بازار صادرات آلو خشک مرغوب ایران

بازار صادرات آلو خشک

بازار صادرات آلو خشک ایران دارای حجم بسیار گسترده ای از خریداران در سراسر دنیا می باشد. آلو خشک ایران دارای انواع مختلفی است که می‌توان آن را با روشهای پرداخت مختلف خریداری کرد. در باغات استان های خراسان رضوی و آذربایجان های شرقی و غربی انواع مختلف آلو خشک و آلوچه تولید شده که در کیفیت های مختلف به بازارهای صادراتی کشورهای مختلف عرضه می شوند.

شرکت ها و کارگاه های مختلفی در زمینه فرآوری و خرید و فروش محصولات یاد شده مشغول به فعالیت هستند که بیشتر تمرکز این مجموعه ها در استان های تولید کننده آلو و دیگر محصولات باغی می‌باشد.

بازار صادرات آلو خشک

بازار صادرات آلو خشک ایرانی

کشورهای مختلف در دنیا به دنبال خرید عمده آلو خشک ایرانی هستند اما در بازارهای مختلف آلو خشک های متفاوتی عرضه می شود این تفاوت هم از منظر نوع آلو خشک و هم از نظر کیفیت آن است.

انواع آلو خشک را می توان به سه کیفیت:

  • درجه 1
  • درجه ۲ 
  • درجه ۳ تقسیم کرد.

در کشورهای مختلف استانداردهای متفاوتی هم برای واردات آلو خشک و دیگر میوه های خشک در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال برای ترخیص آلو خشک در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی نیاز به برگه آنالیز محصول و مشخص شدن میزان گوگرد موجود در بار است.

اما برای کشورهای دیگری مانند پاکستان هند و امارات نیازی به تسلیم برگه آنالیز نیست و محصولات به صورت فله در حجم های بالا به این کشورها صادر می شوند. برای صادرات به کشورهای مختلف باید توجه داشت که نوع آلو خشک مصرف این کشورها با یکدیگر متفاوت می باشد از همین رو می توانید در این خصوص از مشاوره تیم بازرگانی رایکا استفاده نمایید.

بازار صادرات آلو خشک

راههای ارسال آلو خشک از ایران

برای تعیین روش صادرات و یا حمل و نقل آلو خشک ابتدا باید چند مورد به طور کامل مشخص شود تا بتوانیم مطمئن ترین و ارزانترین روش ارسال و انتخاب نماییم .

مهمترین پارامترها برای ارسال آلو خشک از ایران به سایر کشورها عبارتند از:

  • وزن و حجم محصول مورد نظر
  • کشور و شهر مقصد
  • نوع بسته بندی  
با در نظر گرفتن تمام این موارد بهترین راه را برای ارسال آلو خشک یا فرآورده‌های آن انتخاب می‌کنیم که هر روش دارای هزینه های مختلفی می باشد.
روش های ارسال کالا از ایران به کشورهای مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی به شرح زیر است:
  • دریایی
  • زمینی
  • ریلی
  • هوایی

شرکت های حمل و نقل مختلفی نیز در ایران مشغول به فعالیت هستند که می توانید هزینه هر کدام از این روش ها را از این شرکتها استعلام نمایید.

بازار صادرات آلو خشک

روش های پرداخت برای خرید آلو خشک از تولید کننده

برای پرداخت و تسویه حساب بار خریداری شده راه های نقل و انتقال مختلفی وجود دارد. برخی خریداران خارجی در داخل ایران طرف حساب دارند پول را به صورت ریالی در داخل ایران جابه‌جا می‌کنند.

راه اصلی و مرسوم در سال های اخیر برای نقل و انتقال وجه آلو خشک یا فرآورده های آن از طریق صرافی های معتبر و شناخته شده است. این روش سریعترین و ارزانترین راه در حال حاضر می باشد.

برخی از صادر کننده های آلو خشک در خارج از ایران خصوصاً در کشورهای ترکیه و امارات حساب‌های بانکی دارند و مشتریان عملیات انتقال وجه را به صورت سوئیفت به این حساب ها انجام می دهند.

یکی از راه‌هایی که به تازگی توسط صادرکنندگان مورد پذیرش قرار می گیرد پرداخت توسط ارزهای دیجیتال است به عبارت در عوض وجه بار خریداری شده به قیمت روزی که از ارزهای دیجیتال معتبر برای نقل و انتقال مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در برخی کشورها به راحتی در حال انجام بوده و کاملا شناخته شده می باشد.

البته برخی از شرکت‌های هنوز خود را با این موضوع تطبیق نداده اند و برای انجام این کار کمی احساس خطر می‌کنند به همین دلیل توصیه می‌شود که افراد با تجربه بالا در این بخش مشاوره دریافت نمایید تا با دید باز و روشن اقدام به خرید و پرداخت آن کنید.

برای دریافت آخرین قیمت محصولات شرکت خشکبار رایکا می توانید هم اکنون با مشاورین بازرگانی از طریق راه های مشخص شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *