صادرات آلو خشک سیاه به روسیه | تامین کننده انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک سیاه به روسیه

صادرات آلو خشک سیاه به روسیه در این دو سال اخیر افزایش بسیار بالایی به خود گرفته است و تجار زیادی نیز اقدام به صادرات این محصول به روسیه نموده اند. شرکت خشکبار رایکا در زمینه تامین انواع آلو خشک برای خریداران عمده این محصول مشغول به فعالیت بوده و این محصولات را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروش می‌رساند.

برای کشور روسیه آلو خشک هایی که بیشترین تقاضا را دارند از نوع آلو خشک سیاه بوده که سایز یکدست و درشت دارند که در بسته بندی های فله ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی همچنین در بسته بندی های کوچک نیم کیلویی و یک کیلویی به این کشور صادر می شوند.

کشور روسیه به دلیل سردسیر بودن توانایی تولید محصولات کشاورزی مختلف را ندارد که میوه جات و خشکبار از جمله این محصولات هستند. جمعیت بالای این کشور سبب شده تا حجم بالایی از انواع محصولات باغی را وارد کند که آلو خشک نیز از جمله آنها است.

صادرات آلو خشک سیاه به روسیه

انواع آلو خشک و بهترین مناطق تولید آنها

ایران به خاطر داشتن آب و هوای مناسب تولید آلو انواع مختلفی از این محصول را تولید می کند که به صورت میوه و خشک شده در بازارهای داخلی و خارجی مورد مصرف قرار می گیرند.

از مهمترین انواع آلو خشک می توان به:

  • آلو خشک سیاه
  • آلو خشک بخارا
  • آلو سانتریزه
  • آلو خشک برقانی
  • آلوچه طلایی
  • آلوچه سیاه و انواع آلوچه ریز اشاره نمود که در تولید ترشک و لواشک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ایران بزرگترین مناطق تولید کننده آلو خشک در استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و غربی قرار گرفته اند. شهرهای نیشابور، مشهد ،بیرجند ،بجنورد، مراغه، مرند، بناب و آذرشهر از جمله این شهرها هستند.

صادرات آلو خشک سیاه به روسیه

شرکت بسته بندی آلو خشک برای روسیه

کشور هایی که به عنوان تولید کننده و صادر کننده آلو خشک در بازار روسیه فعالیت دارند اغلب و بسته بندی های آن ها برای آلو خشک به صورت کارتونی است که نسبت به آلو خشک ایران با قیمت بالاتری فروخته می‌شوند.

در ایران عموماً از بسته بندیهای ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی کارتونی برای صادرات آلو خشک سیاه به روسیه استفاده می شود.

در سال های اخیر کشورهایی مانند شیلی و ترکیه که تولید کننده آلو خشک هستند این محصول را در بسته بندی های نیم کیلویی و یک کلیه عرضه کرده‌اند و توانسته‌اند بازار خوبی را در کشور روسیه از آن خود گرداند. 

بنابراین برای اینکه بتوان در بازار کشور های بزرگی همچون روسیه که جزو بهترین بازارهای صادراتی برای انواع محصولات کشاورزی به شمار می رود ترقی کرد باید حتماً استاندارد های صادراتی مناسب با آن بازار را دانست و به آن عمل کرد. و در این صورت است که می توان سود بالایی را از صادرات نصیب خود و کشور نمود.

همه صادرکنندگان اطلاع دارند که بازرگانی خشکبار رایکا به صورت تخصصی در حوزه تولید و بسته بندی انواع آلو خشک فعال بوده و تجربه خوبی در زمینه صادرات این محصول به کشورهای مختلف نیز دارد که روسیه کانادا امریکا هند و پاکستان و امارات از جمله این کشورها هستند.

صادرات آلو خشک سیاه به روسیه

چگونگی صادرات آلو خشک به کشورهای اروپایی

کشورهای مختلف اروپایی از مقاصد صادراتی ما در حوزه صادرات آلو خشک مخصوصاً آلو خشک سیاه و آلو بخارا می باشند به طوری که سالانه تناژ بالایی از این محصولات به کشورهای اروپایی صادر می شود.

بیشتر کشورهای اروپایی خواستار خرید آلو خشکی هستند که از نظر طعم و کیفیت بالاترین سطح را داشته باشد.

چنانچه مجموعه ای در زمینه فروش آلو خشک و رعایت بسته بندی آن نمی شناسید این مجموعه خشکبار رایکا است که با داشتن امکانات لازم این توانایی را خواهد داشت تا شما را در تامین تناژ بالای انواع آلو خشک در طول سال همراهی کند و مشتریان این مجموعه دغدغه ای از بابت کیفیت و بسته بندی محصول شان ندارد.

  برای دریافت توضیحات کامل می توانید با مشاورین این مجموعه تمام روزهای هفته از طریق تلفن و یا واتساپ در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *