صادرات آلو خشک با بسته بندی

قیمت آلو بخارا

آلو صادراتی


آلو خشک بسته بندی شده یکی از محصولاتی است که صادرات آن بسیار پر تقاضا بوده و بدین منظور می توان آینده روشنی را برای محصولات بسته بندی شده ایرانی که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند تصور نمود.این شرکت صادرات آلو خشک با بسته بندی را با انجام کلیه امور بهداشتی و سلامت محصول انجام میدهد.

صادرات آلو خشک با بسته بندی

بسته بندی آلو خشک

در بازار تولید انواع میوه های خشک، آلوی خشک شده از طرفداران بیشتری برخوردار است و همچنین از سابقه تولیدی بیشتری نیز در کشور ایران برخوردار بوده و استفاده از آن در غذاها و خورشت ها به عنوان یکی از فرهنگ غذایی در کشور ما تبدیل شده است که با گذشت زمان غذاها و خورشت هایی که با آلو خشک تهیه می‌شوند نه تنها طرفداران خود را از دست نداده اند بلکه روز به روز تقاضا برای این محصولات و خوراکیها بیشتر شده است.

صادرات آلو خشک با بسته بندی

از همین جهت خرید آلو خشک بصورت بسته بندی شده بخاطر سلامت محصول مورد تاکید بسیاری از خریداران و استفاده کنندگان قرار گرفته است.

برای صادرات آلو خشک عموما از بسته بندیهای فله در اوزان 5 و 10 کیلو گرمی استفاده میشود که کار تولید و بسته بندی محصول را سرعت میبخشد. اما برای عرضه آلو خشک در فروشگاه ها بهتر است که این محصول در بسته بندیهای کوچک ارائه شود تا خریداران میل بیشتری به خرید آلو خشک داشته باشند.

خشک کردن آلو ماندگاری آن را افزایش میدهد

آلو از جمله محصولاتی است که علاوه بر تازه خوری بصورت خشک شده نیز مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از روشهای بسیار خوب برای نگهداری آلو خشک کردن آن است.

خشک کرد میوه آلو بر روی آن اثر حفاظتی دارد و میزان آب و حجم آن را به میزان بالایی کاهش میدهد. با این عمل از میزان ضایعات میوه آلو در فصل برداشت کاسته شده و اقشار مختلف جامعه در هر کجا که باشند میتوانند از خواص آلو خشک خوشمزه بهره برند.

صادرات آلو خشک با بسته بندی

صادرات آلو خشک

صادرات آلو خشک با بسته بندی باعث معرفی این محصول با نام برندهای مختلف کشورمان به جهانیان میشود و این امر سبب شده تا اکثر خریداران عمده آلو خشک در جهان خواستار خرید این محصول از ایران شوند.

بدون شک آلو خشک ایرانی و همچنین سایر خشکبار تولید شده در ایران از کیفیت بسیار بالا و طعم بسیار مطلوبی برخوردار هستند و نمونه آنها را در هیچ جای دنیا نمیتوان پیدا نمود.[box type=”success” align=”” class=”” width=””]شرکت بازرگانی رایکا با ترویج فروش آلو خشک و صادرات آن بصورت بسته بندی شده سبب رونق و ثبات بازار آلو خشک در بخش کشاورزی استان خراسان رضوی شده است. خریداران جهت خرید آلو خشک با بسته بندی مورد نظر خودشان میتوانند با مشاورین این مجموعه در تماس باشند.[/box]

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *