاوه بر اینکه به صورت میوه می تواند مورد مصرف قرار بگیرد به صورت خشک شده نیز از طرفداران زیادی برخوردار بوده و می‌توان گفت که میزان مصرف آلو به صورت خشک شده از میزان مصرف آن به صورت تازه در کشور بسیار بالاتر است و این امر نیز به خاطر این است که میتوان از آلوی خشک شده در غذاها و خوراکی ها برای خوشمزه تر شدن آنها استفاده کرد و این وجه تمایز میوه آلو از سایر میوه ها است.

همانطور که گفته شد آلو در انواع مختلفی در کشور قابل تولید است که در بازار شاهد هستیم رنگ های مختلفی همچون قرمز سیاه زرد و قهوه‌ای وجود دارند که هنگام خشک شدن نیز رنگ آنها تغییر نمی کند و تنها میوه آلو بخارا است که قبل از کوچک شدن پوست گرفته میشود و به رنگ زرد طلایی تبدیل می شود و جالب این است که پوست آلو بخارا به صورت ارغوانی است.

در حال حاضر بالغ بر ۲۰ نوع از انواع آلو در کشور تولید می شود که به صورت خشک شده در بازار داخل و خارج از کشور صادر می شود و هر کدام از این آنها بازار مصرفی مخصوص به خود را دارد و نمی توان از یک نوع آلو برای صادرات به همه کشورها استفاده کرد چرا که سلیقه غذایی مردم با یکدیگر متفاوت است که قبل از صادرات آلو خشک باید تحقیقات کامل را در مورد سلیقه غذایی مردم بازار کشور مورد نظر مان داشته باشیم تا در هنگام فروش این محصول دچار ضرر و زیان نشویم و بتوانیم آن را با سود خوبی به فروش برسانیم.

آلو خشک سیاه از پرفروشترین آلو های تولید شده در کشور از که صادرات آن به کشورهای اروپایی از جمله کشور روسیه در حجم بسیار بالایی انجام می شود و می توان آن را به صورت بسته بندی شده نیز از این شرکت خریداری نمود که حمل و نقل آن بسیار آسان تر از آلو خشک به صورت فله است و می توان این محصول را با قیمت بالاتری در کشور روسیه به فروش رساندن اگر از بسته بندی مناسبی استفاده شده باشد که بازار پسند باشد و تقاضا برای آن زیاد.

کشورهای دیگری نیز هستند که فروش آلو خشک را در انواع مختلف در کشور روسیه انجام می دهند که از جمله آنها می‌توان به شیلی آرژانتین و کشورچین اشاره نمود که البته فروش محصولات آن ها به خاطر داشتن بسته بندی جذاب از فروش آلو خشک های تولید شده در ایران بسیار بالاتر است.

قیمت آلو خشک سیاه

به همین خاطر باید سعی کنیم تا با استفاده از دستگاه های بسته بندی به روز و همچنین استفاده از طراحان بسته بندی که از تجربه خوبی برخوردار باشند و همچنین بازاریابی بیشتر بتوانیم فروش آلو خشک سیاه را در کشور روسیه و همچنین کشورهای بزرگ قاره اروپا انجام دهیم چرا که فروش آلو خشک سیاه در این کشورها با قیمت های بالا انجام می‌شود و همین خاطر سود خوبی را برای کشور به همراه خواهد داشت و سبب می‌شود تا اشتغال آفرینی بالایی نیز در کشور ایجاد شود.

قیمت آلو خشک سیاه

از آن جایی که تولید آلو خشک سیاه در کشور در شهرهای مختلف انجام می شود قیمت این محصول نیز می‌تواند دارای تفاوت باشد چرا که تولید کنندگان آن مختلف هستند و کیفیت محصولات آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

یکی از روش هایی که می ‌توانید آلو خشک سیاه را در کیفیت بالا با قیمت ارزان خریداری نمایید خرید این محصول از شرکت های معتبر مانند این مجموعه است که محصولات خود را به صورت دست چین شده با توجه به سفارش مشتریان انجام می دهند و همچنین برای اینکه قیمت تمام شده محصول برای مشتری پایینتر باشد اطلاعات کامل را قبل از خرید در اختیار مشتریان قرار داد خواهیم داد تا بتوانند بهترین بازیگر را انتخاب نمایند.

قیمت آلو خشک سیاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که توجه به آنها می تواند شما را در امر خرید بهترین نوع آلو خشک سیاه یاری نماید که عبارتند از:

  • خرید آلو خشک سیاه به صورت عمده
  • خرید آلو خشک سیاه به صورت فله
  • خرید آلو خشک سیاه به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده
  • خرید آلو خشک سیاه در فصل تولید

هر کدام از نقطه های گفته شده دارای اطلاعاتی هستند که اگر رعایت شوند میتوانید آلو خشک سیاه را با کیفیت بالا و قیمت ارزان خریداری نمایید.

قیمت آلو خشک سیاه

 

قروش آلو سیاه خشک

محل تولید آلو سیاه در کشور ما استان های آذربایجان شرقی و غربی هستند که برای خرید نمونه های خشک شده آلو سیاه با قیمت ارزان باید از طریق مجموعه های فعال در این زمینه در این استان ها اقدام نمود که کار فروش آلو خشک را در انواع مختلف انجام می دهند.

در این مجموعه با توجه به استفاده از افراد متخصص و کارگران ماهر و همچنین استفاده از دستگاه های بسته بندی می توانیم آلو خشک سیاه را در کیفیت های مختلف از جمله کیفیت های ممتاز درجه یک متوسط و ضعیف در اختیار مشتریان خود قرار دهیم که قبل از طریق تمام اطلاعات در اختیار آنها قرار داده می شود.

نوع بسته بندی در قیمت نهایی آلو خشک بسیار تاثیرگذار است که اگر قصد فروش آلو خشک را در بازار داخلی داری بهتر است از بسته بندی های فلزی استفاده کنید تا قیمت تمام شده آلو خشک برای شما ارزان تر تمام می شود ولی اگر قصد صادرات آلو خشک را به کشورهای دیگر دارید بهتر است از بسته بندی های استاندارد و بازار پسند استفاده کنید تا فروش محصول شما در آن کشورها بسیار راحت تر باشد و در طول مسیر نیز آسیبی به آلو خشک خریداری شده وارد نشود و محصول به صورت کاملا سالم به دست مشتریان اصلی آن برسد.

قیمت آلو خشک سیاه

 

برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه خرید و فروش آلو خشک سیاه و همچنین صادرات این محصول به کشورهای دیگر به صورت فله و بسته بندی شده و همچنین تهیه و تامین این محصول با قیمت ارزان در تمام طول سال می توانید بر روی این مجموعه حساب ویژه باز کنیم که برای این کار فقط کافی است از طریق شماره های موجود در این سایت با متخصصین فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام حدود ۴۰۰ کیلو آلو خشک شابلون در شیراز دارم و قصد فروش دارم چه نوع همکاری میتوانید با من داشته باشید
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *